Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen
Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen
Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen.
De spelregels:
- Alleen particulieren/forumleden kunnen hier advertenties plaatsen.
- Alleen kampeeraccessoires en onderdelen gevraagd.
- Een duidelijke omschrijving is verplicht.
- Zet je woonplaats in de advertentie (eventueel je telefoonnummer).
- Reeds voorzien? Dit onderaan je advertentie even vermelden a.u.b. (via knop wijzig). Dan kunnen wij hem verwijderen.
- Reacties op advertenties buiten het forum om: per pb (persoonlijk bericht), via de mailknop of telefonisch.
Geen reacties in dit topic. Deze worden verwijderd.
Het bericht blijft maximaal drie maanden staan, daarna wordt het verwijderd!
De spelregels:
- Alleen particulieren/forumleden kunnen hier advertenties plaatsen.
- Alleen kampeeraccessoires en onderdelen gevraagd.
- Een duidelijke omschrijving is verplicht.
- Zet je woonplaats in de advertentie (eventueel je telefoonnummer).
- Reeds voorzien? Dit onderaan je advertentie even vermelden a.u.b. (via knop wijzig). Dan kunnen wij hem verwijderen.
- Reacties op advertenties buiten het forum om: per pb (persoonlijk bericht), via de mailknop of telefonisch.
Geen reacties in dit topic. Deze worden verwijderd.
Het bericht blijft maximaal drie maanden staan, daarna wordt het verwijderd!
- Hoofdnoorman
Re: Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen
Is mijn aanvraag camper gerelateerd en daarom toegelaten tot dit topic?
Ik denk het wel, omdat mijn nieuwe idee slechts gebruikt gaat worden als ik met de camper weg ben.
Een paar weken geleden heb ik even gereden op een e-bike van een forumlid. In dit geval was het een Pegasus met de Bosch "huppeldepup" CX van 85 nm er onder. Ik rij met mijn 11 jaar oude Aldi fiets en heb net een nieuwe accu gekocht hiervoor.
Ik was heel erg onder de indruk van de massiviteit/sterkte van het frame. Mijn frame buigt aan alle kanten.
Maar, even hier alleen de helling op, moest ik toch best ook aardig meetrappen. Er zat niet zo heel veel verschil met het 250 Watt voorwielmotortje dat ik heb. Ook niet verwonderlijk, om twee maal zo hard te gaan moet je vier maal meer vermogen hebben. Zonder Hockey achter de fiets, kan ik mij aardig redden en heb dan geen andere fiets nodig.
Dus ben ik op zoek naar een lichtere achteras van een driewieler welke differentieel heeft, of tenminste beide wielen een freewheel. Ik wil deze onder de aanhanger monteren van Hockey en deze voorzien van een elektrische aandrijving. Motor is er al en ook een controller voor dubbele motoren synchroon te laten draaien is aanwezig inclusief motorrem. (dit natuurlijk alleen toepasbaar bij een differentieel)
Als ik dus de aanhanger met Hockey achter de fiets heb, zal deze zich bijna autonoom voortbewegen.
Dus, heeft iemand een dergelijke as liggen of een oude driewieler staan. Liefst 20" wielen maar is geen halszaak.
Ik denk het wel, omdat mijn nieuwe idee slechts gebruikt gaat worden als ik met de camper weg ben.
Een paar weken geleden heb ik even gereden op een e-bike van een forumlid. In dit geval was het een Pegasus met de Bosch "huppeldepup" CX van 85 nm er onder. Ik rij met mijn 11 jaar oude Aldi fiets en heb net een nieuwe accu gekocht hiervoor.
Ik was heel erg onder de indruk van de massiviteit/sterkte van het frame. Mijn frame buigt aan alle kanten.

Maar, even hier alleen de helling op, moest ik toch best ook aardig meetrappen. Er zat niet zo heel veel verschil met het 250 Watt voorwielmotortje dat ik heb. Ook niet verwonderlijk, om twee maal zo hard te gaan moet je vier maal meer vermogen hebben. Zonder Hockey achter de fiets, kan ik mij aardig redden en heb dan geen andere fiets nodig.
Dus ben ik op zoek naar een lichtere achteras van een driewieler welke differentieel heeft, of tenminste beide wielen een freewheel. Ik wil deze onder de aanhanger monteren van Hockey en deze voorzien van een elektrische aandrijving. Motor is er al en ook een controller voor dubbele motoren synchroon te laten draaien is aanwezig inclusief motorrem. (dit natuurlijk alleen toepasbaar bij een differentieel)
Als ik dus de aanhanger met Hockey achter de fiets heb, zal deze zich bijna autonoom voortbewegen.
Dus, heeft iemand een dergelijke as liggen of een oude driewieler staan. Liefst 20" wielen maar is geen halszaak.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Rudy en Hockey.
Goeden middag , ik heb me net aangemeld op het camperforum en ben nog wat aan het oriënteren , maar heb wel al een prangende vraag
Ik heb een camper aangeschaft met brandschade in het woongedeelte en ben op zoek naar interieur onderdelen
zoals kastjes , hemelbekleding enz het gaat om een Hymer B675 en ben benieuwd of iemand weet waar ik deze
onderdelen zou kunnen verkrijgen
met vriendelijke groet Ger
Ik heb een camper aangeschaft met brandschade in het woongedeelte en ben op zoek naar interieur onderdelen
zoals kastjes , hemelbekleding enz het gaat om een Hymer B675 en ben benieuwd of iemand weet waar ik deze
onderdelen zou kunnen verkrijgen
met vriendelijke groet Ger
Beste camperaars,
Ik ben opzoek naar een versnellingspook en handrem hendel voor een 2003 Ford Transit 2.4 diesel.
De lange versnellingspook dus.
Heeft iemand wat liggen of weet iemand waar ik aan occasie transit onderdelen kan komen dan hoor ik het graag.
Bedankt!
Ik ben opzoek naar een versnellingspook en handrem hendel voor een 2003 Ford Transit 2.4 diesel.
De lange versnellingspook dus.
Heeft iemand wat liggen of weet iemand waar ik aan occasie transit onderdelen kan komen dan hoor ik het graag.
Bedankt!
Isolatiemateriaal voor de onderste helft van de achterdeuren van een Ducato/Jumper/Boxer bus x250/x290 (vanaf 2007). Wat schapenwol, Armaflex of een paar stukken X-trem.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Buscamper fan
-
Bijrijdersstoel Sprinter gezocht
Ik zoek een bijrijdersstoel voor mijn mercedes sprinter uit 2008 om zo door de keuring te komen.
Mijn bus kwam niet door de rdw camper keuring omdat de bijrijdersstoel niet orgineel is.
Misschien kan ik van iemand een stoel lenen en na de keuring weer terug geven.
Ik hoor het graag!
Gr. Richard
Mijn bus kwam niet door de rdw camper keuring omdat de bijrijdersstoel niet orgineel is.
Misschien kan ik van iemand een stoel lenen en na de keuring weer terug geven.
Ik hoor het graag!
Gr. Richard
Laatst gewijzigd door Dafluc op di 25 apr 2023, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Te koop gevraagd: Plissé gordijnen voor de bestuurder- en passagiersdeuren
Deze vraag is misschien al 100x gesteld, maar ik zet hem alsnog maar neer. Voor een 244 Ducato zoek ik plisse gordijnen voor de bestuurder- en passagiersdeuren.
Ze zijn zoals bekend niet meer nieuw verkrijgbaar, maar wie weet komt er hier iets langs.
Ze zijn zoals bekend niet meer nieuw verkrijgbaar, maar wie weet komt er hier iets langs.
Hoi, ik ben op zoek naar een cilinderkop van een peugeot j5 of citroen c25. Die van mij is totaal overleden. Heeft iemand dit nog?