Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen

Vraag en aanbod van particulieren
Plaats reactie
Dafluc
Moderator

Bericht door Dafluc »

Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen.

De spelregels:

- Alleen particulieren/forumleden kunnen hier advertenties plaatsen.
- Alleen kampeeraccessoires en onderdelen gevraagd.
- Een duidelijke omschrijving is verplicht.
- Zet je woonplaats in de advertentie (eventueel je telefoonnummer).
- Reeds voorzien? Dit onderaan je advertentie even vermelden a.u.b. (via knop wijzig). Dan kunnen wij hem verwijderen.
- Reacties op advertenties buiten het forum om: per pb (persoonlijk bericht), via de mailknop of telefonisch.

Geen reacties in dit topic. Deze worden verwijderd.

Het bericht blijft maximaal drie maanden staan, daarna wordt het verwijderd!
Afbeelding
AdCoertjens

Bericht door AdCoertjens »

Hallo Lotgenoten.
Vraagje; Heeft er iemand nog een benzine stroom aggregaatje staan die tussen de 1000 en 2000watt kan leveren, ik ben al een lange tijd hiernaar opzoek, maar nog niets naar mijn zin tegen gekomen, allemaal te groot en te zwaar. Misschien heeft u er ergens eentje staan waar u eigenlijk wel vanaf wil, zou kunnen. Als dat zo is zou u mij dan een berichtje willen sturen a.u.b.

Fijne feestdagen en een gezond 2023 met veel camper / vakantie plezier.
Met vriendelijke groet.
Ad & Annelies Coertjens.
Laatst gewijzigd door Dafluc op za 17 dec 2022, 16:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van te koop aangeboden naar te koop gevraagd.
Cee Pee

Re: Te koop gevraagd: kampeeraccessoires en onderdelen

Bericht door Cee Pee »

Ik ben op zoek naar een DuoComfort van Truma want de mijne werkt nog maar één kant op,
ik kan dus geen voorkeur meer instellen.
Het gaat me echt om dit type omdat ik daar een normale reduceer op kan aansluiten.

Afbeelding
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Erwin P

Bericht door Erwin P »

Bijna een jaar later hebben we exact dezelfde L3H2 Ducato uit hetzelfde bouwjaar 2009 gekocht. Dit keer echter met de 2.3 motor.

Los van her en der wat opknappen gaan we ongeveer dezelfde inrichting gebruiken, maarrr...
In de vorige bus hadden we houten zijpanelen zodat je niet op het staal keek en wat geluidsdemping gaf. Nu willen we dat weer, echter zijn we niet zulke hout vaklui. Die vorige liepen ook heel mooi ''in'' de uitsparingen zodat ons bed wat breder kon. Die er nu in zitten liggen ''op'' de uitsparingen waardoor erg veel ruimte verloren gaat.

Heeft iemand misschien die panelen nog liggen? Mogen ernstig beschadigd zijn, het gaat ons er om dat we eventueel een vormpje kunnen overtrekken en uit kunnen zagen. In 1x mooi mag natuurlijk ook :thumbup:
Mag ook van een H1 L1/2 zijn. De panelen hoeven niet tot het dak of helemaal naar achteren te lopen.

Tevens kunnen we wel wat Armaflex en Naaldvilt gebruiken. Komende en afgelopen tijd gaat er geld zat uit. Restpartijen zou mooi zijn.
jonathan-pieters

Bericht door jonathan-pieters »

ik ben opzoek naar een extern dieseltankje voor een diesel heater, deze zitten vaak bij een zelfbouwpakket en wordt soms niet gebruikt omdat er rechtstreeks op de 'grote' tank wordt aangesloten. Iemand in regio Zwolle met zo'n tankje, of bereid om deze op te sturen?
SkiRon
Contacteer:

Bericht door SkiRon »

Gezocht reserve wiel voor peugeot boxer light chassis bj 2020, Alu of lichtmetaal maakt niet uit.
naafgat 71 mm en steek 5 x 118, ET 68, banden maat 225/75 x 16.
Laatst gewijzigd door SkiRon op zo 26 mar 2023, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
KTM58

Bericht door KTM58 »

Ik ben op zoek naar een goedkope MPPT laadregelaar van 20A, iemand misschien nog iets liggen waar ik nog wat mee kan?

Gr Johan
pepon
Contacteer:

Bericht door pepon »

IMG_0785.JPG
IMG_0785.JPG (157.24 KiB) 1234 keer bekeken
.

Zag hem wel eens langskomen in deze rubriek, maar nu een nodig.

Antenne van de EZ wifi.

Camper op de brug, antenne net iets te hoog, "knak".

Heeft iemand hem nog liggen?
Graag een PB tje.

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Hoofdnoorman

Bericht door Hoofdnoorman »

Is mijn aanvraag camper gerelateerd en daarom toegelaten tot dit topic?
Ik denk het wel, omdat mijn nieuwe idee slechts gebruikt gaat worden als ik met de camper weg ben.

Een paar weken geleden heb ik even gereden op een e-bike van een forumlid. In dit geval was het een Pegasus met de Bosch "huppeldepup" CX van 85 nm er onder. Ik rij met mijn 11 jaar oude Aldi fiets en heb net een nieuwe accu gekocht hiervoor.
Ik was heel erg onder de indruk van de massiviteit/sterkte van het frame. Mijn frame buigt aan alle kanten. :-B

Maar, even hier alleen de helling op, moest ik toch best ook aardig meetrappen. Er zat niet zo heel veel verschil met het 250 Watt voorwielmotortje dat ik heb. Ook niet verwonderlijk, om twee maal zo hard te gaan moet je vier maal meer vermogen hebben. Zonder Hockey achter de fiets, kan ik mij aardig redden en heb dan geen andere fiets nodig.

Dus ben ik op zoek naar een lichtere achteras van een driewieler welke differentieel heeft, of tenminste beide wielen een freewheel. Ik wil deze onder de aanhanger monteren van Hockey en deze voorzien van een elektrische aandrijving. Motor is er al en ook een controller voor dubbele motoren synchroon te laten draaien is aanwezig inclusief motorrem. (dit natuurlijk alleen toepasbaar bij een differentieel)

Als ik dus de aanhanger met Hockey achter de fiets heb, zal deze zich bijna autonoom voortbewegen.

Dus, heeft iemand een dergelijke as liggen of een oude driewieler staan. Liefst 20" wielen maar is geen halszaak.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
GervdBerg

Bericht door GervdBerg »

Goeden middag , ik heb me net aangemeld op het camperforum en ben nog wat aan het oriënteren , maar heb wel al een prangende vraag
Ik heb een camper aangeschaft met brandschade in het woongedeelte en ben op zoek naar interieur onderdelen
zoals kastjes , hemelbekleding enz het gaat om een Hymer B675 en ben benieuwd of iemand weet waar ik deze
onderdelen zou kunnen verkrijgen

met vriendelijke groet Ger
Dafluc
Moderator

Bericht door Dafluc »

Antwoorden graag per pb (persoonlijk bericht) want dit is een niet-reageren topic.
Afbeelding
Plaats reactie