Denemarken met een verhaal...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Denemarken met een verhaal...



Bericht door Slag+J16 »

Afbeelding

We komen aan op een camperplaats in de kop van Denemarken--aan het water en met een keurig WC huisje met waterspoeling en de mogelijkheid om de cassette te spoelen.
Even later komt er een Engelse huurcamper met 2 kinderen , die een strandwandeling gaan maken. Maar eerst maken de kinderen een totale puinhoop van het toilet en de ouders ruimen niks op.
We overnachten hier samen met deze Engelse camper want het is ineens zonnig met wel veel wind.
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Re: Denemarken met een verhaal------



Bericht door Slag+J16 »

De volgende dag weer een mooie dag, de Engelse camper blijft ook nog even staan en ik heb de zooi in het toilet maar opgeruimd----- maar dan. De Engelse camper gaat weg.
Bij het WC huisje is een houten picnic bank , en verder op nog een paar, maar dan met een zitkuil voor de wind.
Na de middag komen er 2 mannen aan gelopen , type vagebond-- met stok en daar aan een knapzak.
Uit de zak komt weinig eten maar wel een aantal flessen, welke worden genuttigd--- de mannen zitten schuin tegen over elkaar te praten en te drinken-- de ene man gaat in eens staan en laat zijn broek zakken en gaat weer zitten--- ze blijven drinken en praten--- de ene zit te poepen en in de knapzak zit ook nog een filmrol, welke wordt gebruikt en blijft liggen.
Even na die tijd liggen beide heren in de kuil te slapen.
Er komt weer een Zwitserse camper en deze ziet het tafereel met verbazing aan, hij stapt uit en zegt hier blijf ik niet, jullie wel ? Wij besluiten om ook maar verder te gaan.
Ik probeer nog een foto van deze CP te plaatsen en dan mogen jullie raden waar deze plek in Denemarken is.
Het is een prima plek, maar zonder dit soort figuren.
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Re: Denemarken met een verhaal------



Bericht door Slag+J16 »

Afbeelding

Mooie plek met een zwem- en vis steiger--met een beetje zon en goede temperatuur kun je hier mooi staan.
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Denemarken met een verhaal------



Bericht door 't Busje »

Het is ja vreselijk.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
AadenAnke
Berichten: 13176
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Denemarken met een verhaal------



Bericht door AadenAnke »

De mens (homo sapiens) is en blijft een ongeciviliseerd dier. We, als soort bevuilen ons nest worden door de leiders van de roedel niet direct terecht gewezen. Behoren tot de soort mens is 1 mens zijn iets anders. Rij een dagje mee in een OV bus en je begrijpt wat ik bedoel. Wat mij dan weer verbaasd is dat het in de betere (duurdere) buurten veel en veel erger is dan in de zo genaamde achterstands buurten. Neem van mij aan dat kinderen (tot 12 jaar) en de jeugd ( tot 20 jaar) niet de ergste zijn.

Gr Aad
Gebruikersavatar
ariedekreij
Berichten: 1230
Lid geworden op: vr 23 dec 2005, 17:29
Locatie: Alblasserdam

Re: Denemarken met een verhaal------



Bericht door ariedekreij »

Slag+J16 schreef:De volgende dag weer een mooie dag, de Engelse camper blijft ook nog even staan en ik heb de zooi in het toilet maar opgeruimd----- maar dan. De Engelse camper gaat weg.
Bij het WC huisje is een houten picnic bank , en verder op nog een paar, maar dan met een zitkuil voor de wind.
Na de middag komen er 2 mannen aan gelopen , type vagebond-- met stok en daar aan een knapzak.
Uit de zak komt weinig eten maar wel een aantal flessen, welke worden genuttigd--- de mannen zitten schuin tegen over elkaar te praten en te drinken-- de ene man gaat in eens staan en laat zijn broek zakken en gaat weer zitten--- ze blijven drinken en praten--- de ene zit te poepen en in de knapzak zit ook nog een filmrol, welke wordt gebruikt en blijft liggen.
Even na die tijd liggen beide heren in de kuil te slapen.
Er komt weer een Zwitserse camper en deze ziet het tafereel met verbazing aan, hij stapt uit en zegt hier blijf ik niet, jullie wel ? Wij besluiten om ook maar verder te gaan.
Ik probeer nog een foto van deze CP te plaatsen en dan mogen jullie raden waar deze plek in Denemarken is.
Het is een prima plek, maar zonder dit soort figuren.
Joh! Dat is helemaal niet moeilijk! De foto is van strandparking Amtoftvej, Veslos. Sitecode 51137 van Camperkontakt. Een hartstikke leuke plek. Ik heb die plek aangemeld. Wij hebben daar heel plezierig gestaan.
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Re: Denemarken met een verhaal...



Bericht door Slag+J16 »

@ ariedekrei, helemaal goed.
Op weg naar een andere CP hebben we regen gehad, dus..... de plek is vast opgeschoond.
Plaats reactie