koelkast gaat uit op gas

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
ben19
Berichten: 1091
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 12:22
Locatie: Drachten Friesland

Re: koelkast gaat uit op gas



Bericht door ben19 »

zit ook een printplaat op gelijk achter de bediening,s koppen.
Fiat Ducato Multijet x250 Dethleffs.
magic black shadow limit edition.


Groet Ben
nico mone
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 11 dec 2011, 16:51

Re: koelkast gaat uit op gas



Bericht door nico mone »

Ik vermoed dat deze koelkast ook een printplaat heeft. Mijn koelkast iheeft weliswaar een AES functie maar ik kan ook de energiebron handmatig instellen. En indertijd bij mijn koelkast maakte het toen niet uit of ik de AES functie gebruikte of handmatig op gas had ingesteld, in beide gevallen trad er storing op. Deze storing was pas na vervanging van de printplaat verholpen.
Mvg
Nico Mone
Gebruikersavatar
ben19
Berichten: 1091
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 12:22
Locatie: Drachten Friesland

Re: koelkast gaat uit op gas



Bericht door ben19 »

Ik had deze storing ook afgelopen zomer onder weg ,en heb toen de aansluiting van de ontsteking schoon gemaakt en de brander gereinigd ,geen probleem meer gehad met de KK.
Fiat Ducato Multijet x250 Dethleffs.
magic black shadow limit edition.


Groet Ben
Gebruikersavatar
noneku
Berichten: 1644
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:07
Locatie: Limburg

Re: koelkast gaat uit op gas



Bericht door noneku »

nico mone schreef:Ik vermoed dat deze koelkast ook een printplaat heeft. Mijn koelkast iheeft weliswaar een AES functie maar ik kan ook de energiebron handmatig instellen. En indertijd bij mijn koelkast maakte het toen niet uit of ik de AES functie gebruikte of handmatig op gas had ingesteld, in beide gevallen trad er storing op. Deze storing was pas na vervanging van de printplaat verholpen.
Mvg
Nico Mone
We gaan het bij de volgende beurt overleggen. Heeft op moment geen prioriteit. Als het nu gebeurd is het niet zo erg. Als het 30 gr. is wordt het echt vervelend. Bedankt voor de tips.
Plaats reactie