Archies camping-updates

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80319
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Archies camping-updates



Bericht door Dafluc »

Uit het Frankrijk topic geplukt. Omdat het over meer landen gaat en zo zijn de updates van Archie voortaan wat gemakkelijker te vinden. Op verzoek van een aantal zeer tevreden gebruikers.
archie schreef:Iedereen die in de resterende maanden van dit jaar nog op vakantie gaat, adviseer ik om de nieuwste update (vs. 01-09-2017) van http://www.archiescampings.eu/ned1 die nu online staat, te gebruiken.

In de laatste twee maanden heb ik verheugend veel feedback mogen ontvangen en op grond daarvan zijn er behoorlijk wat wijzigingen in het campingbestand aangebracht.

Ook zijn vrij veel campings nieuw toegevoegd, dit met name in bv. Polen, Zwitserland, Servië, Kroatië en Montenegro.

Archie
http://www.archiescampings.eu/ned1
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Archies updates



Bericht door Bob Diesel »

:bow: :cheers: :thumbup:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2418
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Archies updates



Bericht door pepon »

Ja, de Mods zijn niet alleen van het gummen, je hebt er soms ook gemak van. :thumbup:

In den beginne gebruikte ik ook de Archies updates.
Nu gebruik ik al weer een tijd De Hoekies updates.

Op mijn TOMTOM poppen er soms nu al 4 icoontjes op als ik een Camping of CP nader.
Dus hoef er niet nog een bij.

Is er iemand die hier een onpartijdige mening kan geven over de voor of nadelen of overeenkomsten van beide?

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Archies updates



Bericht door hurktoilet »

Ik kan alleen maar constateren dat Archies claimt dik 32.000 campings te hebben, de Hoekies ruim 13.000 (ik ga ze niet natellen). Ben verder tevreden over Archies.
[EDIT] De poi van De Hoekies[url] bevat camperplaatsen, geen campings. Da's dus wel iets anders.[/EDIT]
Laatst gewijzigd door hurktoilet op di 12 sep 2017, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Archies updates



Bericht door de hoekies »

Archie`s heeft het over campings , ik ben voorstander om alleen camperplaatsen te publiceren al valt dat niet mee.
Een camperplaats voor een camping is dat een camperplaats of een campingplaats ????.
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80319
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Archies updates



Bericht door Dafluc »

Peter, ik maak met alle plezier hier ook een sticky voor jou. Kan iedereen kiezen of het samen gebruiken. Lijkt me voor de gebruikers hier op het forum een prima oplossing. Zeg het maar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Archies updates



Bericht door hurktoilet »

Sorry Peter, ik verloor inderdaad even uit het oog dat jij het over camperplaatsen hebt en Archies over campings.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Archies updates



Bericht door de hoekies »

Dafluc schreef:Peter, ik maak met alle plezier hier ook een sticky voor jou. Kan iedereen kiezen of het samen gebruiken. Lijkt me voor de gebruikers hier op het forum een prima oplossing. Zeg het maar.
Mij altijd goed , je moet mekaar helpen
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80319
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Archies updates



Bericht door Dafluc »

Prima, bij deze gedaan.
Afbeelding
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

:bow:

Alle respect voor Dafluc die als moderator van Camperforum dit sticky heeft aangemaakt, met name omdat ik weet dat er een groep camperaars bestaat, die gruwen van het woord camping alleen al.

Ook alle respect trouwens voor Peter (van De Hoekies) omdat het actueel houden van camperplaatsen vele malen lastiger is vanwege het veel sneller wisselen van posiities, dan het up to date houden van campings en dat is, weet ik uit ervaring al lastig zat.

Uiteraard zal ik mijn updates in de toekomst nu hier posten. Hoewel mijn campingsbestand vrijwel dagelijks wijzigt, zal dit tweemaandelijks blijven omdat er niemand op zit te wachten, neem ik aan, om veel vaker zijn navigatie van nieuwe data te voorzien.

Hartelijk dank voor dit sticky en ik hoop het vertrouwen in mijn data waar te blijven maken.

Archie
:cheers:
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

De laatste update in het jaar 2017 van http://www.archiescampings.eu staat nu online.

Deze update zal met name interessant zijn voor de kamperende wintersporters en de zonzoekers die in Zuid-Europa de kou willen ontvluchten.
Het totaal aantal campings is weer toegenomen ondanks de vele campings die ik om diverse redenen heb moeten schrappen. Ook is een enorm aantal openingsdata toegevoegd aan de gegevens.

Mocht u de enquête nog niet hebben ingevuld, bezoek dan zeker even de website om te voorkomen dat het format dat u nodig hebt voor uw navigatiesysteem niet meer wordt aangeboden in 2018 en vul de enquête alsnog even in!

Archie
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door hurktoilet »

Gedaan, al had ik me gezien de uitslag geen zorgen hoeven maken:-)
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door Bob Diesel »

Ook ge vot,t :wink:
Bedankt weer :thumbup:
Al zetten we ze on the road niet meer in tt
Doen we thuis wel weer
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
archie
Berichten: 114
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 0:26
Contacteer:

Re: Archies camping-updates



Bericht door archie »

De update 01-01-2018 van http://www.archiescampings.eu is nu online.

In de update vindt u weer de noodzakelijke aanpassingen en een enorme hoeveelheid toegevoegde openingsdata.
Ook de gegevens 2018 van CampingCard en CampingCheque zijn al in deze update te vinden.

Een geweldig kampeerjaar gewenst!
Plaats reactie