Ervaringen met Camping Car Park?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
gertjan
Berichten: 310
Lid geworden op: vr 13 aug 2004, 10:54
Locatie: Schouwen-Duiveland

Re: Ervaringen met Camping Car Park



Bericht door gertjan »

Wij hebben nu 3 keer overnacht bij een Camping Car Park voorziening. Zijn er positief over.
Prijs van rond de 10 € vinden we ook acceptabel.
Groet,
Gertjan
linlane
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 01 jul 2016, 9:53

Re: Ervaringen met Camping Car Park



Bericht door linlane »

Wij zijn nog onderweg. Deze vakantie z'n 10 van deze parken bezocht en wij zijn zeer p o sitief. Bij de eerste keer een kaar aangeschaft voor 4 euro. Daarna kan je per keer de kaart opwaarderen om binnen te komen. Kaart is ook te gebruiken voor het t aappen van schoon drinkwater. Gem. Prijs die wij per nacht betaalden van tussen de 10 euro ( geen sanitar aanwezig) tot 12 euro met wel keurig sanitar. Wij vinden dit een aanrader. Dus zeer positief.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Ervaringen met Camping Car Park



Bericht door hurktoilet »

Het gaat mij niet om de prijs: service mag wat kosten.
Het gaat mij er om dat het een zeer klantonvriendelijk systeem is. Je ziet voortdurend nieuwe bezoekers worstelen met de vraag hoe je zo'n toegangspasje kunt bemachtigen, terwijl andere bezoekers ongeduldig wachten. En dan moet je dat pasje ook nog bij elke scheet (nu ja, bij het legen van je toilet of het tanken van drinkwater tevoorschijn toveren, ook als er logischerwijze geen vreemden bij kunnen komen.
De kwaliteit van de plekken is wisselend. In Le Puy-en-Velay hadden we een behoorlijk nieuwe plek, waarbij je je afvroeg waarom een plek zo aangelegd wordt dat je toch nog keggen nodig hebt (toegegeven: er zijn grotere problemen). Maar in Villefranche-sur-Saône deed de stroom het op veel plaatsen niet en zakte je links en rechts weg in de modder.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Ervaringen met Camping Car Park



Bericht door Hoofdnoorman »

PaulBng schreef:
di 18 sep 2018, 19:28
"et il est content. Pourqoit est il content? Il est content prace que tout marche bien à la ferme.".
Of zoiets
Parce qu'il regarde le beau cheval et les vaches.

Dat is inderdaad zo'n beetje het enige wat ik mij ook nog kan herinneren. We hebben het zelfde boek gehad. :lol3:
Het eerste hoofdstuk geloof ik: La Ferme.

Maar goed, ik denk dat ik de tip even navolg en straks op de terugweg ga kijken of ik daar ergens een plekje kan krijgen. Lijkt mij leuk.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
noneku
Berichten: 1640
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:07
Locatie: Limburg

Re: Ervaringen met Camping Car Park



Bericht door noneku »

We waren afgelopen week in Valloire, Les Verneys. Daar is de camping car park al opgeheven. De camperplaats (met servicezuil) is er nog gewoon en was vrij toegangelijk.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door Hoofdnoorman »

hurktoilet schreef:
za 29 jul 2017, 14:41
Iemand met ervaringen met de camperplaatsen van Camping Car Park? Tot nu toe heb ik ze gemeden, niet eens omdat je er flink moet betalen, maar vooral omdat het toegangssysteem knap ingewikkeld is. Kennelijk moet je een soort chipknip kopen en daar geld opzetten om naar binnen te komen. Kennelijk kun je ook via de telefoon betalen, maar ik heb één keer voor de poort van zo'n plek gestaan en ik kwam niet uit de gebruiksaanwijzing...
Normaal gesproken geen problem, camperplaatsen en wilde plaatsen zat in Frankrijk, maar nu wil ik naar een geluids- en lichtshow in het centrum van Le Puy-en-Vélay. En daar heeft dit bedrijf een camperplaats wel heel handig dicht bij het centrum.
Ik sta nu op de "oude" camperplaats in Le Puy. Daar zijn zes plaatsen en gratis. Op de twee uiterste plaatsen is sat tv mogelijk, dus de F1 gaat heerlijk door. 50 meter lopen en je zit in het park waar de hond lekker zwemmen kan.
Maar goed, gisteren kwam ik om 17.12 aan op weg naar de camperplaats bij het busstation. (ook 6 plaatsen). Toen zag ik die lege plek en maar gelijk daar gaan staan. Hebben is hebben, nietwaar? Uitgestapt en 50 meter verder naar de nieuwe camperplaats gelopen. Stonden twee in de wacht en was krapper als mijn plekje.
Ik kom 17.19 terug. Staan vrouwen te koekeloeren naar Hockey, die achter het stuur zat. Nog een twee minuten later Politie.
Er was een klacht ingediend over een hond in een hete auto.
De zaak uitgelegd en verteld dat ik kan bewijzen dat ik om 17.12 ben aangekomen. Ik heb een logging op mijn TomTom.
Was niet nodig, ze geloofden mij wel.
Ondertussen gevraagd hoe dat zat met die 24 uur staan. Uhh, alleen als er iemand gaat klagen, was het antwoord. Veel plezier in LePuy meneer. In keurig Engels. :thumbup:

Ik weet dat het een beetje off topic is, maar het is naar aanleiding van de melding van TS over de lichtshow.
Geweldig!!! Wel even de app downloaden zodat je de goede muziek er bij hebt.

Oh, en ongeveer 100 meter om de lichtshow van de kerk te kunnen zien.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door hurktoilet »

Ik heb een vermoeden welke plek jij stond, hebben wij vermoedelijk afgekeurd omdat ie langs rondweg lag en/of vol stond (herinner ik me niet meer). Geen last van verkeerslawaai gehad?
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door Hoofdnoorman »

Overdag wel.
Nu, een enkele auto.
Tsja, ik ga altijd pas erg laat slapen en dan is het echt stil. Hierdoor slaap ik 's morgens wat vaster. Tevens heb ik een half leven aan het grote plein (De Brink) midden in het stadscentrum van Deventer gewoond. Met alle kroegen, discotheken en het verkeer alsmede aanrijdingen, leeggestarte auto's, de vechtpartijtjes en de amoureuze geluiden, ben je wel wat gewend. :-B
Daar komt nog bij, dat ik juist vaker op echte camperplaatsen, wel wakker word als er iemand komt of gaat.
Ook staat er bij de recensies van het camperpark dat de treinen ook nogal lawaai maken daar

Ik vind de uitlaatplek voor de hond veel belangrijker dan mijn eigen gerief. Hoewel een combinatie van beide helemaal top zal zijn.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8230
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door hurktoilet »

Als getogen Apeldoorner ken ik hartje Deventer een klein beetje, kan me iets bij je gevoel voorstellen :cheers:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door Hoofdnoorman »

Ja, het was net zoiets als midden op het Raadhuisplein wonen. (Vroeger dan dus)
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Ervaringen met Camping Car Park



Bericht door de Jonckheer »

zwaailicht schreef:
di 18 sep 2018, 19:17
@limos07 : bij mij was het “papa fume un pipe” Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Wij maakten er "mama fume papa" van :lol: . Of het klopt weet ik nog steeds niet maar het klonk wel leuk.
Gebruikersavatar
Duco
Berichten: 939
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 9:53
Locatie: Staphorst

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door Duco »

Wij stonden bij een ccp waar je volgens de camperplaatsen app ook een pasje zou kunnen kopen uit de automaat, bleek niet mogelijk te zijn. Waren wel lege plekken maar die waren telefonisch gereserveerd. Plaatselijke vvv werd er gek van omdat hier dagelijks camperaars komen zonder een pas die ze vervolgens via internet moeten bestellen. Zijn gauw doorgereden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door Zwerfsteen »

Laatst stonden wij in Azur op hun cp.
Wij hadden een pasje dus dat was geen probleem.
Nieuwe gasten konden echter geen pas aanschaffen, er stond een kruis door de optie.
Ik vond het sneu en heb een mailtje gestuurd.
De volgende dag kwam er een monteur en alles deed het weer.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31858
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Ervaringen met Camping Car Park?



Bericht door Bob Diesel »

en veel maar roepen
we willen niet achter een slagboom
niet omheind( zijn ze vaak ook)
of met een afgebakende plek

dus niet op camping :bang:
maar wel deze cp,s

ik :crazy: :crazy: nie snap nie
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie