Internet en bellen

Plaats reactie
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Internet en bellen



Bericht door Vertrokken4 »

Orange voor 1 maand, 11 GB data, 200 sms in eu en minuten in eu voor € 6,50

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22714
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Internet en bellen



Bericht door PaulBng »

In of exclusief Zwitserland?
Uitgeschreven

Re: Internet en bellen



Bericht door Uitgeschreven »

Zwitserland is EU niet.
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Re: Internet en bellen



Bericht door @3 »

Daarvoor wordt het ook gevraagd. :-?
@3 vind niet dat reparatiekosten hoog zijn maar de kosten van de schade die is ontstaan.
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22714
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Internet en bellen



Bericht door PaulBng »

Pcies. Ik weet ook wel dat CH geen EU is. Maar soms doen ze mee en soms niet. En aangezien ik daar nogal vaak verblijf, ben ik tot nu toe gebonden aan het kopen van een bundel van mijn provider.. Die werkt wel in zowel EU als CH. Maar graag goedkoper...
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Internet en bellen



Bericht door Vertrokken4 »

Excl ch maar incl usa en Canada!
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Internet en bellen



Bericht door Gino608D »

Alleen in Roemenie verkrijgbaar?
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Internet en bellen



Bericht door Vertrokken4 »

Ja, voor zover ik weet alleen in Roemenië verkrijgbaar.

Overigens, voor we misverstanden krijgen, ik heb dit geplaatst in het Roemenië deel met de bedoeling aan te geven welke mogelijkheid je kan gebruiken als je naar Roemenië gaat en niet als universeel bruikbare oplossing.

Overigens heb ik voor Polen een Pools Orange kaartje dat ook buiten Polen werkt. In Polen tegen ongeveer dezelfde tarieven als het Roemeense kaartje, daarbuiten tegen 3 a 4 keer dat tarief maar nog altijd veel aantrekkelijker dan van welke NL provider dan ook.

Wij hebben in de camper een docking station met een moderne 4g geschikte telefoon die 10 toestellen tegelijk aan kan bij thetering. Daarnaast ieder z'n eigen laptop en telefoon(totaal 6) die dus gebruik maken van deze extra telefoon. Dit extra toestel voorzien we onderweg steeds van de beste internet mogelijkheid van het land waarin we onderweg zijn. In bovenstaand voorbeeld waren we met sms, internationaal bellen en internet verbruik van meer dan 20GB gedurende een maand voor 3 personen samen 13 euro kwijt. Met een beetje zoeken vindt je in vrijwel ieder land wel zo'n soort aanbieding, opvallend genoeg kom je heel erg vaak op Orange uit.

Groetjes,

JP
Plaats reactie