Campings/ plaatsen Umag

jansloos
Berichten: 6869
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Campings/ plaatsen Umag



Bericht door jansloos »

Gisteren in Zandvoort geweest, en daar het boek vol campings in Kroatieë meegenomen.

Echter nu zoek ik in de ACSI gids, in de buurt van Umag en daar staat niet één camping in vermeld. Pas bij Novigrad staat er wat.

Zoek ik met Google naar campings, dan kom ik daar wel maar met dubbele prijzen die ik niet wil betalen. 25€ vanaf het strand en 35€ aan het strand.

Is Kroatieë zo duur ( geworden) of kijk ik niet goed.

En het argument, je hebt een dure camper,...... Gewoon een Vito Westfalia,AOW, een klein aanvullend pensioen, en een huur van 800, zorgkosten, enz. Dus weinig budget.
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258

Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door Vertrokken2 »

Croatie zit vol met campings en naarmate je verder zuidwaarts kom wordt het goedkoper.
Istrie is echter de costa brava van Croatie, met navenante prijzen.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door Jan en Simonne »

Het is toch godgeklaagd, dat je je hele financiële situatie uit de doeken moet doen, als je om een goedkope of gratis overnachtingsplaatsen vraagt?
Omdat er altijd wel weer een of andere figuur het nodig vindt om commentaar te leveren? Scheitziek word ik er van.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
jansloos
Berichten: 6869
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door jansloos »

Was bij voorbaat, om weer ander gezeur te voorkomen.
Maar wie weet er echt wat onze situatie is :wink:

Is ook niet zo belangrijk, we willen gewoon voor een gemiddelde prijs ergens staan.

Maar hou de raad van Bassie aan:

Altijd blijven lachen. :lol3:
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258

Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door reinolt »

Er staan wel campings in de acsi gids in de buurt van Umag. Zoals camping park Umag, camping Finida en Stella Maris. Maar zeker niet tegen de door jou gewenste prijzen. Ik denk dat dat in Istrië ook niet makkelijk gaat lukken en langs de kust onmogelijk zal blijken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door Vertrokken2 »

Jan en Simonne schreef:Het is toch godgeklaagd, dat je je hele financiële situatie uit de doeken moet doen, als je om een goedkope of gratis overnachtingsplaatsen vraagt?
Omdat er altijd wel weer een of andere figuur het nodig vindt om commentaar te leveren? Scheitziek word ik er van.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Sorry,
Ik begrijp deze reactie niet :crazy:
Op wie heeft het eigenlijk betrekking?

Als TS bereid is om een honderdje of drie verder te rijden vindt hij overigens genoeg campings aan zee en prijsgunstig. ASCI zegt me niets, nog nooit gedaan.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
WimZ
Berichten: 1814
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door WimZ »

@gobert
De reactie is niet op jou maar omdat TS meteen al excuses gaat maken voor zijn vraag. Hij voelt al aankomen dat er gezeurd gaat worden. (En misschien nu niet door zijn opmerking ;-)) En zoiets (dingen uitleggen over je financiële situatie) zou toch niet nodig moeten zijn!
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door hathi »

Ik begrijp die reactie ook niet Gobert,niemand hoeft hier iets uit te leggen of te verantwoorden,dat is eigen keuze, en ...........Jansloos ,die campings zijn inderdaad zo duur geworden daar
Laatst gewijzigd door hathi op zo 24 apr 2016, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door Vertrokken2 »

WimZ,

Sterker nog, gaat niemand iets aan.
Daarenboven, ook wij hebben een overduidelijke voorkeur voor kleine campings. We moeten niets hebben van die feestfabrieken.
En daar nog eens boven, te dure campings worden door ons gemeden.
Wij waren in 2014 daar, wel wat zuidelijker, en toen vond je genoeg tussen de 12 en 15 euro per nacht. 2 personen, camper, electra.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
jansloos
Berichten: 6869
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door jansloos »

Dat van die financieren zal op wel meer lezers betrekking hebben. Wel of niet met een grote camper.

Maar wat mij meer verbaasde, is dus die - naar mijn idee,- en voor daar erg hoge prijzen.

Nu weet ik wel dat goed sanitair, onderhouden terreinen, en dichter bij zee, zijn prijs heeft.
Maar ik kom dit soort situaties toch ook tegen een redelijker prijs op andere plaatsen tegen.

Maar de vraag was; waarom er van Umag geen campings in de gids staan. Ze zullen er ongetwijfeld zijn. Maar willen ze die fee niet betalen, of komt er toch wel genoeg volk?
Bv uit Duitsland?
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258

Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door reinolt »

Nogmaals de campings die ik genoemd heb staan wel in die gids.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door Vertrokken2 »

Nogmaals, vergeet de kermistoestand van Istrie en trek door.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door de Jonckheer »

Mijn idee. Istrië zit altijd stampvol met italianen en die snateren wat af.... :lol: Rij Zadar voorbij naar het zuiden en volg de magistrale (kustweg). Een prachtige route waarlangs een waanzinnig aantal kleine campings, te kust en te keur. Bijvoorbeeld camping Noordzee in Pakostane die, het zal je niet verbazen, van een Duitser is, een heel geschikte vent trouwens. Het is allemaal minder massaal en daardoor veel relaxter en, niet te vergeten, betaalbaarder. Wij staan momenteel op camping Marina te Lozovac voor €13 per dag all in. Weliswaar niet aan zee maar wel met een zwembad en op korte afstand van het schitteren de natuurpark Krka. :thumbup:
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Campings/ plaatsen Umag



Bericht door Vertrokken2 »

Nu wordt die straks flink drukker.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Plaats reactie