Aan de Moezel in september

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeppe
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 15:01
Locatie: Enschede

Aan de Moezel in september



Bericht door Jeppe »

Ha

ik lees hier vaak en veel over de Moezel en hoewel het niet mijn voorkeur heeft, maar het de keuze van mijn wederhelft is, plannen we dit najaar eens een paar dagen aan de Moezel (vermoedelijk 3-8 september).

We zijn geen fan van drukke camperplaatsen... :crazy: en ik heb uit het grote aanbod van CP's nu een plek in Zell, in Ensch en in Piesport gevonden.
Bewust willen we de wat bekendere plaatsen vermijden.
Weet iemand van jullie of het in die periode nog 'hoogseizoen' is en wat we aan drukte in genoemde plaatsen kunnen verwachten?

Met groet,
Jeppe
kampertjes
Berichten: 1202
Lid geworden op: wo 10 dec 2008, 20:41

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door kampertjes »

die plaatsen die je noemt weet ik zo niet maar wij waren vorig jaar in september een paar dagen aan de Moezel (met dezelfde bedenkingen). 't Is er prachtig maar het was HOOGSEIZOEN. We zochten (toen nog met onze California) een camping maar pas de vierde was een plekje.... Dat is doorgaans niet wat wij zoeken.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door hathi »

Jeppe als je niet v drukte houd is het prima in: Zell , (einkaufcentrum, boven op de berg)Ernst(per fiets naar Cochem) Trittenheim, Losnich, en het zal niet de laatste keer zijn ???
Hans
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door de Jonckheer »

Afgelopen Pinksteren hebben wij 8 dagen op de cp van Klusserath gestaan, die gedurende de Pinksterdagen vol was. Iets waar wij niets van gemerkt hebben want je staat er niet deur aan deur. De streek is prachtig, de wijn erg lekker net als het bier en het eten. wat wil een mens nog meer?
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13438
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door hathi »

Klussenrath is ook een v.d weinige plekken waar je heen kan, met die lengte, en daar gaat het TS niet om, verder klopt het wel Jonckheer
Hans
Gebruikersavatar
Jeppe
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 15:01
Locatie: Enschede

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door Jeppe »

Dank voor jullie reacties.

Als het weer OK is gaan we het er gewoon op wagen...
we moeten de Moezelstreek toch eens uitproberen en meemaken om te weten wat we er echt van vinden.
Bevalt het niet dan gaan we gewoon een stukje verder.

groet
Jeppe
Knitremmal
Berichten: 49
Lid geworden op: za 28 apr 2012, 16:48

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door Knitremmal »

Bij Reil staan ook veel campers aan de oever van de moezel, veelal camperplaatsen. Wij waren er met de motor en zagen veel plekjes waar je mocht staan.
JohnB
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 23:35

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door JohnB »

Er zijn zoveel camperplaatsen aan de moezel, als je ergens in het noorden, onder Koblenz langs de Moezel gaat rijden, zie je vanzelf wel camperplaatsen die voldoen aan je wensen.
Gebruikersavatar
Jeppe
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 12 jun 2006, 15:01
Locatie: Enschede

Re: Aan de Moezel in september



Bericht door Jeppe »

We zijn alweer even terug, maar hebben op de CP's in Zell (pal aan het water, bij de voetgangersbrug) en in Piesport gestaan.Het was veel leuker dan ik me had voorgesteld. :thumbup:
Terug naar Enschede via Luxemburg (la Rochette) en Limburg (Lottum) en dat alles met prachtig weer!
Plaats reactie