kringen plafond door lekkage

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Elliot 5
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 mar 2022, 18:18

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Elliot 5 »

Toch vind ik een vraag bewust stellen in een 8 jaar oud topic aan TS!, die hier al anderhalf jaar niet kwam, best lichtelijk onbenullig🤣.

Ik zou het action wonderspons advies opvolgen (serieus)
Gebruikersavatar
Antonis
Berichten: 262
Lid geworden op: vr 05 apr 2019, 8:48
Locatie: Rijsbergen bij Breda

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Antonis »

Misschien is TS iets minder handig op het forum en heeft hij dat niet gezien. Dat kan toch.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Ton
Gebruikersavatar
Eric 1962
Berichten: 679
Lid geworden op: za 07 mei 2022, 19:34
Locatie: Voormalig gemeente Hummelo & Keppel

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Eric 1962 »

Dit soort vragen op een oud topic krijgt men omdat vaak geadviseerd wordt om de zoekfunctie te gebruiken.
En nee, ik vind het helemaal niet onbenullig, vragen staat vrij toch?
Daar is immers het Camperforum voor :hug:
The big wheel keeps turning maar iets kleinere wieltjes doen het ook prima
Gebruikersavatar
Antonis
Berichten: 262
Lid geworden op: vr 05 apr 2019, 8:48
Locatie: Rijsbergen bij Breda

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Antonis »

Precies.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Ton
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Kroppie »

dat de huidige vraagsteller moeite met mijn opmerking heeft, oke dat kan, geen moeite mee, de anderen die daarna nog antwoorden doen dat waarschijnlijk ook uit verveling, en die antwoorden zet ik in de categorie onbenullig, vragen staat vrij in dit forum, antwoorden ook, en mijn antwoorden zijn ook wel eens minder nuttig en meer komisch bedoeld
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Bas vd laar »

En gelukkig mag dat allemaal!
Gebruikersavatar
johan191
Berichten: 53
Lid geworden op: do 24 nov 2016, 12:58
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door johan191 »

seth_space schreef:
wo 07 sep 2022, 15:33
Een vraag hoe een plek uit plafond van een camper verwijderen is niet onbenullig.
Dit forum leeft van elkaar helpen.
Volledig mee eens. !!!!
Burstner vervangen door een Chausson Odyssee van 2004
Gebruikersavatar
johan191
Berichten: 53
Lid geworden op: do 24 nov 2016, 12:58
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door johan191 »

Elliot 5 schreef:
wo 07 sep 2022, 18:06
Toch vind ik een vraag bewust stellen in een 8 jaar oud topic aan TS!, die hier al anderhalf jaar niet kwam, best lichtelijk onbenullig🤣.

Ik zou het action wonderspons advies opvolgen (serieus)
Is dit nu ook weer zo'n groep waar een nieuwkomer meteen wordt afgezeken in een campergroep. Tsjonge jonge jonge. Je moet zelfs oppassen wat je vraagt blijkbaar wanneer je geen goed antwoord kunt vinden. Vind U het gek dat ik uw wonderspons idee na zo'n opmerking niet eens serieus neem.
Bedankt hoor. Wat is dan verstandiger volgens U gewoon de vraag opnieuw stellen ? Ik heb al 6 jaar lang een groep voor de Burstner T610 en T620 wanneer iemand daar zo reageert vloog hij er voor een week uit, en bij een 2de keer voorgoed. Gewoon onder het motto ga met respect met elkaar om. Niet iedereen heeft alle kennis die jij blijkbaar wel hebt. Hou het dan ook leuk, zo stoot je mensen af.
Burstner vervangen door een Chausson Odyssee van 2004
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51279
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Kroppie »

en voordat je gaat beginnen met van alles om die kringen weg te werken, EERST de lekkage verhelpen anders blijf je aan de gang, voordeel is dan wel dat je alle hier aangedragen middeltjes dan kan uitproberen :)
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Elliot 5
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 mar 2022, 18:18

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Elliot 5 »

Excuus.
Was zo zeker niet bedoeld natuurlijk.
Vond wel dat kroppie ietje te hard aangepakt werd.

Maar nogmaals, zo kwetsend was het dus zeker niet bedoeld.
Vandaar de smiley(jeweetwel:🤣) en het woord "lichtelijk".
Als je letterlijk leest wat ik schreef zonder boos te zijn herken je misschien toch de lichte verbazing dat je de vraag stelde aan TS in een 8 jasr oude draadje, terwijl je aangaf gezien te hebben dat het een heel oud draadje was.

Ik hoop dat excuus hier nog helpt
Elliot 5
Berichten: 700
Lid geworden op: za 12 mar 2022, 18:18

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Elliot 5 »

Misschien kun je gerichter hulp/advies krijgen als je een foto van de kringen plaatst?
Dan heeft men ook een gelijk een beeld van het materiaal en de ernst van de kringen of vlekken.
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door Bas vd laar »

Ik denk dat je het er niet uit krijgt, zoiets zit echt in het hout.
Bijlagen
15.jpg
15.jpg (80.37 KiB) 424 keer bekeken
Gebruikersavatar
johan191
Berichten: 53
Lid geworden op: do 24 nov 2016, 12:58
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door johan191 »

Bas je laat een Bürstner zien, ik herken hem vanwege de afgelopen 6 jaar van onze camperervaring (Deurtjes en slotjes allemaal exact hetzelfde als bij een Burstner). Ik heb het nu over een plafond waar een stof onder zit. Plafond in de Bürstner waren massieve platen.
is echt niet te vergelijken.
Laatst gewijzigd door johan191 op vr 09 sep 2022, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Burstner vervangen door een Chausson Odyssee van 2004
Gebruikersavatar
johan191
Berichten: 53
Lid geworden op: do 24 nov 2016, 12:58
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: kringen plafond door lekkage



Bericht door johan191 »

Elliot 5, heb je helemaal gelijk in maar hij staat momenteel nog bij het verkopende camperbedrijf. En ik heb er geen foto van gemaakt (stom)
ik heb ze aangegeven dat ik zeker wil weten dat het probleem opgelost is/wordt en dat ik van die vlekken bij het grote dakluik af wil.
Ik vertrouw er maar op dat ze hun best gaan doen anders hebben ze aan mij een moeilijke. Hij gaat ook nog in zijn geheel van bumper tot bumper voor een vochtmeting dus wij hopen dat dit allemaal goed gaat.
Soms in het verstandig om voor je er mee geconfronteerd wordt al informatie ingewonnen te hebben. Verder is de camper tadeloos in orde, dus ik hoop dat dit ongelukje ook verholpen wordt. Dat weten ze ook. We gaan het wel zien.
Laatst gewijzigd door johan191 op vr 09 sep 2022, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Burstner vervangen door een Chausson Odyssee van 2004
Plaats reactie