Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Elliot 5
Berichten: 703
Lid geworden op: za 12 mar 2022, 18:18

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Elliot 5 »

Dank!
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5696
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Camperic »

Welkom Rob!
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Kelvinsane
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 24 okt 2021, 21:32

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Kelvinsane »

Hoi allemaal.

Graag stel ik me even voor in deze mooie community.

Kelvin teunis, 31 jaar oud.
In januari samen met mijn vriendin onze baan opgezegd en nu rondreizende in een half integraal dethleffs Advantage 2008 op de rug van een Ducato 3.0.

Het plan is om een jaar door heel Europa rond te reizen, op avontuur en de verschillende landen ontdekken. Hopende dat Rusland zich ook nog een beetje gedeisd houdt binnen de navo gebieden. ;-)

Op dit moment in Zuid Spanje onder een oranje laken van saharazand.



Groetjes!
Bijlagen
1AA891DA-11F3-42C6-901C-AF4529E41029.jpeg
1AA891DA-11F3-42C6-901C-AF4529E41029.jpeg (306.66 KiB) 837 keer bekeken
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2435
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door pepon »

Mooie compacte camper, zie wel iets aparts.
Dat luik achter de voordeur, oppassen met drempels en bruggetjes?

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9179
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door gjvonk »

Welkom en veel plezier. Het genoemde luik is als ik mij niet vergis de toegang tot de kast voor de gasflessen, niet de meest ideale positie. Niet zozeer vanwege drempels, maar meer vanwege de uitlaat positie. Lekkage in het stuk van de laatste demper tot en met de eindpijp kan de bodem van de gasflessen kast aantasten. Is een keer hier op het forum voorbij gekomen als ik het goed heb of in het blad "kampeerauto" van de NKC in de rubriek "Ron test".

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door appellover »

Welkom Kelvin,als ik het goed zie staan jullie in Morella,mooi plekkie vooral ‘s avonds mooi verlicht dorp.
Veel plezier
Gr.Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Maranopreis
Berichten: 1687
Lid geworden op: vr 21 apr 2017, 23:39
Locatie: Rheden
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Maranopreis »

Das zeker Morella :thumbup:
Greetz André & Marjos

ONE LIFE, LIVE IT !

zie onze reisverslagen op https://www.maranopreis.nl
Kelvinsane
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 24 okt 2021, 21:32

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Kelvinsane »

Thanks!
Klopt, foto is in Morella genomen, prachtig plekje!

We zijn idd erg blij met ons (bewust) compacte camper. Ware het niet we idd afgelopen week in La isleta al hebben kennis gemaakt met het lage gasbun. De hoek op de helling was iets te wstijl waardoor de camper bijna een wipwap werd. Gelukkig niet teveel schade.

Thx voor de tips.
Gebruikersavatar
busslaper
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 apr 2019, 21:09

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door busslaper »

Hallo iedereen,

Mijn naam is Marcel, samen met mijn vrouw en dochter genieten we van een omgebouwde Citroen Jumper L4H2 camper. Al in 2019 heb ik mij geregistreerd maar tot op heden nog niet echt actief op het forum rondgeneusd.
Bijlagen
IMG_20210813_094247(2).jpg
IMG_20210813_094247(2).jpg (62.73 KiB) 620 keer bekeken
Als koffie goed is hoef je er niets aan te doen!
campermeet
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 21 mar 2022, 21:09

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door campermeet »

Hallo Allemaal!
Wij hebben momenteel een Chausson 611 Welcome die we met veel plezier al vele jaren gebruiken. Het grote voordeel (vinden wij)van een kleine lichte camper die toch ruim van binnen voelt doordat we met een hefbed werken boven onze zithoek in het achtergedeelte. En de 4 pilootstoelen met klein tafeltje vooraan om toch te kunnen zitten als het hefbed naar beneden is.
Maar.... na al die jaren begint het toch een beetje te kriebelen....... Ook met kinderen die ouder worden en niet meer mee willen.....
Door het lezen van alle boekjes is de ISMOVE van Bisschof en Niessman opgevallen. Wauw wat een gaaf ding (maar wel $$$$$$).
Wat ik me af vraag.... zijn er hier mensen op het forum die de ISMOVE 6.9 hebben met een B rijbewijs?
want qua configuratie is het (denk ik?) heel lastig om onder de 3500 kg (eigenlijk 3000 kg?) te blijven?
Groeten Margreet
roberttenhaaf
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 20 mar 2022, 17:33

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door roberttenhaaf »

Goedendag, wij zijn Rob en Chantal ten Haaf en sinds 11 oktober 2021 de trotse bezitters van een Moncayo camper. Een droom die uit kwam, zeg maar :-B
Al snel zagen wij onze droom in duigen vallen toen bleek dat de camper zo lek als een rietje was. Echter kreeg het verhaal een hele mooie wending toen een collega voorstelde niet alleen onze camper te repareren, maar hem ook helemaal opnieuw te bekleden. Op de voorwaarde dat wij zijn droom waar maakten en hij er mee op vakantie mag gaan. En zo gingen we rond de tafel zitten en maakten afspraken. Een win-win situatie zeg maar. En nu willen we alleen nog maar genieten, samen met onze 3 honden. Ja, 3, dus dat wordt op sommige plekken nog een uitdaging :o
Hieronder enkele voor en na foto`s
Bijlagen
Camper oud 1.JPG
Camper oud 1.JPG (100.56 KiB) 478 keer bekeken
Camper nieuw 1.JPG
Camper nieuw 1.JPG (102.47 KiB) 478 keer bekeken
Camper buitenkant.JPG
Camper buitenkant.JPG (116.7 KiB) 478 keer bekeken
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80407
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Dafluc »

Welkom op het forum.
@ Margreet: dit is het voorsteltopic. Stel je vragen a.u.b. in een nieuw topic.
Afbeelding
Jeef
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 mar 2022, 21:00

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Jeef »

Hoi, ook ik (wij) stellen ons voor :cheers:

Ik heb besloten om met mijn gezin (zoon van 1, man en drie kleine hondjes) een (wereld)reis te gaan maken met een camper. Na een tijdje heeft mijn man besloten dat hij dit ook toch wel erg graag wilde en hebben wij elkaar de hand geschud :lol: Na een hoop geregel/gedoe/klussen tijdens het al drukke leven met een baan en een minimens is ons huis de verkoop in gegaan en hebben we een aanbetaling gedaan op een camper. Deze wordt morgen gekeurd.

Ik heb een hoop gelezen op het forum al en een aantal (nieuwere) campers bekeken, maar het is toch een oudje geworden! Daar wij een budget van tot de 50.000 in gedachten hadden, zijn we gehalveerd uitgekomen met een oudje uit 1998: een oude brandweerwagen van Mercedes 312D welke omgebouwd is tot kampeerwagen. Hij heeft wat liefde en vooral extra opbergruimte nodig, maar in principe voldoet hij aan al onze eisen en is hij keurig onderhouden. We moeten nog een bedje voor ons zoontje inbouwen en extra kastjes. Verder nog LPG regelen. 2 grote zonnepanelen liggen er al op en mijn harde eis is dat er een airco in de leefruimte gebouwd wordt.

Ik ben heel enthousiast en hoop veel plezier en tips uit dit forum te krijgen!
Gebruikersavatar
Mayday
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 11 jul 2021, 11:10

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Mayday »

Goedemiddag allemaal,
Wij zijn nieuw in het camper wereldje,eind vorig jaar een Challenger 100 op een Fiat Ducato 230 onderstel uit 1999 gekocht en zijn bezig om deze voor ons eigen te maken, we zijn er al een paar keer een weekend mee op pad geweest en tot nu toe bevalt het geweldig,
Mvg Delano en Dea May


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie