Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
GBPerdok
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 03 mei 2023, 18:50

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door GBPerdok »

Hoi allen wij wonen bij Zwolle en hebben sinds vorig jaar een Hymer B574 uit 1996 met nog wat problemen.
We reizen vaak samen of met zijn 3en, met hond.
Wens jullie allemaal vele leuke camper reizen/reisjes.

Groeteen, Gerard, Marja, en Joep.

eigen.jpg
eigen.jpg (89.48 KiB) 2996 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hein123
Berichten: 1027
Lid geworden op: vr 08 jul 2011, 20:28
Locatie: Deventer

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Hein123 »

Welkom Gerard, Marja, en Joep
Met vriendelijke groet,
Hein en José


Hymer B 524 SL

You don't like my tattoos? At least I can cover them up. Your face on the other hand...
Gebruikersavatar
Nosegear
Berichten: 2
Lid geworden op: za 29 apr 2023, 11:11
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Nosegear »

Dag, drieste camperaars!

Even kort voorstellen: Marcel Knol, 55, wonend in Zeewolde en gehuwd met Rieki. Op dit moment zijn wij nog geen eigenaars, maar wel erg geïnteresseerd om op termijn een leuke halfintegraal of volintegraal camper aan te gaan schaffen. We kijken dus lekker om ons heen en zijn erg geïnteresseerd in de verhalen die mensen hier posten over hun ervaringen. Voorlopig lees ik dus gewoon even mee, en tegen dat het erop begint te lijken dat we eigenaar gaan worden zal ik zeker weer van me laten horen! ;-)
"One mile of road leads nowhere. One mile of runway leads everywhere!"
Gebruikersavatar
bbos
Berichten: 5
Lid geworden op: do 27 apr 2023, 18:10

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door bbos »

Goedenavond!

Ook wij zullen ons hier even voorstellen.
Bernhard en Willemien. En sinds kort trotse eigenaars van een chausson allegro uit 2007.
Woonachtig in Ter Apel in het prachtige Westerwolde in de zuid-oost hoek van de provincie Groningen.

Favoriete vakantiebestemming Noorwegen. Binnenkort daar weer naar toe.. ik kan niet wachten!

Als je wat wilt weten… schroom niet, maar vraag!

Groetjes,
Bernhard

IMG_0934.jpeg
IMG_0934.jpeg (146.46 KiB) 2841 keer bekeken
- er gaat meer bóven m’n pet dan eronder!
Superlady
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 mei 2023, 9:59

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Superlady »

Ik heet Ali, maar die naam was al in gebruik. Na nog 2 pogingen maakte ik er Superlady van. Wij, mijn man en ik, wonen sinds 1,5jr in Duitsland, net over de grens bij Coevorden. Zijn beide Rentner. Het Camperleven hebben we in 2004 ontdekt en dat bevalt ons nog steeds super. Fietsen achterop en koffie voor onderweg. 😊 Camperen =vrijheid en rust.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Aloys »

Allen hartelijk welkom in het forum! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Geerty
Berichten: 16
Lid geworden op: do 11 mei 2023, 12:19

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Geerty »

Hallo ik ben Geert en heb vorig jaar zomer deze camper gekocht en al heel veel plezier mee beleefd.
Nu wist ik dat het een en ander aan de camper markeerde, maar er blijkt veel meer aan de hand te zijn dan verwacht, maarja was eigenlijk in 1 oogopslag verliefd en liefde maakt blind.
Ik ben op onderzoek uit om mijn campertje weer spik en span te maken en ik kom iedere keer op dit forum uit en ik dacht en misschien dat ik andere mensen ook kan helpen met de ervaringen die ik op ga doen.

Ik wilde nog een foto plaatsen maar die komt iedere keer op de kop te staan.
Maar goet, iedereen hele warme en fijne campermomenten toegewenst
Michael Worms
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 26 apr 2023, 0:42

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Michael Worms »

20230511_104346.jpg
20230511_104346.jpg (131.39 KiB) 2649 keer bekeken
Goedenavond iedereen,

Mijn naam is Michael en samen met mijn vrouw en drie kinderen en onze hond zijn we sinds een ruime week trotse eigenaar van een (in onze ogen) prachtige iveco daily 40c15.
Deze zal ik de komende tijd zelf om gaan bouwen naar een camper ingericht voor 6 personen en een hond.
Met een leeg gewicht van 2520kg schoon aan de haak heb ik een leuke uitdaging voor de boeg, daar ben ik mij zeer van bewust.
Minimalisme is het thema!
Heb mij de afgelopen jaren aardig in kunnen lezen over de do's en don'ts en heb er voldoende vertrouwen in gekregen nu toch maar eens te gaan beginnen.
Vandaag privacy glas laten plaatsen aan beide kanten van de bus.
En zal de komende periode beginnen met de ombouw.
Ga proberen zoveel mogelijk te documenteren en te delen op dit platform..zodra ik uitgeplozen heb hoe dat moet 😅
Ben na jaren fora lezen nog niet bekwaam geworden in het posten maar wie weet..

Fijne camperdagen allemaal en mooi weer gewenst!!

Edit: krijg de foto er gewoon bij 🥳
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80319
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Dafluc »

Welkom in ons mooie forum.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Birdhouse
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 17 apr 2023, 15:09
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Birdhouse »

Afbeelding

Hoi allemaal,

wij zijn Jacob en Maggie, sound designers en muzikanten. Wij zijn begin dit jaar 60 geworden, zijn al bijna 40 jaar samen, hebben twee volwassen zonen van 32 en 30 en hebben na lang wikken en wegen besloten het roer volledig om te gooien. We hebben ons bedrijf verkocht (sound design en audio postproduktie voor reclame en tv.) en ons huis verkocht en wonen nu permanent in onze camper (Illusion Sundriver 590 FT), ons vogelhuisje.
We reizen langs de middelandse zee en bloggen de reis op onze website en hebben ook ons eigen YouTube kanaal.
CarlW
Berichten: 9
Lid geworden op: za 13 mei 2023, 20:54

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door CarlW »

Goeie dag beste camperbezitters,
Mijn naam is Carl en samen met mijn partner Ria zijn wij sinds kort eigenaars van een Ford Transit camperbus uit 2006. Al ingericht als camper maar ben nu wat kleine wijzigingen aan het doorvoeren voordat wij over 4 weken naar Noorwegen vertrekken voor een maand. Zal binnenkort even een foto plaatsen :P .. wij wensen iedereen alvast veel plezier met hun camper deze zomer!! Groetjes..
Nadja29
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 12 mei 2023, 20:10

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Nadja29 »

Hoi allemaal!
Wij zijn nieuw hier. Mijn man en ik zijn sinds februari trotse eigenaar van een peugeot boxer uit 1999 (“onze Cor”).
Momenteel verblijven we in onze camper, tot we de sleutels van onze nieuwe huis krijgen. Dat zal 31 mei zijn. Er moet dan nog wel het eea geklust worden, dus waarschijnlijk zullen we nog wel langer in onze Cor wonen.
Het camperleven is compleet nieuw voor ons, maar het bevalt zo ontzettend goed!
Groeten,
Nadja
Bijlagen
C40F4DE9-70E4-4C3B-9AA5-9EF1BA4F6199.jpeg
C40F4DE9-70E4-4C3B-9AA5-9EF1BA4F6199.jpeg (174.51 KiB) 2411 keer bekeken
Marcowitz
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 mei 2023, 22:44

Re: ik ben Nieuw hier!



Bericht door Marcowitz »

Beste iedereen,
Wij hebben sinds 2 jaar een Hymer uit 1992 aangeschaft en zijn al een aantal keren met het oude beestje in het verre zuiden van Europa geweest zonder noemenswaardige problemen! Hoop hier wat info te verzamelen die leuk en wellicht bruikbaar is.

Groetens Marcowitz
Bijlagen
IMG_2102.jpeg
IMG_2102.jpeg (205.79 KiB) 2379 keer bekeken
IMonderweg
Berichten: 2
Lid geworden op: za 08 apr 2023, 15:38
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door IMonderweg »

Hallo, wij zijn Ilse & Martijn / IMonderweg.
Sinds 2019 zijn we de trotse bezitters van onze buscamper, een Fiat Ducato, Adria Twin uit 2004. Al vaak hebben we meegelezen op dit forum en nu vonden we het eens tijd om ons even voor te stellen, dus bij deze...
Wij proberen vaak een weekendje weg te gaan met de camper, meestal in NL en soms vlak over de grens bij Duitsland. Daarnaast proberen we 2 keer per jaar een vakantie van een paar weken in te plannen. De komende vakantie staat al weer bijna voor de deur, over ruim een week gaan we naar Frankrijk. Goede vooruitzichten!!!

We zullen lekker blijven meelezen op het forum, en wanneer we tips hebben zullen we deze hier met jullie delen.

Voor de liefhebbers zijn we te volgen op instagram @imonderweg
IMonderweg: Ilse & Martijn onderweg https://instagram.com/imonderweg?igshid ... NkZWQ4Mg==
Plaats reactie