We hebben onze camper opnieuw laten stofferen. Nu vinden we dat de stoelen mooi gedaan zijn, maar over de dinette zijn we eigenlijk niet te spreken . De achterkant van het dinettekussen is n.m niet bekleed met dezelfde stof maar gewoon een grijze afwerkstof. Nu zie je, zoals ook op de foto te zien is, een rand grijze stof.
Is dit bij medeforumleden ook het geval bij diegene die hun dinette opnieuw hebben laten stofferen?? . of moeten we hier niet mee accoord gaan.
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
de vraag is hoe was het eerst in de oude situatie , meestal maken ze het precies zo na, wij hebben de voorkant en de achter kant bewust het zelfde gehouden ( was niet in de oude situatie ) kun je ze namelijk ook omdraaien mocht het noodzakelijk zijn
en heb je alles goed gemonteerd , want als ik zie hoe het kussen op de rug leuning geplaatst is denk ik dat hij meer de randen moest volgen dus meer naar beneden
SunMaster schreef:Ik zou eerst mijn bezwaar bekend maken bij diegene die het werk hebt gedaan, maar dat zal je al wel gedaan hebben denk ik.
Wat was zijn reactie?
Groeten,
Jaap
Heb gereclameerd. In de offerte staat n.m dat hij bekleed zou worden confotm de huidige situatie en die was dus zoals ik al eerder zei...bekleed.
Omdraaien heeft in ons geval geen zin omdat dan de ronde hoek verkeerd zit. Wachten af op de reactie per email
groetjes Jacob en Ada, reizend met een Hymer B 674SL Star Edition, voorzien van airco, hydraulisch levelsysteem en 4 kanaals luchtvering
Stef schreef:Ik zou het nooit accepteren.
Daarnaast moet ik je eerlijk zeggen dat ik de stoel ook niet mooi gestoffeerd vind. Er zit een lelijke plooi in de wang.
Groet,
Stef.
Tsja dan is de naad van de zitting ook niet netjes op de rand gezet.
We hebben een reactie terug.
De achterkant van het rugkussen zal toch gestoffeerd worden.
Wat Stef zegt dat de stoelen niet mooi gestoffeerd zijn moet ik toch tegenspreken. Ik begrijp dat er in hoeken soms wat rimpeltjes zijn, echter het is ook zeer afhankelijk van wat voor stof je gebruikt. Dit is geen rekbare stof maar een vrij dikke stof die zich soms moeilijk laat gladstrijken in dit geval. Dit wisten we vooraf bij het bespreken