Campingcheque

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
zonnetje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 09 jan 2006, 23:19
Locatie: assendelft

Campingcheque



Bericht door zonnetje »

Wij maakten in de afgelopen jaren gebruik van de campercheque,s
echter door omstandigheden zijn er 5 cheques blijven liggen van het jaar 2008 tot 2009.
Wij dachten deze investering te kunnen omzetten naar nieuwere data .
DIT BLIJKT NIET TE GAAN ze zijn VERLOPEN .vraag kan dit ?
het zijn toch vooruitbetaalde waarde bonnen .
we praten over 70.--Euro .
Gebruikersavatar
gitana
Berichten: 4232
Lid geworden op: za 14 okt 2006, 21:42
Locatie: het smalste deel van het zuiden



Bericht door gitana »

Jaren geleden had ik er eens 2 over. Kon ik inleveren, maar dan kostte het 1 cheque. Daarom koop ik ze nooit meer.
Het is eigenlijk te gek, maar zo is het.

Heb nou de Acsikaart. Gewoon bij aankomst op de camping ff vermelden en dan alleen de dagen dat je staat, betalen. Toch wel gemakkelijker, vind ik althans.
Ook geen gedoe meer, hoeveel cheques heb ik nodig??
En dan moet je ze ook nog ophalen.

Acsikaart gewoon altijd meenemen, simpel :D .
Idee????
Greetz ...Gitana. (Annie)
De VROUW die niet nieuwsgierig is, maar wel graag veel weet, dus veel vraagt.
Gebruikersavatar
hymertje644g
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 22:29
Locatie: Friesland

Re: Campingcheque



Bericht door hymertje644g »

zonnetje schreef:Wij maakten in de afgelopen jaren gebruik van de campercheque,s
echter door omstandigheden zijn er 5 cheques blijven liggen van het jaar 2008 tot 2009.
Wij dachten deze investering te kunnen omzetten naar nieuwere data .
DIT BLIJKT NIET TE GAAN ze zijn VERLOPEN .vraag kan dit ?
het zijn toch vooruitbetaalde waarde bonnen .
we praten over 70.--Euro .
Ja natuurlijk kan dat. :!: U heeft ze indertijd gekocht vanwege de voordelen die ze boden. Ze hebben helaas ook enkele nadelen, waaronder de geldigheidsduur. U had ze in kunnen leveren voor nieuwe, zoals duidelijk in de voorwaarden is gesteld. Dan hadden ze echter wel op tijd ingeleverd moeten worden en als ik het goed begrijp is dat nu tenminst 1 jaar te laat. Bij tijdig inleveren had u voor uw 5 cheques er 4 nieuwe teruggekregen!
Afbeelding

Have a nice day; smile!

Afbeelding
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

En dat is weer het voordeel van een Goldkaart van Camping Cheque, daar verlopen je cheques niet.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
hymertje644g
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 22:29
Locatie: Friesland



Bericht door hymertje644g »

MonRoe schreef:En dat is weer het voordeel van een Goldkaart van Camping Cheque, daar verlopen je cheques niet.
Is dat zo Monique? Ik heb nog de gids van 2009 (ik zoek de deelnemende campings op via internet) en daarin wordt de geldigheid op 4 jaar gesteld, terwijl dit voor de cheques 2 jaar bedraagt. Wel weet ik dat je bij de goldcard ook steeds de nieuwste gids krijgt.
Wij hebben nog 5 cheques voor dit jaar over en denk er over om deze deels in te ruilen voor de goldcard.
Afbeelding

Have a nice day; smile!

Afbeelding
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Ik heb nog even gekeken en het is inderdaad maar 4 jaar, verkeerd voorgelicht door een camping in Kopenhagen :(
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
hymertje644g
Berichten: 1488
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 22:29
Locatie: Friesland



Bericht door hymertje644g »

Nadeel van de goldcard is wel dat je ze na die 4 jaar niet kunt inwisselen tegen nieuwe. :!:
Afbeelding

Have a nice day; smile!

Afbeelding
Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)



Bericht door CaroLen »

hymertje644g schreef:Nadeel van de goldcard is wel dat je ze na die 4 jaar niet kunt inwisselen tegen nieuwe. :!:
Nu reageer ik even zonder dat ik het kan controleren omdat ik niet op de juiste plek zit waar ik dit kan nazien. Maar ik heb/moest vorig jaar de GoldCard verlengen en heb gewoon mijn oude saldo daardoor behouden.
Inmiddels al weer gebruik van gemaakt en geen problemen.
Wel moest ik 30 euro i.p.v 45 betalen voor de verlenging van 4 jaar, in weze gelijk, eigenlijk iets goedkoper, aan de bijdrage per jaar bij Acsi (welke ik ook heb).
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Plaats reactie