Vakantieverslag

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg



Bericht door Mieke tVD »

Zo weer even bijgelezen, ook wij zijn een weekje weg geweest en...... in zo,n week heb je haast geen tijd :)

Sjonge jullie beleven even wat, wat een prachtige reis.
Inderdaad heeft hygiëne niet hun grootste aandacht.
Wij zijn eens drie maanden in Suriname geweest en daar was het net zo.

Vis ligt gewoon op kramen, zonder ijs maar goed bedekt onder de vliegen :wink: :)
Ik denk wel dat wij een beetje teveel in de watten zijn gelegd, anders zou daar niemand ouder dan een jaar of 10 nog leven.

Maar jij moet daar toch maar niet te lang blijven, ik vind dat je al flink begint te veranderen :oops: :wink: :lol:

Afbeelding
ik zal het er maar even bijzetten
grapje natuurlijk, maar een pracht beest en die zagen jullie vrij?
Groeten Mieke
Laatst gewijzigd door Mieke tVD op wo 18 aug 2010, 6:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek



Bericht door bertt »

Gerard en Suus,

Ti's wat anders. Heb met veel interesse tot nu toe jullie verhaal gevolgd.
Is het jullie óók opgevallen dat ze in China niet de netste manieren hebben?

Bert
Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 6401
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:21
Locatie: Kamerik
Contacteer:



Bericht door Stef »

Fantastisch Suus en Gerard, wat een mooie trip.
We blijven jullie volgen.

Groet,
Stef en JOlanda.
Bakker Gerard
Berichten: 1006
Lid geworden op: za 08 jul 2006, 10:45
Locatie: Wijk en Aalburg
Contacteer:



Bericht door Bakker Gerard »

bertt schreef:Gerard en Suus,

Ti's wat anders. Heb met veel interesse tot nu toe jullie verhaal gevolgd.
Is het jullie óók opgevallen dat ze in China niet de netste manieren hebben?

Bert
Ja, ze hebben hier een campagne gestart om dat kitsen op straat tegen te gaan en vooral ouderen doen het nog wel, de jongeren nauwelijks.
Verder is Beijing een fantastisch schone stad, dit in schril contrast met Phnom Penh, waar het echt stinkt en gewoon een troep is. Daar zagen we 's avonds ook ratten over de electra-kabels lopen, zo gaan ze gewoon van huis naar huis. Dat zie je hier niet. We zijn hier gisteren in de oude stad geweest, kraakhelder is het er.
Het enige nadeel hier is dat er ook in restaurants (veel) wordt gerookt. Gisteravond was er in een bar hier live-muziek, prachtig, tot er een groep rokers binnen komt, zijn we maar weer gegaan.
Maar, we hebben een fantastische reis, niet via een reisburo, maar zelf uitgestippeld(camperaars weet jewel?) en hotels boeken we steeds via booking.com, dat gaat gewoon via internet. Als we weer verder willen, even de avond tevoren zoeken naar een geschikt hotel en boeken. We hebben ons maar 1 keer vergist, maar dat was gelukkig maar 1nacht.
Gr.Gerard, die het verslag van deze dag alweer online heeft staan ,want het is hier nu 20.30 uur.
Verbeter de wereld, begin! (loesje)
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg



Bericht door Mieke tVD »

Het zit er dus weer op Gerard.
't zal voor jullie een onuitwisbare herinnering zijn. Wat een mooie foto,s vanuit het vliegtuig, dat eiland van Duitsland.
Ik vind het ook zo mooi als je vanaf Schiphol vertrekt en dan de westkust van Nederland ziet Precies die vorm die we van de kaart kennen.

Ik wacht op jullie volgende reis :)
Groeten Mieke
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Plaats reactie