Camperplaats te koop?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Johan Willem
Berichten: 101
Lid geworden op: za 16 dec 2006, 20:20

Camperplaats te koop?



Bericht door Johan Willem »

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een camperplaats, mini-camping plus eventueel een haventje erbij, om dit over te nemen. Via google heb ik wel het een en ander gezien, maar soms weet iemand wel eens wat. Het liefst zou dat in het noorden moeten zijn (Groningen,Friesland, Drenthe).
Wellicht kan iemand mij helpen om deze draai in mijn leven mogelijk te maken.

Johan Willem
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31976
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:



Bericht door Bob Diesel »

informeer eens bij de SVR :idea:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Marcel1962
Berichten: 1069
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 20:08
Locatie: Selfkant - Tüddern (D)
Contacteer:



Bericht door Marcel1962 »

Jammer dat je dit niet in Frankrijk wilt doen. Tijdens onze trip afgelopen juni zeker 20 gesloten campings tegen gekomen gelegen op de mooiste plekken!

Groet Marcel.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07



Bericht door durisotti »

Martin2
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 17:46
Locatie: Emmen



Bericht door Martin2 »

Ons huis in Drenthe staat te koop, met veel grond, ideaal voor een minicamping annex camperplaats. Je krijgt een pb'tje.
Groet,
Martin
Johan Willem
Berichten: 101
Lid geworden op: za 16 dec 2006, 20:20



Bericht door Johan Willem »

Bedankt voor de tips tot zover. Frankrijk is voor ons geen goede keus. We gaan liever naar het noorden. Daar hebben we ook al eens rond gekeken.
Camping Bartlehiem is een optie. Deze had ik al gezien, maar de prijs is behoorlijk. Tot slot de woning in de buurt van Emmen. Vriendelijk aangeboden, maar hier moet alles nog aangelegd worden. Succes met de verkoop.
Wellicht komt de gouden tip nog ?

groeten, Johan
Gebruikersavatar
henpo
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 13 okt 2008, 14:12



Bericht door henpo »

Henry van der Veen
Berichten: 2514
Lid geworden op: vr 13 jul 2007, 0:03
Locatie: Hoogeveen



Bericht door Henry van der Veen »

Deze was lang te koop:

http://www.dauwelerij.nl/

Maar is nooit verkocht, de eigenaars zijn er wel blijven wonen maar hebben de camping beëindigd.

Maar lijkt ook niet meer te koop te staan, maar je zou nog kunnen vragen, laatste vraagprijs was zo'n 640.000 Euro.

Hier staat hij nog:

http://www.koopwoning123.nl/straat/Pess ... d=32493425

Je zou nog eens kunnen informeren.
Zoektocht naar Karmann Gipsy of Cheetah eigenaren op mijn site. http://members.home.nl/karmanngipsy/
arli
Berichten: 649
Lid geworden op: di 20 mar 2007, 12:09
Locatie: weg gehaald



Bericht door arli »

in schagerbrug staat een boerderij met minicamping te koop
is 60 km ten noorden van amsterdam
verwijderd
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

Camperplaats de Haamstede in Giethoorn.
We spraken de eigenaren en die zeiden ons dat ze 't spul wel wilden verkopen, ik weet niet hoe serieus dit was. Er zal een pittig prijskaartje aan hangen maar dan heb je ook wat.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Johan Willem
Berichten: 101
Lid geworden op: za 16 dec 2006, 20:20



Bericht door Johan Willem »

Nogmaals bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels een contactje gelegd, maar andere en nieuwe suggesties zijn welkom.
Mocht het ergens in Nederland gaan lukken, dan laat ik het zeker weten. Jullie begrijpen dacht ik ook wel dat er wel wat haken en ogen aan vastzitten, dus we hebben geduld, maar denken vooruit !

groeten, Johan
Raymond-D



Bericht door Raymond-D »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Raymond-D op zo 12 sep 2010, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle



Bericht door mariët »

De Haamstede is een goed draaiende camperplaats. Ik weet niet of je er wel eens geweest bent?
In de zomerweekenden staat het tjokvol, 30 - 40 campers per nacht zo maar. En als je dan ziet wat ze weg moeten sturen.... nog zeker een stuk of 10 - 15.
Bij winterdag is dit natuurlijk minder maar in het voorjaar stonden we er ook met zeker 15 campers in een weekend.
Dat aan 10 euro per nacht is voor een camperplaats toch geen slechte zaak dacht ik zo.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Johan Willem
Berichten: 101
Lid geworden op: za 16 dec 2006, 20:20



Bericht door Johan Willem »

De camperplaats "Haamstede" in Giethoorn is niet te koop. De mensen zijn inderdaad enthousiast en het lijkt me een prima plek om te staan. Omdat ik redelijk in de buurt woon ben ik er even wezen kijken.
Maar ...... ik blijf zoeken naar een camperplaats. Er zijn zo weinig particulieren, die een redelijke camperplaats bij huis hebben. Ik zou bijvoorbeeld ook een mini-camping kunnen ombouwen tot camperplaats, of een kleine jachthaven waar campervoorzieningen bijgebouwd kunnen worden. Weet iemand iets in Groningen, Friesland of Drenthe. Ik heb alle informatie al van SVR en VeKaBo en ook op Funda al zitten neuzen. Je moet er net even tegenaan lopen of via dit forum op het goede spoor gezet worden. Misschien weet iemand nog iets ????

groet, Johan
Plaats reactie