Montenegro

Plaats reactie
Max Be
Berichten: 260
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 10:30
Locatie: Vlaanderen

Montenegro



Bericht door Max Be »

Is er iemand die ervaring heeft met de camper naar Montenegro, ik zit hier mee in mijn hoofd om via Hongarije,zo een bocht te maken naar de kust in Montenegro,en dan terug via Kroatie.
wie heeft al ongeveer deze routte gedaan.
graag tips.

Max Be.
. Geld maakt niet gelukkig, maar het is comfortabeler om in een Mercedes te huilen, dan op een oude fiets.
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44



Bericht door Vertrokken4 »

Leuk plan,

We hebben het diverse keren gedaan, inclusief Albanie. Wat wil je precies weten?

Groetjes,

Jeroen
Max Be
Berichten: 260
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 10:30
Locatie: Vlaanderen

m



Bericht door Max Be »

Ja Jervig.

Ik merk dat je ook Albanie heb bezocht,dat had ik nu op verzoek van vrouwlief er uit gegooid,gevaarlijk niet te doen die Albanesen .Maar dat had men mij ook ooit vertelt over Polen,tchenie enz.
Overtuig me om het toch te doen,en wat Montenegro betreft,hoe is het vrij staan of is dat niet mogelijk,wat zeker niet te missen, de kusten lijken me prachtig,maar ik trek graag het binneland in,bij de gewone man,geen geprogrameert kijken.
Ik kijk uit naar je reactie.

Max Be.
. Geld maakt niet gelukkig, maar het is comfortabeler om in een Mercedes te huilen, dan op een oude fiets.
Gebruikersavatar
wimb
Berichten: 1360
Lid geworden op: do 15 apr 2004, 17:26
Locatie: Heeze

Re: m



Bericht door wimb »

Max Be schreef:Ja Jervig.

Ik merk dat je ook Albanie heb bezocht,dat had ik nu op verzoek van vrouwlief er uit gegooid,gevaarlijk niet te doen die Albanesen .Maar dat had men mij ook ooit vertelt over Polen,tchenie enz.

Max Be.
Ik ben net vorige week bij de ANWB geweest over informatie van Abanie en Montenegro, om dat we langs de kust naar Griekenland willen, volgens de ANWB zijn er geen problemen om doordeze landen te reizen.
Gr. Wim.

Een zwerver is nooit thuis, maar altijd onderweg.
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44



Bericht door Vertrokken4 »

Voor jullie beiden,

Monte Negro

Aan de kust van Monte Negro zal je net snel een camping vinden die je zal aanstaan, het toerisme heeft daar de afgelopen 15 jaar een dieptepunt bereikt en komt maar heel mondjesmaat op gang. Je kan er overal met euro's betalen, dat hanteren zij zelf als munteenheid. Vrij staan in het binnenland is geen probleem, aan de kust lastiger. Zuidelijk van Budva ligt Sveti Stefan, even voorbij het dorp is een camping aan de rechterkant, steile afrit maar goed te doen. Een superplek, maar slecht onderhouden.

Voor Albanie ben je aangewezen op plekken bij hotel of restaurant of vrij staan, campings zijn er eigenlijk niet. Het is buiten de kust, een prachtig onbedorven land met uiterst vriendelijke mensen. Als je werkelijk wat van het land wil zien is het lastig om de plekjes te vinden, ze staan domweg niet aangegeven. De bewegwijzering op de doorgaande route is prima, voor de rest waardeloos. Datzelfde kan je in grote lijnen zeggen over het wegennet, van noord naar zuid prima met uitzondering van de eerste 50 km tot Skhodra, die zijn rond uit slecht.
Voor Albanie zou ik zeker een week uittrekken, als jullie meer willen weten laat me dan per PB je mailadres weten dan stuur ik wel wat.
Overigens gaan we in 2009 weer via Albanie naar.....

Groetjes,

Jeroen
Plaats reactie