Tijdens onze vakantie (6 weken), wij zijn nu nog in Bourdeaux bij Crest, heb ik gemerkt dat ik bij Mac Donalds vrij kan internetten. Arie ging een ijsje halen en ik was ineens online. Meteor heet het, je komt als je de webbrowser start op de site van Mac Donalds en hebt gratis internet. Ik heb nog niet kunnen ontdekken of het in heel Frankrijk is. Dit was de Mac bij Montélimar. Dat wordt op de terugweg veel ijsjes eten

Wij staan meestal op campings omdat voor mij aangepast sanitair een must is en kiezen de camping uit het ACSI boekje (voordelig).Al heel wat campings hebben een wifi-zone. Momenteel hier in Bourdeaux staan we op een prachtige camping en onze plek ligt precies nog binnen de zone, dus zelfs internet in de camper

Ook van FON heb ik veel plezier gehad tijdens deze vakantie, even op de scoot naar het dichtsbijzijnde adres en via de MDA je mail lezen en chatten met de kinderen .
Al met al, ik houd van deze moderne tijd! Het scheelt heel veel telefoonkosten en de kinderen en kleinkinderen vinden het fijn zo vaak iets van ons te horen.
.