Inmiddels al meer McLouis rijders?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Inmiddels al meer McLouis rijders?



Bericht door Face »

Graag wilde ik weten of er inmiddels al meer mc louis camperrijders op dit forum zijn.

vr gr FACE :lol:
ernst

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders?



Bericht door ernst »

Ja vanaf oktober 2004 zijn wij in het bezit van een Mclouis lagan 251 en we zijn er blij mee
leo top
Berichten: 31
Lid geworden op: di 19 okt 2004, 20:45

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders?



Bericht door leo top »

Sind 2 week is onze 18 jaar oude VW type T3 vervangen door een 4 jaar oude (Ahorn) mc Louis 660. Rijdt prima, verder hebben we nog geen ervaring.... :D :)
Gast

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders??



Bericht door Gast »

Ik hoop dat hij je goed bevalt ,en dat je er veelplezier van zult beleven.

VR GR FACE
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24



Bericht door Face »

Nog geen Mc Louis rijders erbij gekomen op dit forum???

FACE/McLouis driver :wink:
starter
Berichten: 4
Lid geworden op: za 09 sep 2006, 19:09
Locatie: Gronsveld

mclouis lagan 441



Bericht door starter »

Misschien zijn we binnenkort eigenaar van een Mc Louis 441 uit 2006 ??? Wat kost deze in Nederland ??
campertje op het oog maar heb wat vragen
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:



Bericht door reinolt »

Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atlantis A5
Berichten: 500
Lid geworden op: za 13 dec 2008, 22:28
Locatie: nabij Toulouse (Zuid-Frankrijk)



Bericht door Atlantis A5 »

Face schreef:Nog geen Mc Louis rijders erbij gekomen op dit forum???

FACE/McLouis driver :wink:

Jajaja,

Afgelopen zaterdag zijn wij naar een camperboer geweest om naar een integraal te kijken. Uiteindelijk zijn wij gevallen voor de gloednieuwe McLouis MC4-63, die net die ochtend daar was binnengekomen. Vier slaapplaatsen, waarvan één vast bed achterin in lengterichting en een hefbed boven het zitgedeelte (à la Burstner Ixeo en Detleff Globe 4).

Afwerking zag er prima uit, kleurstelling zeer smaakvol en voldoende ruimte voor ons vieren. Afgescheide douche met douche deur in het sanitaire gedeelte. Keukenblok in L-vorm, drie pits fornuis alsmede grote koelkast met apart vriesvak. Zitgedeelte met L-bank en een tafel op een centrale poot waarvan het tafelblad in elke gewenste stand kan worden geplaatst. Wat ook niet onbelangrijk is, het ledig gewicht is 2914 kg en max toelaatbaar gewicht is 3500 kg, kortom een laadvermogen van 586 kg. Deze McLouis is zo nieuw, dat deze zelfs nog niet op hun site staat.

Hierbij een plaatje van onze camper.

Afbeelding

Onze alkoof, een Pilote Atlantis A5, kunnen we inruilen voor een redelijke goede prijs, maar de camperboer vond het niet erg als we die particulier voor een betere prijs zouden verkopen (helaas voor jullie, maar we wonen in Zuid-Frankrijk, maar je kunt altijd een PM sturen als je geintereseerd bent!). We hebben hiervoor tot eind november de tijd, daar dan pas onze nieuwe McLouis geleverd zal worden. Het lange wachten is begonnen......

Met vriendelijke groeten uit Zuid-Frankrijk,
Gerard.
Laatst gewijzigd door Atlantis A5 op di 20 dec 2011, 23:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
<rik
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 28 mei 2006, 13:01
Locatie: Beringen (B)



Bericht door <rik »

Hallo,ik heb een maclouis steel 435,heb hem nu 2jaar en ben er zeer tevreden mee,reeds 40000km gedaan.Groetjes Hendrik :wink:
Lommelaar
Berichten: 461
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 15:55
Locatie: Lommel

mc louis



Bericht door Lommelaar »

wij rijden ook in een mc louis, een steel 466 garage, een van de eerste op de nieuwe fiat, een lengte van 7.30 meter, en een wielbasis van 4.05, deze onderstel is maar 1 jaar gebruikt,tegenwoordig terug 3.80,hebben ondertussen 26000km, en in het begin de gebruikelijke kinderziekjes gehad, maar altijd correct opgelost bij de daeler (dicar) in geel Belgie, groetjes Jan
Wilsophie

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders??



Bericht door Wilsophie »

Ook wij hebben sinds een jaar een Mc Louis Lagan, en zijn er al mee op pad geweest en wat zo fijn is dat onze jonge hond onderin de garage lekker zijn eigen plekje heeft.
Ik hoop wel dat we over een paar jaar nog steeds omhoog kunnen klimmen in bed, want dat kost me wel moeite, maar het was kiezen tussen een Frans bed of dit merk met de garage en tjonge wat een bergruimte, kan ik gelukkig mijn 100 paar schoenen kwijt. x-D x-D
Isarma
Berichten: 8
Lid geworden op: za 07 aug 2010, 9:29
Locatie: Emmen

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders??



Bericht door Isarma »

Ook wij zijn sinds juni 2011 trotse eigenaars van een McLouis Glen 264, en we zijn erg tevreden met onze camper. Een hele mooie reis gemaakt naar Normandie en alles verliep prima.

Groetjes van Isarma :-B :-B
theodorus
Berichten: 331
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 12:31
Locatie: omgeving Eindhoven

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders??



Bericht door theodorus »

Wij hebben sinds 2009 een Mc Louis Glen 364G bouwjaar 2004 en deze zelf ingevoerd wat vele Euro's heeft gescheeld. Het is een ruime 4 persoons camper met 4 slaapplaatsen waarvan een vastbed boven de garage. De garage vinden wij zeer ideaal omdat je daarin alles kwijt kunt incl de fietsen.
Het onderstel is een Fiat Ducato met een sterke 2.8 jtd motor.
Wij zijn zeer tevreden zowel met het camper- als autogedeelte.
Wilsophie

Re: Inmiddels al meer Mc Louis rijders??



Bericht door Wilsophie »

Ik had al wat neergezet maar nog even wat toelichting

Wij hebben sinds 1 of 2 jaar een Lagan 253 en hij is van 2005, we zijn er heel content mee.
Wel hebben wel steeds stank van de afvoer en proberen nu wat vaker te legen en wat van die poeder erin te strooien.

Ook wij hebben een garage, vanwege de hond, die daar zijn bench heeft staan en daar slaapt en dat gaat prima.
En ik heb onlangs zo een matras gekocht, van droogschuim of zoiets, helemaal op maat laten maken en dat slaapt heel lekker.
Wat ik nog zoek is een soort van gordijn of hordeur die een beetje privacy geeft, maar dat is ook een moeilijke maat. En de instap is voor mij te groot met het gebruikelijke uitschuif trapje, ik zou een ding met twee treetjes moeten hebben, maar daar moeten we nog naar op zoek.
Ik heb wel alle vitrages eruit gehaald en verduister met die rolgordijntjes.
Tja gaanderweg ga je hem toch naar je eigen idee en inzicht inrichten.
Douchen doen wij nooit in die toiletruimte, overal is tegenwoordig wel een goede douche aanwezig, dus dat gordijn vond ik ook een sta in de weg, hup eruit dus.
Plaats reactie