Hymer 680 Starline

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willy/Tiny
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 7:21
Locatie: Hedel

Hymer 680 Starline



Bericht door Willy/Tiny »

Hallo,
Deze week gaan wij een proefrit maken met een Hymer starline 680 met een mercedes 312 met 122 pk handgeschakelt, en ik overweeg om deze camper aan te schaffen
Graag nuttige informatie van camperaars die met zo een wagen ervaring hebben, waar ik op moet letten bij de proefrit, wat het brandstofgebruik is etc. Wij willen er vanaf eind volgend jaar ons huis van gaan maken dus is het nu belangrijk om goede informatie te krijgen want ik moet nogal wat euro's bij mijn huidige camper toeleggen en je kunt ze maar een keer uitgeven.

Willy/Tiny
Je hebt maar een leven gebruik het daarom goed
Johan
Berichten: 161
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:11
Locatie: Warga



Bericht door Johan »

Neem iemand mee die je kan afremmen als je te enthousiast wordt, iemand die verstand heeft van motorvoertuigen, monteur, APK-keurmeester of zoiets.
Groeten,
Johan
Fiat/Dethleffs A6840

Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit. - Loesje
Gast



Bericht door Gast »

Heb zelf een dettlefs camper gehad op mercedes onderstel
bj 1999 122pk het diesel verbreuk is ongeveer tussen de 10 en 13 liter
motor prima beter trekkracht als een fiat en geen distrebutie riem maar ketting veel beter
alleen de weg liging is erg slecht hij zweeft heb er alles aan gedaan zoals nieuwe banden luchtvering maar niet goed te krijgen als je er mee rijd is het net of je op zee zit dus mijn advies niet kopen klote weggedrag
heb nu een fiat bj2004 127 pk veelbeter weggedrag alleen meer brandstof verbreuk tussen 13 en 18 liter ps de dettlefs was een intregaal camper met vast bed
Gast



Bericht door Gast »

Heb zelf een dettlefs camper gehad op mercedes onderstel
bj 1999 122pk het diesel verbreuk is ongeveer tussen de 10 en 13 liter
motor prima beter trekkracht als een fiat en geen distrebutie riem maar ketting veel beter
alleen de weg liging is erg slecht hij zweeft heb er alles aan gedaan zoals nieuwe banden luchtvering maar niet goed te krijgen als je er mee rijd is het net of je op zee zit dus mijn advies niet kopen klote weggedrag
heb nu een fiat bj2004 127 pk veelbeter weggedrag alleen meer brandstof verbreuk tussen 13 en 18 liter ps de dettlefs was een intregaal camper met vast bed
Plaats reactie