Camperclubs

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gast

Camperclubs

Bericht door Gast »

Van welke club kun je het beste lid worden, NKC of CCN ?

alvast bedankt,

gerard
Gast

Bericht door Gast »

dat is net zo,n vraag als, zal ik naar de buurvrouw gaan of blijf ik bij mijn eigen vrouw.
word lid van beide dan mis je niks.
ik ben lid van de NKC maar dat was een persoonlijke keuze.
peter
bluebird

Re: camperclubs

Bericht door bluebird »

Anonymous schreef:Van welke club kun je het beste lid worden, NKC of CCN ?

alvast bedankt,

gerard
Gerard,

Dat is een zeer persoonlijke keus. Vraag van beide clubs een info-pakket o.i.d. op. wellicht helpt dat.

Wij zijn lid van de NKC.

Bluebird
kosmopoliet
Contacteer:

welke club

Bericht door kosmopoliet »

Hallo Gerard,

Begrijpelijke vraag als je nieuw bent in camperland.Ikzelf was aanvankelijk alleen lid van de NKC maar na enige teleurstellende ervaringen ontdekte ik de CCN en daar voelde ik me beter thuis,dus ben ik aktief CCN lid en passief NKC lid.Zo blijf ik van alles op de hoogte.
Maar de keus is natuurlijk erg persoonlijk en gevoelsmatig.
Chiel.
Doe veel dingen met mate maar geniet volop.
Mijn reisverslagen staan op www.chieldegraaf.nl
Gast

Bericht door Gast »

Ik blijf bij mijn eigen vrouw maar drink ook bij de biirvrouw koffie.
Of te wel ik ben lid van beide clubs.
Bevalt prima.
TeCe

Bericht door TeCe »

Hoi Gerard,

wij zijn ook van beide clubs lid.

NKC gelijk toen wij een camper kochten. Een grote club als deze biedt best wel voordelen/voorzieningen (alleen al de 10% korting bij Minoan voor de overtocht naar Griekenland maakte ons lidmaatschap dat jaar in feite gratis).

CCN zijn we vorig jaar lid van geworden op het campertreffen. Een kleine club die voor maar ook door leden moet worden gedaan. Dat, en als kernpunt NL campervriendelijk maken, sprak ons in bijzonder aan.

Groetjes,

TeCe.
Coördinator commissie Techniek Camper Club Nederland
janschrik

Re: Camperclubs

Bericht door janschrik »

Anonymous schreef:Van welke club kun je het beste lid worden, NKC of CCN ?

alvast bedankt,

gerard
Ik ben van geen van beiden lid, eerlijk gezegd zie ik voor mij persoonlijk geen winst in het lid zijn van welke klup dan ook. Met andere woorden, kijk waar je zelf het meeste aan hebt. Voor zover ik kan opmaken uit de verhalen en van de respektieve sites zit er weinig tot geen verschil in de doelstelling van beide klups, misschien dat je eens wat beter kennis kunt maken met de leden en dat dan blijkt dat het toch ook allemaal mensen zijn. :wink:
Knaus TI Sport 650 2007
Joyce

Bericht door Joyce »

a.plomp@planet.nl schreef:hiervoor.enne inderdaad hebben ook wij geen bestuur gezien hier, hier kunnen ze een puntje aan zuigen ,wat ons betreft,als martin nog in het bestuur had gezeten ,waren de bestuurs leden van de ccn er wel geweest, zeer zwak hoor.daarom menssen allemaal naar de leden vergadering toe, menssen die niks voor de leden doen , kan je weg stemmen. wij willen een gezellige club ,in de toekoms en geen zwakke bestuurs leden.vr gr jan en marga uit utrecht
Als ik dit allemaal lees...wil ik nergens bij horen, dus geen club! Wij zijn dus ook geen lid. Al die clubs waar mensen hun best doen op hun eigen manier respecteer dat eens, maar dat gekat lost helemaal niks op!

Wel gaan we binnenkort eens kijken, bij de verschillende "kampen"..... :D
die leuke uitjes georganiseerd hebben. We zien wel. :wink:

Met vriendelijke groeten, een zwerver is onderweg thuis.
Gast

Spijker op zijn kop slaan

Bericht door Gast »

Joyce schreef:
a.plomp@planet.nl schreef:hiervoor.enne inderdaad hebben ook wij geen bestuur gezien hier, hier kunnen ze een puntje aan zuigen ,wat ons betreft,als martin nog in het bestuur had gezeten ,waren de bestuurs leden van de ccn er wel geweest, zeer zwak hoor.daarom menssen allemaal naar de leden vergadering toe, menssen die niks voor de leden doen , kan je weg stemmen. wij willen een gezellige club ,in de toekoms en geen zwakke bestuurs leden.vr gr jan en marga uit utrecht
Als ik dit allemaal lees...wil ik nergens bij horen, dus geen club! Wij zijn dus ook geen lid. Al die clubs waar mensen hun best doen op hun eigen manier respecteer dat eens, maar dat gekat lost helemaal niks op!

Wel gaan we binnenkort eens kijken, bij de verschillende "kampen"..... :D
die leuke uitjes georganiseerd hebben. We zien wel. :wink:

Met vriendelijke groeten, een zwerver is onderweg thuis.

Joyce,

Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat en nog keihard ook.
Als ik in andere discussies lees hoe een commissielid (bijv Richard van Proostenelektronics) andere camperaars op alle mogelijke manieren afzeikt in plaats voor de camperaar op te komen of anders neutraal te blijven.
En dan heb ik het nog niet over de andere blaaskaken die zich camperaar noemt.

Groeten,
Andrè
Richard Sonnemans

Re: Spijker op zijn kop slaan

Bericht door Richard Sonnemans »

[/quote]

Als ik in andere discussies lees hoe een commissielid (bijv Richard van Proostenelektronics) andere camperaars op alle mogelijke manieren afzeikt in plaats voor de camperaar op te komen of anders neutraal te blijven.

Groeten,
Andrè[/quote]

Beste Andrè

Ik weet niet waaraan je je hebt gestoord maar ik zeik zeker geen camperaars af. Ik vind het in ieder geval teleurstellend dat je zonder enige aanleiding gaat schrijven dat ik niet voor een camperaar zou opkomen. Ik hoop dat je voldoende lef hebt om nog een keer te reageren, liefst niet anoniem, en mij op een normale manier uitlegt wat jouw probleem is.
Mobiele energie blijft mijn passie
Gast

Bericht door Gast »

Richard Sonnemans schreef:

Groeten,
Andrè[/quote]

Beste Andrè

Ik weet niet waaraan je je hebt gestoord maar ik zeik zeker geen camperaars af. Ik vind het in ieder geval teleurstellend dat je zonder enige aanleiding gaat schrijven dat ik niet voor een camperaar zou opkomen. Ik hoop dat je voldoende lef hebt om nog een keer te reageren, liefst niet anoniem, en mij op een normale manier uitlegt wat jouw probleem is.[/quote]

Richard,

Je zou natuurlijk ook nog eens de discussie Vuist kunnen lezen waaruit toch echt blijkt dat jij al een standpunt ingenomen had VOORDAT je het verhaal van twee kanten gehoord had.
Ook bepaal je daar dat die discussie niet gevoerd zou mogen worden.
Ik denk niet dat jij dat bepalen moet.
Duidelijk is hier dat JIJ de firma Vuist wel HEEEEL erg voortrekt zonder dat je weet waar het precies over gaat.
En ik vind dat afzeiken ja, en ik gelukkig niet alleen zoals je kan lezen.

Groeten,

Andrè
Gast

Bericht door Gast »

Richard Sonnemans schreef:
Ik weet niet waaraan je je hebt gestoord maar ik zeik zeker geen camperaars af. Ik vind het in ieder geval teleurstellend dat je zonder enige aanleiding gaat schrijven dat ik niet voor een camperaar zou opkomen. Ik hoop dat je voldoende lef hebt om nog een keer te reageren, liefst niet anoniem, en mij op een normale manier uitlegt wat jouw probleem is.[/quote]

Dag Richard,

Ook ik volg de discussies en ik heb ook al een aantal keer gereageerd omdat ik het jammer vind dat er in deze maar weinig voor de camperaar opgekomen werd.

Onderstaand een aantal van jouw eigen citaten waarin jij mijns inziens hetzelfde doet. Je gaat er in je eerste stelling bij voorbaat al van uit dat het hier gaat om collega camperaars die moeilijk tevreden zijn te stellen en ook nog het onmogelijke eisen.
In de tweede stelling ga je er van uit dat Vuist het allemaal erg netjes en eerlijk afgehandeld heeft, terwijl jij helemaal niet weet hoe het écht gegaan is en af gaat op een opsomming van cijfers.

Dus toch partijdig? Verklaar u nader zou ik zeggen.

Groeten,
Peter

Geplaatst: Di 27 Apr 2004, 17:07
Waar zijn we op dit forum nu mee bezig. We weten allemaal dat sommige mensen erg moeilijk tevreden zijn te stellen( en het onmogelijke eisen).

Geplaatst: Do 29 Apr 2004, 16:08
Ben in ieder geval blij dat Vuist de moeite heeft genomen om hier een opsomming van de kosten te geven. En die zien er in ieder geval plausibel uit!!!
Joost

Bericht door Joost »

Zou die andre eens wat op zijn taalgebruik kunnen letten: ""in de z* nemen"", vooral na de totstandkoming van PKN dit weekend.

Verder vind ik dat hij zijn beschuldiging aan het adres van Richard hard moet maken. Alleen omdat Richard het eens is met die camper firma die, imho, een helder en duidelijk verkoop beleid en duidelijke afspraken maakt.? Ik zou willen dat alle camper firma's zo duidelijk waren: take it or leave it!.

Joost,

Have fun boys en girls.
Positiefje

Bericht door Positiefje »

Zo langzamer hand begint het er op te lijken dat iemand het leuk vind om een vuurtje op te stoken. Gasten met steeds andere namen die maar negatief blijven reageren? En wij met ze allen ons er maar druk om maken.

Zou het niet beter zijn dit item verder maar te laten voor wat het is en er verder maar niet meer op reageren? Zowel de koper als de verkoper hebben hier hun zegje kunnen doen. Wij forumgebruikers kunnen hier verder zelf onze conclusie uit trekken.

Laten we verstandig zijn en het hierbij nu maar laten vinden jullie ook niet :lol:
Plaats reactie