Camperbladen?
Camperbladen?
Welke tijdschriften over campers zijn aan te raden? In de KCK van de ANWB staat niet zo veel over kampeerauto's. Er schijnen ook goede Duitse bladen te zijn (ook Belgische?). Wie heeft tips?
Als je lid wordt van de NKC krijg je 9 keer per jaar een tijdschrift toegezonden met veel info over campers (techniek, nieuwe modellen reizen e.d.) Kijk voor meer info op www.kampeerauto.nl
Een goede sites met veel info's zijn www.campersite.nl en www.startkabel.nl/k/camper/
groeten
THEOdorus
Een goede sites met veel info's zijn www.campersite.nl en www.startkabel.nl/k/camper/
groeten
THEOdorus
-
- Contacteer:
Re: Camperbladen?
Hallo Paul,ja Duitse bladen hebben ook mijn voorkeur o.a Promobiel ik ben nog lid van NKC,maar vind daar niet veel voor mij relevante info instaan.Misschien voor jou of een ander wel.Ik ben nu lid geworden van CCN zie http://www.campervriendelijk.nl/ en die geven ook een 6 wekelijkse uitgave van zwerfauto uit,meer info op hun site.Paul B. schreef:Welke tijdschriften over campers zijn aan te raden? In de KCK van de ANWB staat niet zo veel over kampeerauto's. Er schijnen ook goede Duitse bladen te zijn (ook Belgische?). Wie heeft tips?
Suc6 met je zoektocht en veel camperplezier.
BEn
Leven doe je nu.
Onze camper is een Frankia Alkoof 600
Groetjes Ria en Ben PA1BU
Plannen doe je voor de toekomst.
Leven doe je nu.
-
- Contacteer:
Camper bladen.
In Engeland heb je MMM, Motorcaravan, Motorhome Monthly. Vol met toeristische, heel veel technische, en nog veel meer 2e hands Campers. Ook vraag en antwoord rubriek. Website; www.mmmonline.co.uk
Margolia
Margolia