ff vraagje. Die ronde 12 volt schakelaartjes is dat met of zonder led als er spanning op staat?
Waar komen deze vandaan? Kan ze niet vinden of het web.
Zijn helaas zonder led want die zocht ik ook maar kon ze niet vinden. Deze kunnen 300A hebben en kosten 5 euro bij aliexpress. Of bdoel je dat schakelaartje onder mijn Votronic scherm. Ja deze is met led en dimbaar en touchscreen. Ook bij aliexpress. Deze bedoel ik https://nl.aliexpress.com/item/3Way-Dim ... 90406f67ba
Het einde is in zicht. Nog 1 weekje en hij is 95% gereed. Af zal hij nooit worden. Het is wat dat betreft net een huis. Je blijft er mee bezig maar dat is juist de hobby. Wat nog te doen.
- Grepen op kastjes maken. De push locks zijn retour gegaan. Ik gebruik nu instelbare kogel snappers.
- elektra kabels vast zetten
- geleider goten voor fietsen
- afwerking raam.
- vloer leggen
- verder kleine afwerkpunten.
Best lekker 4 dagen aaneengesloten vrij van de baas. Flink opgeschoten afgelopen dagen. Vloer gelegd incl de 4 vloerluiken, rails voor de fietsen zijn ook klaar. Tafel gemaakt is 63 x 79 cm. Nog puntjes op de i en dan Eind van de week is hij 95 procent af en klaar voor de test. Inmiddels kwart tarief binnen van de belastingdienst en goedgekeurd. Vandaag effe de bus gewassen en het zonnepaneel deed het prima. Accu zat weer snel vol. En wat een ruimte onder het bed. 4 kuub. Daar kunnen heel wat zakken aardappels liggen. 9 mei komt de verzekering voor taxatie en dan direct even vol bepakt naar de weegbrug. Ben benieuwd. Heb alles bijgehouden en kom wel op 3500KG.
Zo....klaar. Althans bijna. De rest doe ik nog wel een keer. Bv binnenkant van de achterdeuren. Ik wil iedereen bedanken voor zijn commentaar, sugesties, advies enz. Het oorspronkelijke ontwerp van de manquete is voor 99% uitgevoerd. We zijn zelf blij met het eindresultaat. De prijs is redelijk in de buurt gekomen wat we hadden gehoopt en gedacht. Heerlijk groot bed. In de lengte,Grote zit En de Fietsen in de bus waren de 3 belangrijkste dingen voor ons. Geen douche en vaste wc. De potti pot zit onder een bankje. Volgende week testen waar het 20+ is. Nogmaals dank voor de meedenkers....
Die vergrendeling van de schuiven daar geloof ik niet in. Gaan die niet open in de eerste bocht ?
Misschien moet je proberen om er zo een centrale vergrendeling bovenop te zetten ?