valkenburg

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
19huisman50

Re: valkenburg

Bericht door 19huisman50 »

Hallo wij zijn er drie weken terug was wel rustig toen, mooie plekken en vriendelijk ontvangen.
Een nacht gestaan 16euro, voor bijna midden in centrum. Kan je niks van zeggen toch.
Veel plezier daar in limburgseland!
Vr. Gr. Marianne.
Hymer b654 van 1997
charles

Bericht door charles »

Wij hebben er vorig jaar gestaan om de kerstmarkt te bezoeken. Prima locatie en goed gegeten in het restaurant.
Wanneer je komt aanrijden vanuit het centrum, kun je beter even doorrijden en omdraaien bij de rotonde. Anders moet je een linkse haarspeldbocht maken die bijna niet te nemen is.
roadmaster-l

Bericht door roadmaster-l »

Zij hier ook geweest. 1 keer en nooit weer. Eigenaar is een vervelende en norse man. Begon meteen te klagen en te schreeuwen omdat we een plekje aan het zoeken waren zonder ons eerst aan te melden. We zijn meteen vertrokken naar Schin op Geul. Hier wel goed ontvangen en véél goedkoper dan de uitzuiger in Valkenburg. Hier een prima Restaurant bij de camping en mooie ruime plaatsen in een prachtig wandelgebied. We troffen hier meerdere camperaars die het wel gehad hadden in Valkenburg. Blijkbaar 's avonds nogal wat last van 'stappers' in het weekend die graag luidruchtig de kroegen bezoeken waar de muziek ook niet echt zacht stond.

Maar goed, dit is onze ervaring. Ik lees dat er ook camperaars zijn die hier goede ervaringen hebben. Probeer het maar eens.
de Guust

valkenburg

Bericht door de Guust »

We zijn er al meerdere keren geweest, als je in valkenburg moet zijn, perfecte plaats.
Wij komen er graag.
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Vopper

Bericht door Vopper »

roadmaster-l schreef:Zij hier ook geweest. 1 keer en nooit weer. Eigenaar is een vervelende en norse man. Begon meteen te klagen en te schreeuwen omdat we een plekje aan het zoeken waren zonder ons eerst aan te melden. We zijn meteen vertrokken naar Schin op Geul. Hier wel goed ontvangen en véél goedkoper dan de uitzuiger in Valkenburg. Hier een prima Restaurant bij de camping en mooie ruime plaatsen in een prachtig wandelgebied. We troffen hier meerdere camperaars die het wel gehad hadden in Valkenburg. Blijkbaar 's avonds nogal wat last van 'stappers' in het weekend die graag luidruchtig de kroegen bezoeken waar de muziek ook niet echt zacht stond.

Maar goed, dit is onze ervaring. Ik lees dat er ook camperaars zijn die hier goede ervaringen hebben. Probeer het maar eens.
Op de Vinkenhof in Schin op Geul misschien? Hebben wij in 2009 ook gestaan, mooie plek en vriendelijke eigenaar/ beheerder. Had toen net de boel overgenomen.

gr Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Frankia FF2

Bericht door Frankia FF2 »

opa jack schreef: ander opties zijn ook welkom
http://www.campingdecauberg.nl/ loopafstand centrum Valkenburg.

Groet Lia
Trebor953

Bericht door Trebor953 »

Wat een prijzen!
Periode rond de kerst zou dat ons met een hond(je) minimaal € 35,85 per nacht kosten, dat ga ik echt niet betalen!
Groetjes,
Rob

Dethleffs Trend T 6617
dickjacq
Contacteer:

Bericht door dickjacq »

Het is ook niet verplicht ;;-)
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
mariët

Bericht door mariët »

Ook wij hebben goede ervaringen met Den Driesch, we waren er voor de kerstmarkt. Ik ga er graag nog eens heen.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Jeanette
Contacteer:

Bericht door Jeanette »

Zoals ik eerder aangaf hier zagen wij buiten het centrum een bordje met camper-aanduiding bij een parkeerplaats, eindje buiten het centrum. Wij zijn toen gewoon wel naar de eerst genoemde camping gereden,maar weet iemand waar dit camperbordje voor staat. Is overnachten daar toegestaan? Ik heb er niets over terug kunnen vinden op internet maar het zou een optie voor een camping kunnen zijn, wij hadden ook geen negatieve ervaring met de camping, maar wij waren wel veel duurder uit dan de hier genoemde 16 euro op de camperplaats , met o.a. toeristenbelasting enz.!
zo‘n land zou ik ook wel thuis willen hebben’” ( zoon, 4 jaar)

http://blog.giodio.nl/?tag=camper
dickjacq
Contacteer:

Bericht door dickjacq »

Er is net buiten het dorp een parkeerplaats aan de doorgaande weg waar een camperbordje staat. Dit is alleen voor parkeren maar niet voor overnachten(staat ook op of onder het bordje)
Hymer 534 1988>Hymer 654 1990>Hymer S660 1993>Hymer B694 1998>Adria Matrix Supreme 687 SL 2013>Knaus Sun i 650 Meg 2017>Knaus Sun i 900 leg 2018. Volg ons ook op YouTube De Mazzel!
saagstree

Bericht door saagstree »

Komen er zeker 2 maal per jaar, een jaar of 5 geleden mochten er geen honden komen op de camping dus kwamen wij er niet.
of er nu een nieuwe eigenaar is weet ik niet maar ze zijn er erg vriendelijk en je kan kiezen voor een camperplek 15 euro een standaard of comfort plek natuurlijk betaal je daar meer maar bij bv. confort plek heb je Tv 30 kanalen 10 amp. stroom, het is maar wat je zelf wil.
en natuurlijk is het duurder dan een camper plek op een paarkeer plaats ergens ver van een centrum maar wij hebben gezien wat een werk het was om de plekken op een helling te maken.
daar om begrijp ik ook niet hoe een camper strak naast je word gezet want de plek naast je ligt een meter hoger of lager.
wij komen er graag in het voor en najaar in het hoog seizoen mijden wij Valkenburg .
Klaas
geniet van elk vrij uurtje
Aloys
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Aloys »

Het is nog dezelfde eigenaar, Bas heet ie, en hij heeft gewoon zijn beleid t.a.v. honden
gewijzigd. En een hondenuitlaatplaats aangelegd, want dat was het probleem: het enige
weggetje waarlangs je je hond zou kunnen uitlaten, daar wonen ook wat mensen aan.
En niemand vindt het leuk als "de hele camping" zijn hond bij jou voor de deur uitlaat...

Maar dat is nu dus allemaal opgelost! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
We waren in mei/juni 4 weken onderweg in Noord-Amerika
Jeanette
Contacteer:

Bericht door Jeanette »

De mensen die er in de winter zijn geweest voor de kerstmarkt, hoe is het dan met de drukte ?. De camperplaatsen zijn niet te reserveren,maar in de bouwvak stond er dus niemand op het campergedeelte. Zoals ik aangaf hadden we het rijk alleen totdat we buren kregen en nee, we stonden zeker geen meter hoger of lager dan onze buren :lol: en ja gezien de ruimte hadden ze van ons zeker wel een metertje mogen uitwijken ;-) Aangezien wij Valkenburg wel weer naar deze camperplaats willen en met een bezoekje aan de kerstmarkt met Aken en camperplaats willen combineren ben ik benieuwd.
zo‘n land zou ik ook wel thuis willen hebben’” ( zoon, 4 jaar)

http://blog.giodio.nl/?tag=camper
Plaats reactie