Aggregaat probleem
Aggregaat probleem
Geplaatst: Vr 15 Feb 2008, 20:03 Onderwerp: Agregaat probleem
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi ik heb een elekrolux ....(honda onderbouw....)
hij doet het niet had eerst euro95 altijd er in.
nu dan blauwe aspen speciaal voor 4 tact.
Maar nee doet het nog steeds niet.
De monitoretje geeft aan ....Change oil... aan.
Begrijp de gebruiks papieren net erg ...
Weet ik dat er meer mensen zijn die deze agregaat hebben.
WAT BETEKENT ..Change oil... en
kan het beterekking hebben dat er een bevijliging in zit dat hij dan niet start???????
hoop moet jullie er uit tekomen.
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi ik heb een elekrolux ....(honda onderbouw....)
hij doet het niet had eerst euro95 altijd er in.
nu dan blauwe aspen speciaal voor 4 tact.
Maar nee doet het nog steeds niet.
De monitoretje geeft aan ....Change oil... aan.
Begrijp de gebruiks papieren net erg ...
Weet ik dat er meer mensen zijn die deze agregaat hebben.
WAT BETEKENT ..Change oil... en
kan het beterekking hebben dat er een bevijliging in zit dat hij dan niet start???????
hoop moet jullie er uit tekomen.
- Carel Camperfreak
- Berichten: 12802
- Lid geworden op: za 13 nov 2004, 22:26
- Locatie: ut noorden v/h land
- Contacteer:
klopt er zit een beveiliging op laag oliepeil, en dan start ie dus ook niet.
Als het goed is heb je een controlle paneel met een lampje en een olievaatje erbij brandt deze rood? dan dus laag oliepeil.
Als het goed is heb je een controlle paneel met een lampje en een olievaatje erbij brandt deze rood? dan dus laag oliepeil.
Caravan Camper Check
voor uw (aankoop) camperkeuringen
voor uw (aankoop) camperkeuringen
Bedankt voor de tip Van PP zij aspen benzine er in blauwe jariekan
20,50 euro 5 liter
Maar niets hoor
trouwens ik word arm als ik daar op moet draaien.
Dus die rot olie is het probleem.
Wat voor type olie gat er in
Ik dacht het is americaans oil... en dat betekend benzine ...
Maar in dit geval dus gewoon olie pijl
Ja dan kan ik blijven starten .
krijg ik dus geen ontsteking
20,50 euro 5 liter
Maar niets hoor
trouwens ik word arm als ik daar op moet draaien.
Dus die rot olie is het probleem.
Wat voor type olie gat er in
Ik dacht het is americaans oil... en dat betekend benzine ...
Maar in dit geval dus gewoon olie pijl
Ja dan kan ik blijven starten .
krijg ik dus geen ontsteking
Heb net het olie pijl nagekeken zit dik boven het streepje
Dus dat is dan als goed is oke.
Dus dan lekker ben ik er nog niet uit
Wel is het zo dat hij ...Change oil nog aangeeft.
en er zijn twee letjes ...lampje groen en rood.
Groen voor binzine en rood voor olie kannetje .
bijde branden niet.
weer een heel lastig verhaal dus.
Dus als iemand nog wat weet.
Toon jij heb toch ook z,on ding wat zou het kunnen zijn dan verder.
Dus dat is dan als goed is oke.
Dus dan lekker ben ik er nog niet uit
Wel is het zo dat hij ...Change oil nog aangeeft.
en er zijn twee letjes ...lampje groen en rood.
Groen voor binzine en rood voor olie kannetje .
bijde branden niet.
weer een heel lastig verhaal dus.
Dus als iemand nog wat weet.
Toon jij heb toch ook z,on ding wat zou het kunnen zijn dan verder.
ik heb geen onderbouw
maar een losse
ja en die wou ook niet starten
oorzaak onkunde/verzopen
oplosing de teveel benzine eruit gepuft
benine kraantje ertussen gemonteerd
nu bij het afzetten gewoon de kraan dicht en hij stopt vanzelf
bij het weer in gebruiknemen
eerst een paar maal langzaam trekken aan het koordje
zodat de carburateur weer vol zit
dan flink doortrekken en vloila brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
stroom voldoende kraantje weer dicht brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrr brrrrr brrr
maar een losse
ja en die wou ook niet starten
oorzaak onkunde/verzopen
oplosing de teveel benzine eruit gepuft
benine kraantje ertussen gemonteerd
nu bij het afzetten gewoon de kraan dicht en hij stopt vanzelf
bij het weer in gebruiknemen
eerst een paar maal langzaam trekken aan het koordje
zodat de carburateur weer vol zit
dan flink doortrekken en vloila brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
stroom voldoende kraantje weer dicht brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrr brrrrr brrr
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Een ziek mens maar een
Ver ander olie . dat haal ik er ook uit maar voorheen zij hij ook Change oilCee Pee schreef:Er staat toch "olie verversen", doe dat dan eens, mischien zit er wel iets in of zo dat dat signaleerd dus dat de olie er uit moet.
Cor
en hij dat het gewoon in de vacatie naar frankrijk toen had ik wel het olie pijl gekeken.
Andere olie er in ziet als nieuw er uit.
tja je zou het haast denken dan .
Deze heb ik met paneel het zelfde.
http://www.sentjens.nl/airconditioning/ ... /TEC29.htm
Laatst gewijzigd door Joep en Sjaan op za 16 feb 2008, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bijde tip zijn ......misschien wel van toepassing.Cee Pee schreef:De electronica kan ook gewoon toestaan dat hij nog bv 10 uur kan draaien als het olie ververs lampje gaat branden
zodat je wel tijd hebt om te verversen, en zijn die uren nu voorbij.
maar zoiets moet toch uit de gebruiksaanwijzing te halen zijn.
Cor
Die van Toon er zit wel teveel olie in biven de pijl stok.
en 10 uur ......ja dat kan natuurlijk zeker ben aan het google ivm.
gebruiks aanwijzig is engels en technische engels .
kom ik niet uit.
-
- Berichten: 4187
- Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44