Elektrische camper
Re: Elektrische camper
Je moet ChatGPT inderdaad niet altijd zelf geloven als ze met een verhaal komen.
Maar de links blijven de links. Daar heeft ChatGPT geen invloed op.
Nu denk ik dat niets jou kan overtuigen, dus maakt niet uit waar mensen mee komen.
Maar hier is nog een link van Autoweek.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... ere-autos/
Maar de links blijven de links. Daar heeft ChatGPT geen invloed op.
Nu denk ik dat niets jou kan overtuigen, dus maakt niet uit waar mensen mee komen.
Maar hier is nog een link van Autoweek.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... ere-autos/
Laatst gewijzigd door Ruud Adam op di 03 mar 2026, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Ruud
Waarom zou ik overtuigd moeten worden?
Zelf sta je ook niet open voor een andere mening?
Maar nogmaals.
Zelf sta je ook niet open voor een andere mening?
Maar nogmaals.
Groet, Ron Greven
Ik sta wel open voor een andere mening. Maar niet voor een ander feit.
Als jij denkt dat een EV camper niet fijn is omdat je afhankelijk bent van laadpalen en ik zou dat bijvoorbeeld helemaal niet erg vinden, dan zijn dat 2 meningen.
Maar dat er relatief minder branden voorkomen bij EV's dan bij ICE voertuigen, is een feit.
Als jij denkt dat een EV camper niet fijn is omdat je afhankelijk bent van laadpalen en ik zou dat bijvoorbeeld helemaal niet erg vinden, dan zijn dat 2 meningen.
Maar dat er relatief minder branden voorkomen bij EV's dan bij ICE voertuigen, is een feit.
Groet, Ruud
Alleen komen EV branden meer in het nieuws... het journaille verslaat graag spanning en sensatie als voer voor de massa.
Buscamper fan
Helemaal waar. Bij onze regionale krant was het ook telkens merk noemen als het een EV was en het was "een auto" in de brand als het een benzine of diesel betrof. Heb ze daar meerdere keren op aangeschreven en gevraagd om in het vervolg ook Mercedes, Peugeot of Toyota te schrijven en niet alleen Tesla te noemen als die in de fik stond. Ze zijn gestopt met merk noemen bij een autobrand.
Nee, we hebben geen Tesla, maar wel al 3 jaar naar tevredenheid een EV. Die heeft 1 keer bij een storm een boom op het dak gehad en we zijn een keer van achteren aangereden bij een verkeerslicht. Beide keren wel flinke schade maar geen brandende accu.
Nee, we hebben geen Tesla, maar wel al 3 jaar naar tevredenheid een EV. Die heeft 1 keer bij een storm een boom op het dak gehad en we zijn een keer van achteren aangereden bij een verkeerslicht. Beide keren wel flinke schade maar geen brandende accu.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Wel een week of wat geleden kreeg het baasje een telefoontje van de VW dealer, elektrische bus naar buiten als het kan op flinke afstand van andere dingen en niet gebruiken! Dag of 2 later 2 monteurs die langs komen een goed 1/2 uur bezig zijn en bij de afscheidskoffie zeggen de aansluitingen zijn allemaal in orde maaaaar zet hem maar niet binnen en niet te dicht bij het huis/loods of andere wagens
nu staat de bus op dam naar een akker maar het geeft toch geen gerust gevoel! Statistieken of niet het gevoel wil ook wat
Gr Aad
Gr Aad
Hetzelfde zien we ook met zelf rijdende auto's, het aantal ongelukken is in verhouding veel minder dan auto's met een bestuurder maar het aantal nieuwsberichten is tig keer meer. Zelfs als er een ongeluk met een zelf rijdende auto in Amerika is komt het hier in het nieuws.
Nou, nog even geduld SVP.
Bericht van Feb 19, 2026.
"Elon Musk's claims that Tesla robotaxis are safer drivers than humans are shattered as updated data from the National Highway Traffic Safety Administration reveals the disastrous crash rate truth. John Iadarola and Sharon Reed break it down on The Damage Report."
Bericht van Feb 19, 2026.
"Elon Musk's claims that Tesla robotaxis are safer drivers than humans are shattered as updated data from the National Highway Traffic Safety Administration reveals the disastrous crash rate truth. John Iadarola and Sharon Reed break it down on The Damage Report."
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Misschien komt de techniek nog zo ver dat ze je voor maanden. gewoon in een diepe droom thuis
laten genieten van mooie reizen .
Gr. Toon .
laten genieten van mooie reizen .
Gr. Toon .
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.
Mudanishinai de
Mudanishinai de
-
arjanzevenaar
haha, jaaaa Total recall... 
insta: VWclubjokerT5
Volkswagen Transporter T5 Westfalia Club Joker
Volkswagen Transporter T4 Westfalia Multivan
‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’
Volkswagen Transporter T5 Westfalia Club Joker
Volkswagen Transporter T4 Westfalia Multivan
‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan’
Een droom binnen een droom binnen een droom... Inception.
Klik voor de samenvatting van mijn camperdroom, je gaat daarmee naar het eerste bericht van mijn bouwtopic. Dit bericht is altijd actueel en bevat de laatste stand der zaken.
MAN TGE 4x4 3.180 L4H3
https://www.youtube.com/@MAN_TGE_Cam
MAN TGE 4x4 3.180 L4H3https://www.youtube.com/@MAN_TGE_Cam
Iveco Daily is ook als EV leverbaar, net als de Renault Master.

Buscamper fan