Hier in Roquetas de Mar gaat het ook al de gehele dag tekeer met hevige windvlagen en rukwinden. Bomen en zelfs palmen moesten het ontgelden.
Ook aan het strand is een heel gedeelte weggespoeld. Zeker zo'n 40 meter strand verdwenen.
20260214_143945 2.jpg (128.96 KiB) 1121 keer bekeken
20260214_143917.jpg (118.17 KiB) 1121 keer bekeken
middenbeemster, -1gr c, windkracht 3, en licht sneeuwdek
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen.
Deze ochtend gestart met. -4.0 , vlug omhoog bij volle bak zon en blauwe lucht naar +4.5
En tijdends de ritten van Jutta Leerdam en Femke Kok ,ondertussen geheel grijs, vieze wind
Zakte het naar +1.0 , en begonhet te sneeuwen ,en nu nog steeds
In het donker word de omgeving wit
Zojuist met de auto thuisgekomen vanaf Apeldoorn (A 50 - A12) via Giesbeek naar Drempt.
Veel sneeuw onderweg.
Rijbanen al aardig wit en wat mij opviel, er werd naar mijn idee veel te hard gereden.
Zelf reed ik een kleine 80 km/h op goede All seisons maar er waren toch velen die dik 100 reden.
Maar goed, erg veel sneeuw gehad en het sneeuwt nog flink door momenteel..
The big wheel keeps turning maar iets kleinere wieltjes doen het ook prima
Het is nog droog en zo goed als windstil.
Volgens de radar zou het volop moeten sneeuwen maar ik zie niets vallen
update half negen: ja er valt nu sneeuw
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen.
Graadje of 4-5, maar door de wind (ZW2) voel je dat toch net niet en doe je de rits wat verder dicht. Zonnetje komt er wel door.
Sneeuw smelt langzaam weg en voor Vitens is het blijkbaar warm genoeg om de straat open te breken en een uitgestelde reparatie aan de waterleiding te doen. Dus t/m vanmiddag 2 uur, geen water.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.