Beste,
Ik denk dat u zich toch een beetje miskijkt, da batterij is in de configuratie welke u schetst, een héél stuk smaller dan de breedte van de camper, dus is er geen enkel obstakel om de douche eender waar onder te brengen, je moet enkel zien dat de uitloop ver genoeg naat de buitenzijde is gepositioneerd.
Wij hebben inmiddels 46 jaar ervaring met diverse campers , gaande van een VW T2 bus, over Renault Traffic , Fiat Ducato , VW LT, Semi Integralen op Fiat basis, vol integralen op Fiat en op Iveco basis, en een Alkoof op een Amerikaanse Ford 7,8 Lit V10 , en ik zou het niemand aanraden, om met een camper op stap te gaan waar je geen doorgang hebt naar de bestuurderscabine
Dit zou je een hoop beperkingen geven welke je liever niet hebt, zoals,
- Je moet altijd dag en nacht , bij goed of slecht weer buitenom om gelijk wat te doen, dus een drankje uit de frigo of gelijk wat kan dus niet.
- Je kan nooit bij nachtelijke verstoring gewoon achter je stuur gaan zitten en verder rijden.
- Je verliest een hoop bruikbare ruimte, welke in dergelijke voertuigen al niet zo groot is.
- Het ruimtegevoel zou eveneens een stuk bekrompener aanvoelen.
In jullie geval zou ik ter inspiratie eens goed gaan rondneuzen bij de vele diverse buscampers, welke op de markt te vinden zijn, zo kan je met je ogen een hoop knappe indelingen & oplossingen stelen welke voor jullie goed overkomen, dan kan je met die inspiratie terug aan de tekentafel om er iets van te maken, met liefst zo weinig mogelijk beperkingen.
SUC6
Grtz
Juanv