Iets heel anders: la cuisine Française! Voor McDonalds, door de Fransen liefkozend McDo genaamd, schijnt Frankrijk qua omzet het belangrijkste buitenland te zijn
Uw mooiste foto?
- hurktoilet
- Contacteer:
Re: Uw mooiste foto?
Lekker sfeertje Appie!
Iets heel anders: la cuisine Française! Voor McDonalds, door de Fransen liefkozend McDo genaamd, schijnt Frankrijk qua omzet het belangrijkste buitenland te zijn
Dit is het filiaal in hartje Bordeaux.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Avatar met de verkochte rode wolkenridder vervangen door één met onze huidige bus: Goldie
Avatar met de verkochte rode wolkenridder vervangen door één met onze huidige bus: Goldie
Dat is lang geleden dat in dit topic een foto is geplaatst, maar even omhoog halen.
Zweden op een paar kilometer van de noordpoolcirkel.
Zweden op een paar kilometer van de noordpoolcirkel.
- henk en lila
- Contacteer:
En nog een reanimatie poging. Molen in de heuvels bij de Ebro delta en mijn vrouw ervoor om de schaal aan te geven.

Groet, Henk

Groet, Henk
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
- Aloys
- Site Admin
- Contacteer:
Het plaatsje St. Abbs waar je met de camper mag overnachten. In Noord-Engeland, aan de Noorzeekust, op weg naar Schotland.

Bron: https://www.aloys.nl/2019-nazomer-engel ... and-week-1

Bron: https://www.aloys.nl/2019-nazomer-engel ... and-week-1
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Op dit moment een paar dagen met de camper onderweg in de noordelijke provincies!
Een overzicht van onze reisverhalen.
Op dit moment een paar dagen met de camper onderweg in de noordelijke provincies!
- henk en lila
- Contacteer:
Prachtig werk.
Groet, Henk
Groet, Henk
Groet, Henk
- annoh
- Contacteer:
In 2023, min of meer per ongeluk, en in 2024 was ik in India. Die laatste keer heb ik ruim een week gezworven door de slums in Mumbai. Heel bijzondere ontmoetingen gehad. Over een paar weken ga ik weer naar India. Voor een aantal organisaties ga ik weer beeld materiaal maken, foto en film, in het kader van fondsverwerving.
Mijn fotografie: https://www.foto-en-tekst-anno.nl/
- henk en lila
- Contacteer:
Ik bedoelde al het fotowerk maar jouw werk is ook prachtig Annoh.
Groet, Henk
Groet, Henk
Groet, Henk
Dat wil ik geloven. Mumbai, de drukte, 18 miljoen inwoners. Ik vond het een groot avontuur. Zwierf er 2 mnd rond. Alles met bussen, treinen, ferries, taxi’s.
Op de foto een wasserette in de slums.

Je huiswerk: de film Slumdogs millionaire. En een film over de terroristische aanslag op het meest luxueuze hotel van Mumbai. 20 jaar geleden? Ben titel vergeten.
- Eric 1962
Mijn mooiste foto..
Ik heb er zo vele.
Een kiekje van vorig jaar op Seeland van een stukje Stevnsklint hoort daar zeker bij.
Ik heb er zo vele.
Een kiekje van vorig jaar op Seeland van een stukje Stevnsklint hoort daar zeker bij.
The big wheel keeps turning maar iets kleinere wieltjes doen het ook prima
- hurktoilet
- Contacteer:
Deze blijft ook nog altijd leuk
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
- annoh
- Contacteer:
De wasserijen zijn inderdaad heel bijzonder in Mumbai.
Mijn fotografie: https://www.foto-en-tekst-anno.nl/