Binnenkort staat onze Peugeot Expert Fixxter XXL op de stoep. Uitgerust met een standaard radio zou ik er graag een radio/navigatie unit inbouwen.
Zie door de bomen het bos niet meer. De meeste draaien op apple/android. Ze worden door Bol verkocht en ook door Ali express. Gaat dat via mijn smartphone? En hoeveel data verstook ik daarmee? Bestaan er ook inbouwunits die gebaseerd zijn op Garmin of Tom Tom. Wat is een financieel interessante oplossing. Kan ik dat zelf inbouwen of kan ik dat door een bedrijf laten doen?
Fixxter XXL navigatie
-
Guus&Marjatta
Re: Fixxter XXL navigatie
Ja het gaat via je telefoon. Is vrij intuïtief en anders ff kijken op YouTube. Appeltje eitje
Het gaat dan idd via data (kan geloof ik ook met gedownloade kaarten) en het verbruik is afhankelijk van wat je doet. Welke navigatie en andere zaken zoals Spotify p4n. ik vond het niet veel en kreeg het nooit op met 100 gb.
Ik heb een los scherm welke je niet hoefde in te bouwen maar nu ook een vaste radio.
Beiden hebben voor en tegens. In mijn geval was het scherm groter en kon draaien. Mijn vaste radio met scherm niet.
Maar gelukkig heb je ook hier veel varianten en prijs klasse in.
Geen concreet antwoord maar alles is een afweging.
Het gaat dan idd via data (kan geloof ik ook met gedownloade kaarten) en het verbruik is afhankelijk van wat je doet. Welke navigatie en andere zaken zoals Spotify p4n. ik vond het niet veel en kreeg het nooit op met 100 gb.
Ik heb een los scherm welke je niet hoefde in te bouwen maar nu ook een vaste radio.
Beiden hebben voor en tegens. In mijn geval was het scherm groter en kon draaien. Mijn vaste radio met scherm niet.
Maar gelukkig heb je ook hier veel varianten en prijs klasse in.
Geen concreet antwoord maar alles is een afweging.