Starlink heeft data van beperkt abonnement verdubbeld
- Yesheads
Starlink heeft data van beperkt abonnement verdubbeld
Goed nieuws voor Starlink gebruikers die geen onbeperkt abonnement willen afsluiten.
Starlink heeft het roaming abonnement van 50Gb verdubbeld naar 100Gb voor dezelfde prijs.
Dat wordt nu wel een erg aantrekkelijk alternatief voor allerlei SIM kaart oplossingen.
En ja, ik weet het.... Musk is een mafklapper...... maar zijn technologie is briljant.
Starlink heeft het roaming abonnement van 50Gb verdubbeld naar 100Gb voor dezelfde prijs.
Dat wordt nu wel een erg aantrekkelijk alternatief voor allerlei SIM kaart oplossingen.
En ja, ik weet het.... Musk is een mafklapper...... maar zijn technologie is briljant.
Groet Paul
"Ingewikkelde vraagstukken kennen geen eenvoudige oplossingen"
Carthago Chic C-line I 4.9 met luchtvering, Efoy, lpg, starlink en echtgenote :-)

Carthago Chic C-line I 4.9 met luchtvering, Efoy, lpg, starlink en echtgenote :-)

- Peter LMC
- Contacteer:
Re: Starlink heeft data van beperkt abonnement verdubbeld
Maar als deze 100 zijn verbruikt dan val je in een lage snelheid met onbeperkt data.
En alleen onbeperkt data met lage snelheid is al een tijdje beschikbaar voor € 5 per maand..
Voldoende om bv de krant te lezen en dit forum te bezoeken en alle updates etc.
Lees mee.
Hoogtepunten
• 100 GB data met hoge snelheid per maand (voorheen 50 GB)
• Dezelfde maandelijkse prijs
• Nadat u 100 GB hebt gebruikt, gaat uw service verder met onbeperkte data met lage snelheid. Geen add-ons meer om te beheren. Upgrade op elk gewenst moment naar Roam Unlimited. Meer informatie over Roaming 100 GB
Meer vrijheid
• Neem Starlink mee op internationale reizen voor maximaal 60 dagen per keer in meer dan 155 landen, markten en gebieden
• Gebruik tijdens beweging is toegestaan, ideaal voor reizen per boot, auto of camper
• We laten het u weten wanneer u 80% en 100% van uw maandelijkse data heeft bereikt
En alleen onbeperkt data met lage snelheid is al een tijdje beschikbaar voor € 5 per maand..
Voldoende om bv de krant te lezen en dit forum te bezoeken en alle updates etc.
Lees mee.
Hoogtepunten
• 100 GB data met hoge snelheid per maand (voorheen 50 GB)
• Dezelfde maandelijkse prijs
• Nadat u 100 GB hebt gebruikt, gaat uw service verder met onbeperkte data met lage snelheid. Geen add-ons meer om te beheren. Upgrade op elk gewenst moment naar Roam Unlimited. Meer informatie over Roaming 100 GB
Meer vrijheid
• Neem Starlink mee op internationale reizen voor maximaal 60 dagen per keer in meer dan 155 landen, markten en gebieden
• Gebruik tijdens beweging is toegestaan, ideaal voor reizen per boot, auto of camper
• We laten het u weten wanneer u 80% en 100% van uw maandelijkse data heeft bereikt
Wat is het lastige van Starlink vind zijn de voorwaarden, die grotendeels in het voordeel van Starlink geschreven zijn.
Je keurt de algemene voorwaarden goed en betaald, maar Starlink bepaald. En je kunt niet van provider wisselen...
Als Starlink nu een 'aanbod' doet voor een gunstiger dataplan dan is dat leuk maar het kan een klanten-lokkertje zijn.
Enige tijd en meer klanten verder kan Starlink wederom zomaar de prijzen verhogen, want dat zijn de voorwaarden.
Natuurlijk kun je altijd stoppen, maar dan zit je vanzelfsprekend zonder internetverbinding.
Misschien als andere partijen als Amazon zo ver zijn, dat dit door concurrentie gunstiger voor de consument wordt.
Je keurt de algemene voorwaarden goed en betaald, maar Starlink bepaald. En je kunt niet van provider wisselen...
Als Starlink nu een 'aanbod' doet voor een gunstiger dataplan dan is dat leuk maar het kan een klanten-lokkertje zijn.
Enige tijd en meer klanten verder kan Starlink wederom zomaar de prijzen verhogen, want dat zijn de voorwaarden.
Natuurlijk kun je altijd stoppen, maar dan zit je vanzelfsprekend zonder internetverbinding.
Misschien als andere partijen als Amazon zo ver zijn, dat dit door concurrentie gunstiger voor de consument wordt.
Bürstner Lyseo Time T 727G Limited 2020 (C1)
- veetee
- Contacteer:
Interessant, maar 100 Gb is eigenlijk nog te weinig. En ja kunt na het bereiken van de limiet overstappen naar 'Unlimited' (€89), maar uit de tekst begrijp ik dat je daar dan aan vast zit en niet meer terug kan (behalve pauzeren). Zo mooier zijn als je tijdelijk kunt wisselen...
Met vriendelijke campergroet, VincentPössl Roadcamp R540 | Citroën Jumper 96 kW (130 pk) 2.0 2019 Euro6 HDi Adblue | "Free Wielie".
Camperforum: Aanpassingen/Upgrades topic
Voorheen: Carado T345 (Fiat Ducato), Land Rover Defender 110 + M416A1 met Columbus Daktent
Onze camperreizen: www.titunet.nl
Die 60 dagen maken het voor ons onbruikbaar
En waarom Musk hier uitgescholden moet worden, is mij niet geheel duidelijk
En waarom Musk hier uitgescholden moet worden, is mij niet geheel duidelijk
Later is nu al…
Interessant verhaal over dat Starlink. Maar heb je dan onderweg in de camper nog één of ander apparaat nodig om die signalen op te gangen?
En vwb dat uitschelden, waar ik een absoluut tegenstander van ben, dat is op dit forum door de moderatoren
geoorloofd. Zo is er bv geen bezwaar om wereldleiders voor rotte vis uit te maken. Is nog ergens terug te vinden in de Oekraiene-topic.
En vwb dat uitschelden, waar ik een absoluut tegenstander van ben, dat is op dit forum door de moderatoren
geoorloofd. Zo is er bv geen bezwaar om wereldleiders voor rotte vis uit te maken. Is nog ergens terug te vinden in de Oekraiene-topic.
Je hebt een Starlink (mini) antenne nodig. Kijk even op hun website.
'Life doesn’t come from a store. It starts in nature'
- Yesheads
Het woord 'mafklapper' heb ik gebruikt omdat in mijn eerdere post over Starlink ik het verwijt kreeg waarom ik zaken deed met deze verschrikkelijke man. Ik probeerde wellicht wat onhandig aan te geven dat ik zijn niet geheel onomstreden gedrag ken en mij daar van distantieer. Misschien had ik het woord mafkees moeten gebruiken. Dat klinkt minder ernstig
Overigens heb ik nu al een onbeperkt abonnement van Starlink.
Dit abonnement kun je stopzetten en overstappen naar het beperkte abonnement.
Groet Paul

Ik zal het heel netjes houden: ik wil geen Starlink en ook geen Tesla. Ik wil geen "mede sponsor" zijn van een miljarden bonus van een CEO.
Buscamper fan
- DiffRental
Ik begrijp die regel ook niet helemaal en ook niet of je er last van krijgt.
Wij zijn onlangs ruim 3 maanden meer dan 1500km van “huis” geweest en de Starlink staat 24h aan.
Ik zou een melding of uitval verwachten maar niets van dat. Ik blijf wel in Europa.
Mijn nieuwe verblijfplaats kan ik niet in de app aanpassen, het lijkt alsof je het abo moet stoppen en dan opnieuw moet afsluiten.
Ondanks dat het ding van Musk is werkt het perfect, al rijdend ligt ie bij ons op het dashboard tegen de voorruit en hebben we eigenlijk constant internet aan boord. Vrouw blij voor de social media, ik blij met de Nederlandse radiozenders en de wifi op de Garmin etc etc.
Groeten Peter
- Yesheads
De positieve ervaring met Starlink onderschrijf ik geheel.
Ik zou niet anders meer willen. Vooral op plaatsen in Scandinavië waar 5G niet werkt, is de Starlink een uitkomst.
Overigens zit mijn starlink mini onder het grote luik via een zelfgemaakte ophanging en krijgt (nu nog) voeding vanaf de omvormer.
Ik zou niet anders meer willen. Vooral op plaatsen in Scandinavië waar 5G niet werkt, is de Starlink een uitkomst.
Overigens zit mijn starlink mini onder het grote luik via een zelfgemaakte ophanging en krijgt (nu nog) voeding vanaf de omvormer.
Groet Paul

Maar wél spul van Gates in huis????
Later is nu al…
Van Musk hebben we nog geen dodelijke ideeën en acties gehoord, in tegenstelling tot een Gates, van wie velen heel geestdriftig en enthousiast zonder vervelende en kwetsende opmerkingen gebruik van maken….Yesheads schreef: ↑wo 14 jan 2026, 22:51Het woord 'mafklapper' heb ik gebruikt omdat in mijn eerdere post over Starlink ik het verwijt kreeg waarom ik zaken deed met deze verschrikkelijke man. Ik probeerde wellicht wat onhandig aan te geven dat ik zijn niet geheel onomstreden gedrag ken en mij daar van distantieer. Misschien had ik het woord mafkees moeten gebruiken. Dat klinkt minder ernstig![]()
Overigens heb ik nu al een onbeperkt abonnement van Starlink.
Dit abonnement kun je stopzetten en overstappen naar het beperkte abonnement.
Later is nu al…