De aansluiting voor de slangen zit inderdaad op de onderkant, ik vind dit ook wat vreemd, maar de inbouwhoogte bij mijn Iveco laad dit ook niet toe.
Ik weet niet wat voor camper of hulpveer systeem jullie hebben, maar bij mij kan ik slechts enkele cm corrigeren/aanpassen. Dit is ruim onvoldoende voor niveau aanpassingen op locatie.
Groeten,
Walter
Busje verbouwen tot camper
Re: Busje verbouwen tot camper
Beste Allemaal,
Even een hobby projectje. Ik wil meer weten over die moderne accu's en had de mogelijkheid om een nieuwe multiplus 1600 te gebruiken voor niets. Dus accu gekocht en een smart doggle voor de multiplus en framepje gemaakt. Thuis hebben we een pelletkachel, super ding, maar heeft ook stroom nodig dus ik wil wel een back-up als die uit zou vallen. Nog wat spul zoals zekeringen en zo besteld dus volgend weekend weer verder.
Groeten,
Walter
Even een hobby projectje. Ik wil meer weten over die moderne accu's en had de mogelijkheid om een nieuwe multiplus 1600 te gebruiken voor niets. Dus accu gekocht en een smart doggle voor de multiplus en framepje gemaakt. Thuis hebben we een pelletkachel, super ding, maar heeft ook stroom nodig dus ik wil wel een back-up als die uit zou vallen. Nog wat spul zoals zekeringen en zo besteld dus volgend weekend weer verder.
Groeten,
Walter
Walter,
Lekker bezig!
De netbeheerders hebben een kaart uitgebracht met gebieden waar de elektriciteit uit gezet kan worden in de winter, zit jij in een risicogebied?
Zelf hebben wij een Scan houtkachel met een gereguleerde verbranding middels een accu die met USB-C laadt.
Het is heerlijk om in de winter met je korte broek in je woonkamer te zitten met een fijn drankje
Lekker bezig!
De netbeheerders hebben een kaart uitgebracht met gebieden waar de elektriciteit uit gezet kan worden in de winter, zit jij in een risicogebied?
Zelf hebben wij een Scan houtkachel met een gereguleerde verbranding middels een accu die met USB-C laadt.
Het is heerlijk om in de winter met je korte broek in je woonkamer te zitten met een fijn drankje
Klik voor de samenvatting van mijn camperdroom, je gaat daarmee naar het eerste bericht van mijn bouwtopic. Dit bericht is altijd actueel en bevat de laatste stand der zaken.
MAN TGE 4x4 3.180 L4H3
MAN TGE 4x4 3.180 L4H3Re: Busje verbouwen tot camper
Warme chocolademelk?
'Life doesn’t come from a store. It starts in nature'
@ Lebowski, Volgens mij is Joure geen risico gebied, vind het gewoon prettig om te hebben en een leuk hobby projectje.
Vandaag weer wat verder. Mega zekeringhouder wat aangepast en rechtstreeks op de + pool geplaatst. Kon het verder niet afmaken omdat ik te weinig 50mm2 kabelogen heb, dacht dus dat er meer waren.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Walter
Vandaag weer wat verder. Mega zekeringhouder wat aangepast en rechtstreeks op de + pool geplaatst. Kon het verder niet afmaken omdat ik te weinig 50mm2 kabelogen heb, dacht dus dat er meer waren.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Walter
-
CaradoT135
Grappig een week daarvoor, de hele familie rondom de pelletkachel, kwam het stroomloos zijn ook ter sprake. Voor ons is zo'n losse accu met PM niet nodig, ik hang de kachel of aan de camper omvormer of aan onze EV. In dat laatste geval hebben wij bijna 65 kWh tot onze beschikking bij een volle accu.
Beste Allemaal,
Hij is klaar. Om de multiplus accu instelling te veranderen naar lithium en het aanpassen van de laadspanning instelling moest ik een MK3-USB-C interface kopen. Dit gaat dus niet via de smart dongle. Hij staat nu op te laden en dan vanaf vanmiddag testen hoelang de pellet kachel er mee kan blijven werken.
Groeten,
Walter
Hij is klaar. Om de multiplus accu instelling te veranderen naar lithium en het aanpassen van de laadspanning instelling moest ik een MK3-USB-C interface kopen. Dit gaat dus niet via de smart dongle. Hij staat nu op te laden en dan vanaf vanmiddag testen hoelang de pellet kachel er mee kan blijven werken.
Groeten,
Walter