Isolatie voet- en beenruimte cabine Hymer Tramp S685/Mercedes Sprinter (2022)

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
GCR1959

Isolatie voet- en beenruimte cabine Hymer Tramp S685/Mercedes Sprinter (2022)

Bericht door GCR1959 »

Wie heeft er een tip om de cabine van onze Hymer Tramp beter te isoleren?
Had ooit een filmpje gezien op Youtube maar kan ik niet meer vinden.
Het mooiste zou een kant en klare oplossing zijn, maar ik vind het ook prima om zelf te knutselen.
Hoor graag.
Geert
hathi

Re: Isolatie voet- en beenruimte cabine Hymer Tramp S685/Mercedes Sprinter (2022)

Bericht door hathi »

Voor kant en klare oplossing ,moet je ff bij een MB Dealer aankloppen ,er zijn kant en klare isolatiepaketten voor de Sprinter
Hans
noneku

Re: Isolatie voet- en beenruimte cabine Hymer Tramp S685/Mercedes Sprinter (2022)

Bericht door noneku »

https://www.kantop-isomatten.de/
Die hebben zoiets. Onlineshop>>dämmungen/isolierungen. Wij hebben er onze raamisolatie van.
Lebowski

Bericht door Lebowski »

Mijn MAN TGE heeft deze optie af fabriek, er zit een dik pakket rubber achter het dashboard en onder de vloerbedekking ivm de winterbestendigheid te verhogen.
Deze optie heeft Mercedes ook en die zal je ook kunnen nabestellen al zal het plaatsen ervan een hoop tijd kosten omdat er veel uitgebouwd dient te worden.

Informeer eens bij de dealer naar deze mogelijkheid.
Klik voor de samenvatting van mijn camperdroom, je gaat daarmee naar het eerste bericht van mijn bouwtopic. Dit bericht is altijd actueel en bevat de laatste stand der zaken.

Afbeelding MAN TGE 4x4 3.180 L4H3
Plaats reactie