Klopt Jan, maar zoals ik al aangaf wilde we graag in de buurt van onze zoon staan en op de campingplaatsen moet je minimaal 1 week staan.
Als het droog weer is, zal het er best wat beter zijn.
Waarschijnlijk een combinatie van factoren die het geheel tot een minder fijne ervaring maakte.
Overigens klaagde meer camperaars over de kleine modderige plaatsen.
Waar zijn jullie van het weekend geweest?
- Yesheads
Re: Waar zijn jullie van het weekend geweest?
Groet Paul
"Ingewikkelde vraagstukken kennen geen eenvoudige oplossingen"
Carthago Chic C-line I 4.9 met luchtvering, Efoy, LPG, starlink en echtgenote :-)
"Ingewikkelde vraagstukken kennen geen eenvoudige oplossingen"
Carthago Chic C-line I 4.9 met luchtvering, Efoy, LPG, starlink en echtgenote :-)
Niet in het weekend, maar direct daaropvolgend (mag dat ook?)
Met dochter en kleinzoon 3 dagen aan de rand van de Loonse en Drunense Duinen gestaan. Back to my roots...
En (geprobeerd) te wandelen.
Lukt natuurlijk minder bij 30gr en een kleinzoon van 5 jaar.
Maar was wel gezellig.
Uitstekende kleine mini camping
Paul
Met dochter en kleinzoon 3 dagen aan de rand van de Loonse en Drunense Duinen gestaan. Back to my roots...
En (geprobeerd) te wandelen.
Lukt natuurlijk minder bij 30gr en een kleinzoon van 5 jaar.
Maar was wel gezellig.
Uitstekende kleine mini camping

Paul
-
Wally Wanderlust
Herfstvakantie. Eerst naar gratis plek in Laren, helemaal top. Daarna Lierderholt, welbekend denk ik. Toen nachtje in Helmond, echt een aanrader. Bijna gratis en middenin de stad. En geëindigd op Biest-Houtakker, wel erg stormachtig met Benjamin. Al met al een leuk rondje Nederland.
-
Wally Wanderlust
Camperpark Kinderdijk. Een plek met zeer wisselende reviews maar wij vinden het er prettig. Dit was alweer de 7e keer. Gisteren regenachtig, vandaag een voorzichtig zonnetje.
Ideaal gelegen om de windmolens te bezoeken maar wij liepen een rondje door het Alblasserbos.
Ideaal gelegen om de windmolens te bezoeken maar wij liepen een rondje door het Alblasserbos.
Camperplaats de Ompert in Azewijn. Even de binnenstad van Doetinchem ontvluchten ivm een groot bierfeest naast de.deur.
--------------
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....