Ik hou van Paint!
Ook zo gemakkelijk om een foto te verkleinen.
Gewoon op het juiste icoontje klikken, percentage of aantal pixels ingeven en opslaan.
Niet voor meerdere foto’s hoor. Daar laat ik copilot een Python scriptje voor schrijven.
Kan je via de rechter muisknop aan het actiemenu toevoegen
Klik voor de samenvatting van mijn camperdroom, je gaat daarmee naar het eerste bericht van mijn bouwtopic. Dit bericht is altijd actueel en bevat de laatste stand der zaken.
Gaat met paint voor mij net zo snel, en Tapatalk is bezig met een oplossing, gisteren gemeld bij ze dan hoef ik niet meer te verkleinen.
Vandaag de deurvergrendeling uitgedokterd en gelijk in de praktijk gemonteerd en getest, is voor mij geslaagd, ik kan nu zelfs de koelkast op slot doen tegen ongenode gasten.
Liep toevallig tegen sloten aan die je indrukt en dan komt er aan de andere kant een dunne pen uit, eigenlijk bedoelt voor schuifdeuren, paar rubber stootdopjes er bij, jammer genoeg niet in het zwart maar die kom ik misschien nog wel eens tegen, daar een gaatje in gemaakt zodat de pen er makkelijk invalt.
Moest even de zijwand iets opdikken, dus een hardhouten schaaflat en ook dat weer klaar, gaatjes boren, vastschroeven de boel, dopjes in de deur en het werkt, slotje indrukken en koelkastdeur is geblokkeerd, sleuteltje iets draaien en hij schiet weer los, wel de kop van de sleutel wat kleiner gemaakt, is een veiligheidssleutel die wegklapt zou je er tegen aan lopen om afbreken te voorkomen, dat was veel te groot.
Vraagje voor mensen die zo'n huis frigo hebben ingebouwd.Hoe koelt hij dan terwijl je rijd?op een omvormer?.En maakt dit in de nacht niet teveel lawaai?
Eura Mobil Terrestra 670 SBL "Ubi bene, ibi patria"
Waar ik me goed voel, is mijn vaderland
Mijn omvormer hoor ik niet. De kk wel. Mijn omvormer staat 24/7 aan. Ik ben bang telkens een piep te krijgen als ik hem door een thermostaat laat schakelen. Ben er nog over in conclaaf of ik dit ga proberen. Op dit moment is de omvormer sowieso stukkig.