De alternatieven die hier genoemd zijn (hotspot, mifi router) kun je gewoon uit je bus meenemen naar je appartment/huisje en werkt dan ook als de bus niet dichtbij genoeg staat.
Frank
De alternatieven die hier genoemd zijn (hotspot, mifi router) kun je gewoon uit je bus meenemen naar je appartment/huisje en werkt dan ook als de bus niet dichtbij genoeg staat.
Ben dan nog wel benieuwd waarom een hotspot via de telefoon niks voor jullie is. Vooral omdat je dit makkelijk even uit kan proberen. De nadelen die hier genoemd worden zoals uitvallen door te warm worden, herken ik niet. En ik heb het met verschillende telefoons gebruikt. Batterij van je telefoon loopt iets sneller leeg, maar in de camper heb je altijd wel mogelijkheden om weer bij te laden. Andere apparatuur moet je ook van stroom voorzien. En je telefoon kan je gewoon blijven gebruiken.
Ik heb begrepen dat je met Starlink vaak slecht ontvangst heb. Je hoeft maar onder een boom te staan of je moet al gaan knoeien met je antenne, om die via een lange kabel ergens een plekje te geven met vrij zicht op de satellieten.
Hier gebruiken we de starlink mini waardoor we overal zonder probleem onbeperkt supersnel internet voorhanden hebben.
Het Tiekom abbo kun je (per maand) pauzeren. Je betaald dan in de maand dat je pauzeert iets van €3 of 4 dacht ik, ipv €40.