Microsoft-accountteam

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
TestCase

Re: Microsoft-accountteam

Bericht door TestCase »

Dat koppelen is een wilde gok van iemand die niet weet hoe het werkt en dat geeft helemaal niets. Je hoeft niet alles te weten.
Inderdaad er wordt echt niets gekoppeld, dat doe je alleen zelf.
Dat email bericht kan ik dromen, heb het al zo vaak gehad en het komt echt van Microsoft, dat kan ik als ICT'er echt nog wel terug tracen.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
PJD

Bericht door PJD »

Onder microsoft en ook Google mail kun je een adres koppelen als herstel adres mocht de ene onbereikbaar worden omdat je je gegevens vergeten bent.

En dan kun je dus als je een adres 9 maanden niet actief hebt gebruikt op.dat herstel adres een mail van het microsoft account team krijgen, krijg ik ook regelmatig van 1 adres die slapend is en van Google hetzelfde.

Effe weer een keer inloggen en we gaan weer een poosje mee.
Denk je waarom sluit je hem niet af, is een adres wat niet in andere handen mag vallen maar nu even onbruikbaar is, ik moet ze dus behouden.
PaulBng

Bericht door PaulBng »

Oh ja,dat heb je ook nog

Paul
Tabbert classic 570

Bericht door Tabbert classic 570 »

Ik heb ooit eens mijn mail heel lang niet gebruikt. Echt zolang dat mijn account weg was. ( ik gebruik mijn email adres nooit omdat ik zelden iets op het www doet, ja echt waar ) Ik heb toen maar een nieuw account aangemaakt met exact dezelfde email adres. Wat bleek dat alle oude mailtjes en nieuwe mailtjes gewoon nog aanwezig was. Vind ik wel slecht en gevaarlijk.
Sindsdien log ik maar eens in de maand in om niet inactief te worden en de kans dat je account verwijderd word.
TestCase

Bericht door TestCase »

Dat account bestond dus gewoon nog en was niet verwijderd. Bij een verwijderd account zijn echt alle mails verdwenen, neem dat maar van mij aan.
AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
Tabbert classic 570

Ik had ingelogd, er stond duidelijk dat dit account niet bestond. Had een heel nieuw account aangemaakt, met een andere wachtwoord. helemaal nieuw. Iemand anders had dit ook kunnen doen. En toch stonden de oude mailtjes er in. Hoe kun je dit verklaren??
PJD

Bericht door PJD »

Dat verklaren we als een privacy schending, want dat mag nooit gebeuren.
TestCase

Bericht door TestCase »

Mijn eerlijke antwoord?
Je verhaal klopt niet helemaal, er is geen enkele mailserver die dit toelaat. Echt niet.
Tabbert classic 570

Pfft jouw eerlijke antwoord.....

Als ik een nieuwe account aanmaak met dezelfde accountnaam dan is het toch een nieuw account?? Daarbij was ik niet die dat account had aangemaakt maar een vriend had dat nieuwe account aangemaakt op zijn computer in zijn huis. Ik had nog nooit mijn email daar gebruikt. En daarbij was het een geheel ander wachtwoord dat gebruikt werd. Ik had trouwens 1 jaar dat mail adres gebruikt. Dus ik verwacht dat je na x aantal maanden je mail adres opnieuw in omloop komt als je inactief ben.
veetee
Contacteer:

Bericht door veetee »

Mijn eerlijke antwoord: een zeer verwarrend verhaal, ergens klopt iets niet.

Jij maakt een account met dezelfde naam als dat wat je vriend eerder gemaakt heeft, en jou mails staan er in… dan heb je waarschijnlijk gewoon een nieuw wachtwoord aangevraagd voor datzelfde oude account. En waar je de mails leest maakt niet uit.
Afbeelding Met vriendelijke campergroet, Vincent
Pössl Roadcamp R 540 | Citroën Jumper 96 kW (130 pk) 2.0 2019 Euro6 HDi Adblue | "Free Wielie".
Camperforum: Aanpassingen/Upgrades topic
Voorheen: Carado T345 (Fiat Ducato), Land Rover 110 + M416A1 met Columbus Daktent
PaulBng

Bericht door PaulBng »

Er worden de nodige zaken door elkaar gehaald.

Een account is een ding, een object.

Een emailadres is een attribuut van een account. Dat verwijst naar een mailbox op een server.

Die mailbox is dan weer een ding, een object.

Wanneer je een account weggooit, en daarna weer een account aanmaakt met dezelfde naam (is ook een attribuut van dat account), is dat niet hetzelfde. Het heeft intern in de infrastructuur een ander id.

Dus zoals net al gemeld, het is onduidelijk water nou precies gebeurd is...

Paul

Tabbert classic 570

Nee hij maakt niet een account eerder aan ::S
Gewoon een account nadat mijn oude account niet meer bestaat. Zo moeilijk is dat niet. Hij maakt gewoon een nieuwe account aan voor mij. Ik kon mijn oude account naam gewoon weer gebruiken. Hij had ook een andere account naam kunnen gebruiken. Maar mijn oude naam was weer beschikbaar. Dus waarom zou zou ik niet mijn oude naam gebruiken....
Zo verwarrend en moeilijk te begrijpen is het niet. Die gozer stond ook vreemd te kijken dat het kon. En zo dom is hij niet, aangezien hij bij de tu delft gestuurdeert heeft.
Maar het boeid ook niet.
Tabbert classic 570

Blijkbaar als je xx aantal maanden je account noet gebruikt dan ben je je mailadres gewoon kwijt. Net als je telefoonnummer.
PJD

Bericht door PJD »

Nou het boeit wel, want als dit bij jou kan gebeuren kan dit dus iedereen overkomen en dat mag gewoon niet gebeuren, nu komt die mail in je eigen handen, maar wat als er iets lekt wat echt niet op straat mag komen.

En gestudeerd zeg niks, de 1 is goed in het 1, de ander in het andere.
Plaats reactie