Helemaal juist TestCase! Elkaar helpen moet het devies zijn, niet elkaars gewoonten en gedrag bekritiseren.
Overigens voel ik met de vrager mee. De afgelopen buitenlandse ritten heb ik menigmaal flink om (en terug) moeten rijden omdat er een door Apple en Google niet aangegeven gewichtsbeperking was (3,5 ton) of een hoogtebeperking. Jammer dat deze zaken niet in de genoemde kaartsystemen zijn opgenomen.
Vrachtwagen Google Maps of app?
Re: Vrachtwagen Google Maps / app?
Adria Twin Supreme 640 SLB 2021 op basis Fiat Ducato 140 pk aut. 9
Re: Vrachtwagen Google Maps / app?
Heb je daar ruim 6 jaar over gedaan om dit antwoord te formuleren.

Topic is van 2019.

Maar google is gratis en daar krijg je weinig voor, wil je die extras zal er betaald moeten worden, nu heb ik de Campy app gekocht en daar zit een camper navigatie in, en die werkt verassend goed, toch iets goeds voor de 80 euro, en anders zou ik voor TomTom gaan.
En echt nodig die hoogte en gewicht beperkingen, nee niet echt, maar dan moet je zelf iets meer nadenken en soms een bordje missen, zou de hoogtes wel goed in de gaten houden, en de gok nemen, vroeger kwam men ook overal met een kaart en stonden er vaak ook geen beperkingen in.

Topic is van 2019.

Maar google is gratis en daar krijg je weinig voor, wil je die extras zal er betaald moeten worden, nu heb ik de Campy app gekocht en daar zit een camper navigatie in, en die werkt verassend goed, toch iets goeds voor de 80 euro, en anders zou ik voor TomTom gaan.
En echt nodig die hoogte en gewicht beperkingen, nee niet echt, maar dan moet je zelf iets meer nadenken en soms een bordje missen, zou de hoogtes wel goed in de gaten houden, en de gok nemen, vroeger kwam men ook overal met een kaart en stonden er vaak ook geen beperkingen in.
-
Re: Vrachtwagen Google Maps of app?
Ben net erbij Magig Earth eens te testen, daar kun je omschakelen naar grotere "(vracht-)wagens"
Eens kijken wat die er van bakt
Eens kijken wat die er van bakt
- Bob Diesel
- Contacteer:
-
Magic Earth stuurde me nog wel eens door weggetjes terwijl er een veel logischere weg was over grotere provinciale wegen. Maar daar tegenover heeft het een prettige simpele interface, ideaal voor onderweg. Geen enkele navigatie die ik gebruikt heb is perfect. Wat is de basis voor de kaarten van Campy, OpenStreetMaps, TomTom, Here, Google, iemand een idee?
Alleen tomtom en here maken kaarten die ook door andere navi's gebruikt worden zoals garmin, sygic, apple, igo...
Google bouwt zijn eigen feestje. Magic Earth, en ook Campy dacht ik, gebruikt OpenStreet Maps. (OpenStreets kan ook voor Garmin maar dat moet je zelf regelen.)
.
Google bouwt zijn eigen feestje. Magic Earth, en ook Campy dacht ik, gebruikt OpenStreet Maps. (OpenStreets kan ook voor Garmin maar dat moet je zelf regelen.)
.

EuraMobil ProfilaRS 720EB