Die versie krijg je alleen op uitnodiging. Ook verwijderen en opnieuw installeren helpt niet, nog steeds de oude. (Ben vast veel te lastig met commentaar leveren richting klantenservice )
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Hahaha, ja, stom van mij.
Ik vond het al vreemd dat het niet via het officiële kanaal ging.
Kan ook niet, er is niet geüpdatet,het is nog de oude versie.
Maar even afwachten dan.
Geen idee hoe, maar het was ineens 9.0.1. Ik had ze wel geschreven hoe ze het financieei gingen regelen ivm de levering van een ondeugdelijk programma.
Wat nu weer onhandig is: kaart en lijst zijn 2 aparte schermen geworden ipv 1 swipe-scherm. Ik wou dat dommige programmeurs hun handjes thuis konden houden...
vriendelijke groet, Sándor Góra Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Heren hier, en niet pas bijgewerkt versie 8.1.14 en deze werkt voor mij goed?
Pas nog de voor mij nodige "offline kaarten" bijgewerkt.
Groeten Jaap van Duijn.
Bijlagen
Campercontact.jpg (21.74 KiB) 540 keer bekeken
Een Weinsberg Carasuite 650MF nieuw mei 2019
Dit met E&P level systeem, Thule luifel, Truma airconditioning (onder het bed gemonteerd), Truma 6E boiler/verwarming, 2x zonnepanelen 180WP, 100AH LiFePO4 HH accu en nog veel meer gadgets.
Kennelijk is update terug getrokjen op play store.
De 9x update is daar nu niet te vinden
De 8.113 update heeft op mijn headunit ineens het probleem dat het toetsenbord niet goed opkomt. Lastig zoeken dan..
Laatst gewijzigd door seth_space op di 15 apr 2025, 15:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
seth_space schreef:Kennelijk is update terug getrokjen op play store.
De 9x update is daar nu niet te vinden
De 8.113 update heeft op mijn headunit ineens het probleem dat het toetsenbord niet goed opkomt. Lastig zoeken dan..
Lees respons 128 m.b.t. update.
Ze willen deze update gecontroleerd uitrollen, kennelijk iets geleerd? Staat ook ergens op nkc website dacht ik.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Klopt. Maar er is dus geen sprake van " op vraag".
Gewoon CC chaostheorie in de Praktijk.
We hebben versie 8.113...8.114 en 9.01 en wat je hebt is een gokje..
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Ik heb auto update niet aanstaan, en ik zag vanmiddag dat er een cc update klaar stond, net gekeken, en hij is weg, ze hebben waarschijnlijk weer wat fout gedaan, verrassend