Update app Campingcar Park
- hurktoilet
- Contacteer:
Re: Update app Campingcar Park
Voor degenen bij wie de app alleen in het Frans werkt: de plaatselijke afdeling van de Alliance Française helpt je graag. Ook handig om je wat makkelijker te redden als je straks weer naar Frankrijk gaat 

Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Avatar met de inmiddels verkochte rode wolkenridder vervangen door één met onze huidige bus: Goldie
Twitter: @Camper_toerist
Avatar met de inmiddels verkochte rode wolkenridder vervangen door één met onze huidige bus: Goldie
N.a.v. dit topic ook weer eens gekeken, moest 2 keer nieuw wachtwoord aanvragen omdat je nu of telefoon nummer of emailadres moet gebruiken?
In mijn bewaarde wachtwoorden had ik mijn nickname staan….
Maar oke, weer ingelogd en alles lijkt te werken (op kaart zie je idd niet waar je bent).
Eerder is vermeld versie 200.0.2 maar ik heb echt 200.0.1 en er is geen nieuwere versie in de appstore.
Los van deze app heb ik welgeteld 1 keer op een van hun plekken gestaan (matig bevallen), maar ik heb nog ruim positief saldo, dus we gaan het ongetwijfeld nog eens een keer proberen….
In mijn bewaarde wachtwoorden had ik mijn nickname staan….
Maar oke, weer ingelogd en alles lijkt te werken (op kaart zie je idd niet waar je bent).
Eerder is vermeld versie 200.0.2 maar ik heb echt 200.0.1 en er is geen nieuwere versie in de appstore.
Los van deze app heb ik welgeteld 1 keer op een van hun plekken gestaan (matig bevallen), maar ik heb nog ruim positief saldo, dus we gaan het ongetwijfeld nog eens een keer proberen….
Herinner je gisteren, droom van morgen
Maar leef vandaag!
Na 3,5 jaar zonder, eindelijk weer een camper!
Maar leef vandaag!
Na 3,5 jaar zonder, eindelijk weer een camper!
Wij gebruiken hem vooral op doorreis aan het begin en eind van de vakantiereis. Gemak dient de mens.
Versie 200.0.2 op Android.
Werkt op zich vlot, kan taal kiezen.
Maar, Inderdaad geen actuele positie op een kaart, dus even in de buurt een plek zoeken.
Gebruiksonvriendelijk.
Versie 200.0.2 op Android.
Werkt op zich vlot, kan taal kiezen.
Maar, Inderdaad geen actuele positie op een kaart, dus even in de buurt een plek zoeken.

Gebruiksonvriendelijk.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
scrollen kan ook moeilijk . Heb het geprobeerd op 2 toestellen en met mijn vinger naar beneden of naar boven scrollen lukt niet altijd. Heel vervelend dus. Een goed werkende app naar de vaantjes helpen niet te begrijpen.
Ahh bah. Hij wil mijn favorieten niet meer laden.
Gr, John.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1700 leden!
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi chassis - 2013
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1700 leden!
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi chassis - 2013
Hello,
Net een nieuwe versie geïnstalleerd. 200.0.3.
En........die App loopt op dit moment heel erg goed.
Oke, zie niet waar ik ben op de kaart, maar ach.........
Dus "we" zijn er bijna.
Net een nieuwe versie geïnstalleerd. 200.0.3.
En........die App loopt op dit moment heel erg goed.
Oke, zie niet waar ik ben op de kaart, maar ach.........
Dus "we" zijn er bijna.
- Witteke007
Hey
Hier ook gisteren de nieuwe update geïnstalleerd (Android versie 200.0.3). De app loopt nu soepel, scrollen gaat goed en de foto's bekijken gaat nu ook vlot. Nu werkt hier de eigen locatie bepaling ook en ik moet niet meer telkens inloggen.
Dus volgens mij werkt het weer zoals voor de grote update
.
Hier ook gisteren de nieuwe update geïnstalleerd (Android versie 200.0.3). De app loopt nu soepel, scrollen gaat goed en de foto's bekijken gaat nu ook vlot. Nu werkt hier de eigen locatie bepaling ook en ik moet niet meer telkens inloggen.
Dus volgens mij werkt het weer zoals voor de grote update

Mvg Witteke
-
Bij mijn iPhone nog steeds slecht geen foto’s nog steeds geen nieuwe update
Android 15 met Camping Car Park versie 200.0.3 en kijk eens aan
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Die nieuwe draait inderdaad soepeler, maar mijn favorieten wil hij nog steeds niet laden. En ik zie nu ook een wijziging die me niet eerder was opgevallen: aanhangers zijn alleen welkom na reservering. Maar als ik dan een plek ergens wil boeken kan ik nergens aangeven dat ik een aanhanger bij me heb. Bijzonder.
Gr, John.
- seth_space
In de nieuwe versie is by : app preferences. Nu ook de optie: locatie aan/uit gekomen.(see nearby areas)
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
- Zwerfsteen
Het lijkt er inderdaad op dat de app nu weer bruikbaar is.
Groet,
Leny en Pieter
Leny en Pieter
Onze Android-versie van Camping-Car Park werkt alweer niet, ondanks de laatste (kennelijk geautomatiseerde) update naar versie .03.
De inloggegevens in de app worden afgewezen: Inlognaam bestaat niet. Wachtwoord niet ok.
Aanvragen van een nieuw wachtwoord levert geen mailtje op om een nieuw WW in te stellen.
En het ergste van al: circa vijf mailtjes met vragen hierover naar de helpdesk blijven onbeantwoord.
Het lijkt er op dat men niet in staat is de nieuwe software tot leven te wekken bij iedereen.
Wij waren gedurende enkele jaren tevreden gebruikers over deze dienst, maar aan alles komt een eind, bij gebrek aan dienstverlening naar de klanten.
Bij ons geldt: geen antwoord = wegwezen. Wel jammer van het saldo van 101,84 dat kennelijk nog op onze naam staat. Wij kunnen er niet meer bij, hoewel beweerd werd dat je je saldo altijd kan terugboeken naar je bankrekening. Niet dus.
Telefoon werd overigens de afgelopen dagen niet opgenomen. Dat was in het verleden wel zo.
De inloggegevens in de app worden afgewezen: Inlognaam bestaat niet. Wachtwoord niet ok.
Aanvragen van een nieuw wachtwoord levert geen mailtje op om een nieuw WW in te stellen.
En het ergste van al: circa vijf mailtjes met vragen hierover naar de helpdesk blijven onbeantwoord.
Het lijkt er op dat men niet in staat is de nieuwe software tot leven te wekken bij iedereen.
Wij waren gedurende enkele jaren tevreden gebruikers over deze dienst, maar aan alles komt een eind, bij gebrek aan dienstverlening naar de klanten.
Bij ons geldt: geen antwoord = wegwezen. Wel jammer van het saldo van 101,84 dat kennelijk nog op onze naam staat. Wij kunnen er niet meer bij, hoewel beweerd werd dat je je saldo altijd kan terugboeken naar je bankrekening. Niet dus.
Telefoon werd overigens de afgelopen dagen niet opgenomen. Dat was in het verleden wel zo.
MAGEIA LINUX: Veiliger en makkelijker dan Windows.
www.mageia.org
www.mageia.org
Inlognaam is je emailadres?
Emailadres hetzelfde als je gebruikt hebt?
Emailadres hetzelfde als je gebruikt hebt?
Groet, Ron Greven