telefonisch contact met TomTom Nederland
telefonisch contact met TomTom Nederland
Ik heb een kaartupdate gekocht voor mijn Uconnect5"radio/nav. Na 3 chatsessies en 4 uur proberen lukt het niet de update voor elkaar te krijgen. Ik probeer telefonisch contact te krijgen met TT nederland om de koop terug te draaien. Maar alleen een informatie nummer a 90 cent per minuut is beschikbaar. Ik wil de rekening niet nog verder op laten lopen. Heeft iemand een goedkopere manier om met TT Nederland in contact te komen
Wij rijden in een blauwe Fiat Ducato met AmorA inbouw
Re: telefonisch contact met TomTom Nederland
Kun je online geen contactformulier invullen op hun website?
Dethleffs T7151-4 EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: >3.500 kg)

Solo: Volvo XC40 T5 PHEV Inscription 2-2022

Beide ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl

Solo: Volvo XC40 T5 PHEV Inscription 2-2022

Beide ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl
of brief sturen
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen.
too old to worry about anything
- Don Esteban
Klik op de volgende link. De rest wijst zich vanzelf uit.
https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articl ... van-TomTom
https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articl ... van-TomTom
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX

Knaus SKY I 700 LX
Een echt mens aan de lijn krijgen via de telefoon lukt niet meer bij TomTom. Je moet het echt via de chat doen. Mijn ervaring is dat als je het via de chat tijdens de "kantooruren" doet je iemand uit NL aan de praat krijgt. De tijden daarbuiten en in de weekende kom je bij een callcenter uit in Verweggistan die met een vertaalrobot werken.
Inderdaad de echte klantenservice bestaat niet meer. Wordt net als bij veel andere bedrijven steeds beroerder om iemand te kunnen spreken. Onder het motto wij kunnen geen personeel krijgen (maar feitelijk wij willen geen personeel een fatsoenlijk salaris geven).
Inderdaad de echte klantenservice bestaat niet meer. Wordt net als bij veel andere bedrijven steeds beroerder om iemand te kunnen spreken. Onder het motto wij kunnen geen personeel krijgen (maar feitelijk wij willen geen personeel een fatsoenlijk salaris geven).
- Hoofdnoorman
Probeer eens tijdens de chat steeds maar weer "collega, colega" te typen/praten.

Heb ook een update van mijn Uconnect gedaan met hulp van de helpdesk die volgens mij in India zit. Positieve ervaring. Wanneer je de vraag duidelijk stelt krijg je een duidelijk antwoord terug. Verder staat er ook een duidelijke handleiding op de TomTom site. Hadden veel geduld en uiteindelijk is het gelukt.