campernavigatie: welke?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
roscher

Re: campernavigatie: welke?

Bericht door roscher »

@PJD, maps doet het heel aardig maar heeft in handen van mijn vrouw de onhebbelijkheid vlak voor belangrijke afslagen het beeld sneller om te draaien dan mijn vrouw kan volgen. Heel vervelend om 100 m voor de afslag te horen ik weet het niet meer.
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker.
Hein123

Bericht door Hein123 »

Oh ja natuurlijk, PJD, de ultieme ontdekkingsreiziger… met Google Maps. Hopelijk stuurt ‘ie je niet weer via een weiland of een fietspad. Maar hé, avontuur hoort erbij, toch? 😆
Met vriendelijke groet,
Hein en José

Bedford 1979/ Dethleffs alkoof 1994 / Dethleffs integraal 1995/ Hymer B 524 SL/ Pilote P740c

You don't like my tattoos? At least I can cover them up. Your face on the other hand...
henk en lila
Contacteer:

Bericht door henk en lila »

Hier al weer twee maanden tevreden met Waze op android. En iGo achter de hand voor als er geen bereik is.

Groet, Henk

Laatst gewijzigd door henk en lila op di 04 feb 2025, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
PJD

Bericht door PJD »

Tja Hein123, dat jij niet zelf denkt en dan of dat fietspad op gaat of het weiland in kan ik natuurlijk niets aan doen.

Voor mij is navigatie een hulpmiddel en ik rij met een starre 3 assige 13.65 trailer rond en ik heb er zelfs met google maps geen probleem mee dat ik mij vast rijd, gisteren dat de vrachtwagen TomTom dat ik van Capelle aan de IJssel niet naar Krimpen aan de IJssel kon en mocht ik gewoon een 40 Km omrijden, Google stuurde me prima met een tijdwinst van 40 minuten.

En op reis, boeiend waar ik heen rijd, past het ga ik er door, past het niet zwenken we de andere kant op, ik heb nooit een verplichting en pas me gewoon aan, kom je ook nog eens op mooie plekjes die velen andere nooit zullen zien.
Plaats reactie