Uitproberen in dit weer

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Kroppie

Re: Uitproberen in dit weer

Bericht door Kroppie »

lierderholt, ja ik weet vaag nog dat ik met mijn ouders in de jaren 60 ook vaak ging camperen op lierderholt, nee niet met een camper maar gewoon met tent en personen auto
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen.

too old to worry about anything
metatoon

Bericht door metatoon »

Toen was geluk nog heel gewoon!
Dat wel meneer Jos/Harmsen.
Gr. Toon .
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Kroppie

Bericht door Kroppie »

gelukkig ben ik nog steeds heel gewoon, en met weinig heel tevreden :!:
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen.

too old to worry about anything
metatoon

Bericht door metatoon »

:thumbup:

Gr. Toon .
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
mariët

Bericht door mariët »

Als je eenmaal een goed plekje gevonden hebt en een flink eind hebt gelopen, met rode wangen terugkomt dan lekker gezellig maken in de camper, kaasfondue of tapas, flesje wijn.... Waxinelichtjes heb ik persoonlijk geen goede ervaring mee, zou ik niet doen. Koffie met een ´lekkertje in vloeibare vorm´.

Iemand schrijft over vochtig in de camper... dat lijkt me niet goed, een camper zou gortdroog moeten zijn van binnen, ook in regen en sneeuw.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Tempelaar

Bericht door Tempelaar »

Hi.
Ben ik weer! We hebben net de camper gekocht :D
Over een paar weken gaan we hem (haar?? :eh: ) halen en dan willen we snel gaan uitproberen.
Zelfs manlief is overtuigd dat we dat moeten doen dus komt helemaal goed!
Ik ga de aanbevelingen hier eens doornemen. Heb ik wat om naar uit te kijken! Dank dus allen voor de reacties!
dennis1972

Bericht door dennis1972 »

Mieke's Hof is leuk

Camperplaats Lookerland is ook een aanrader en het centrum van het leuke Holten is aan te lopen
2017 Laika Ecovip 409

@Corso_On_Tour
Driekske

Bericht door Driekske »

Tempelaar schreef:
do 16 jan 2025, 10:34
Hi allen.
Wij hebben hopelijk binnenkort een camper voor de deur staan. En zo ongedurig als ik ben wil ik dan op pad. Gewoon een weekendje om te proberen.
Manlief vind dat nog een dingetje. Die moet sowieso al meerdere obstakels voor zichzelf overwinnen, maar met dit weer met de camper weg is in zijn hoofd een hele omschakeling. Ik ga hem wel zover krijgen hoor😅. Maar wat is dan echt een leuke plek om uit te proberen zodat ie er een goed gevoel bij heeft?
We wonen in de buurt van Rotterdam en hoeven niet gelijk een heel eind weg als eerste keer. Camping mag ook zeker. We hebben een hond en houden wel van wandelen.
Wie heeft de tip voor mij?
Als ik een camper voor het eerst zou gebruiken in deze tijd zou ik het zo kort mogelijk bij huis uitproberen
Kijk voor je vertrek of de koelkast werkt de kachel natuurlijk en hoe je verder alles moet gebruiken
heb al eens mensen aan getroffen die er achter kwamen dat ze geen gas fles in de camper hadden die vol was
stond gewoon een legefles in dus dat zijn dingen om in de gaten te houden als je dan niet te ver van huis bent bespaar je een hoop ellende
Florence

Bericht door Florence »

Een camping met verwarmd sanitair, een fijne toevoeging in de beleving. Op onze reizen in Noorwegen hebben we gemerkt dat overal het sanitair flink verwarmd is. Wij zijn helemaal niet bang voor een beetje kou, maar vonden dat we Noorwegen niet als koud hebben ervaren. Terwijl we de Nederlandse (onverwarmd sanitair) reizen in voor en najaar als veel kouder hebben ervaren. Kan een groot verschil maken, mijn tip is om een warme start te maken…
Hymer Grand Canyon S Crossover
Trissje

Bericht door Trissje »

Ik ga het hele jaar met mijn buscamper op stap. De avonden vermaak ik met met tv kijken of foto's bewerken of video's editen. Lekker de (diesel)kachel aan. Heerlijk knus.
Ik weet niet of hij al genoemd is maar Heusden heeft een hele leuke camperplaats. Verwarmd sanitair, een zeer leuk plaatsje om doorheen te wandelen en lekker te eten. en genoeg mogelijkheden om met de hond te lopen. Ik kom hier altijd graag, soms alleen en soms gaat mijn man ook mee (die vind dat kamperen niet zo leuk)
Plaats reactie