Knaus Camper Treffen 2025: 5 t/m 7 september 2025

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
B1gcheese
Contacteer:

Knaus Camper Treffen 2025: 5 t/m 7 september 2025

Bericht door B1gcheese »

Misschien niet bij iedereen bekend, maar er is een groep op Facebook genaamd 'Knaus Camper Liefhebbers'. Ondergetekende is beheerder en ik kreeg het verzoek van iemand om een treffen te mogen organiseren ergens begin september 2025. Er lijkt voldoende animo te zijn, dus mochten er hier nog Knaus eigenaren zijn die aan willen sluiten, word dan even lid van ons digitale clubje en je blijft op op de hoogte van de ontwikkelingen.

Het zal wel enig 'We zijn er bijna' gehalte hebben maar we gaan het zien :-B
(Mochten er bezwaren zijn tegen dit soort ongegeneerde promotie dan hoor ik het graag van de moderators, dan hou ik verder mijn mond).
Laatst gewijzigd door B1gcheese op di 01 apr 2025, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, John.

Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1700 leden!
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi chassis - 2013
Dafluc
Moderator

Re: Knaus Camper treffen 2025

Bericht door Dafluc »

Geen bezwaar. Als de planning rond is dan graag een aankondiging in het Recreatie-topic.
Afbeelding
B1gcheese
Contacteer:

Re: Knaus Camper Treffen 2025

Bericht door B1gcheese »

Fijn, gaan we doen. Je mag deze wat mij betreft ook naar 'recreatie' verplaatsen dan ga ik daar verder met dit draadje.
Gr, John.

Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1700 leden!
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi chassis - 2013
DirkVH1967

Bericht door DirkVH1967 »

Lijkt me heel fijn om mee te doen , heb net een boxlife 600 mq besteld. Levering april (enfin dat hoop ik althans) gezien de productie tijdelijk stil gelegd is Iemand een idee van de huidige stand van zaken. Heb een beetje stress dat mijn camper later zal geleverd worden dan afgesproken....
B1gcheese
Contacteer:

Bericht door B1gcheese »

Hopelijk valt het mee. Treffen is gepland voor september dus dat moet lukken zou je denken.
Gr, John.

DirkVH1967

Bericht door DirkVH1967 »

September zal wel lukken , maar mijn eerste trip is in Mei gepland.....
Laatst gewijzigd door Dafluc op di 31 dec 2024, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Martje1965

Bericht door Martje1965 »

Best leuk zo'n Knaus camper club, maar als je geen Facebook (meer) hebt, waar kun je je dan aansluiten?
September zijn we in Nederland, dus lijkt ons misschien wel leuk om aan te sluiten.
B1gcheese
Contacteer:

Bericht door B1gcheese »

Het wordt georganiseerd door iemand in een Facebookgroep, dus als je daar geen lid van bent dan zul je er verder weinig van meekrijgen. Ik geef het alleen aan voor geïnteresseerden die wel een Facebook account hebben en lid willen worden van de groep.

Wil je geen Facebook account dan heb ik daar alle begrip voor, even goede vrienden.
Gr, John.

B1gcheese
Contacteer:

Bericht door B1gcheese »

Update: inmiddels is het mogelijk je in te schrijven voor het Knaustreffen via de Facebookgroep.
Ben je nog geen lid meld je aan bij de groep en schrijf je in. Inmiddels is bepaald dat het treffen plaatsvindt 5 t/m 7 september. We hebben 60 plekken, en vol = vol.
Gr, John.

rbisdom

Re: Knaus Camper Treffen 2025: 5 t/m 7 september 2025

Bericht door rbisdom »

uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat er nog plekken vrij zijn.........
Het lijkt me echt een leuk evenement
Groetjes,

Rob

Pluk de dag, het leven is zo kort!
Knaus Traveller 685 1997 op Fiat Ducato 230 TTM 3850 kg

Afbeelding
GregoryPag

Is het tijd om campercultuur te omarmen als de nieuwe vorm van escapisme?

Bericht door GregoryPag »

In een wereld waarin we steeds meer vastzitten aan onze dagelijkse routine, biedt de camper misschien wel het ultieme alternatief. Maar is deze levensstijl niet gewoon een luxe manier om te ontsnappen aan de verantwoordelijkheden van het leven?
Bijlagen
mqxiniehcc.gif
mqxiniehcc.gif (10.71 KiB) 3940 keer bekeken
Yesheads

Re: Is het tijd om campercultuur te omarmen als de nieuwe vorm van escapisme?

Bericht door Yesheads »

Welkom als nieuw lid op dit forum.
Volgens mij is elke vrijetijdsbesteding een vorm van 'ontsnappen' aan onze dagelijkse routine. :think:
Dat heeft m.i. niet zoveel te maken met het ontsnappen aan verantwoordelijkheden.
Mijn verantwoordelijkheden blijven bestaan als ik vertrek met de camper en zijn er nog steeds als ik de camper weer onze oprit op draai.
Sterker nog, als eigenaar van een camper heb ik daardoor zelfs extra verantwoordelijkheden. :-B
Laatst gewijzigd door Dafluc op zo 15 jun 2025, 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet quoten als je rechtstreeks reageert. Gebruik knop Plaats reactie links onder of oranje pijl bij Tapatalk.
Groet Paul
"Ingewikkelde vraagstukken kennen geen eenvoudige oplossingen"
Carthago Chic C-line I 4.9 met luchtvering, Efoy, LPG, starlink en echtgenote
:-)
Dafluc
Moderator

Bericht door Dafluc »

Een verantwoordelijkheid hier waar we niet aan ontsnapte is on topic blijven. Hier gaat het dus over een treffen van Knaus campers.
Afbeelding
B1gcheese
Contacteer:

Bericht door B1gcheese »

Ik citeer even het bericht wat ik zojuist ind e Facebook groep heb geplaatst:

We zouden dit weekend de balans opmaken om te kijken of er voldoende animo is voor een Knaus Camper Treffen in september.

Helaas moeten we constateren dat met 15 aanmeldingen bij lange na niet het aantal halen wat we hadden verwacht, en wat de basis was om een BBQ en dergelijke te organiseren voor een redelijke prijs. Dat betekent dat we de meeting niet door laten gaan. Mogelijk kijken we op een ander moment weer of we mogelijkheden zien om iets te organiseren in het voorjaar.
Gr, John.

Plaats reactie