Ja en daarom werkt het niet als je deze naar google maps kopieert.
Je zet er een komma waar een graden teken behoord te staan.
En tussen de 2 reeksen zet je ook nog een komma.
Bezoek Baltische staten
Re: Bezoek Baltische staten
Nogmaals: waar zit dan dat gradenteken op de Iphone?
Tijdens elke reis noteer ik al jarenlang voor mezelf mijn overnachtingsplekken. En als je er niets aan hebt: forget it.
En voor degenen die geïnteresseerd zijn: je hebt met dit overzicht mijn complete reisroute door die landen. Of het de meest logische is weet ik niet.
Tijdens elke reis noteer ik al jarenlang voor mezelf mijn overnachtingsplekken. En als je er niets aan hebt: forget it.
En voor degenen die geïnteresseerd zijn: je hebt met dit overzicht mijn complete reisroute door die landen. Of het de meest logische is weet ik niet.
Roma, dank! Ik kan er wat mee!

A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)EuraMobil ProfilaRS 720EB
Heel vriendelijk om op voorhand een rijtje vrije en minder vrije plaatsen aan te bieden, hiermee help je natuurlijk een andere camperaar mooi op pad. Realiseer je wel dat daardoor meerdere mensen mogelijk deze tijdelijke "privé" plekjes opzoeken en daardoor niet meer zo vrij zijn? In mijn opinie zijn vrije plaatsen meer bestemd voor liefhebbers die van rust en alleen staan houden (zoals wij). Daarom geven wij de vele tientallen vrije plaatsen die wij zelf opgezocht hebben bij voorkeur niet cadeau aan Jan en Alleman. In het geval iemand zelf niet de moeite neemt of niet weet hoe je zelf op zoek moet gaan naar een vrije plaats, zou je met een Pb (Persoonlijk bericht) een dwalende kunnen helpen. Is het niet een uitdaging om 's morgens als je vertrekt nog niet te weten op welke leuke vrij staande plaats je 's avonds van de ondergaande zon geniet?
Ik vraag me af hoeveel forumbezoekers dat rijtje plekken zal kopiëren. Ik denk amper tien. En ik denk dat niemand mijn route in zijn geheel zal doen. Het overzicht zal misschien gemakkelijk zijn voor “als je in de buurt bent”, meer ook niet.
Graden symbool typen op iPhone of iPad:
Activeer het toetsenbord
Navigeer naar de cijfers
Leg je vinger op de nul-toets
Wacht enige momenten tot er een pop-up venster verschijnt
Tik op het graden-symbool º
Laatst gewijzigd door Dafluc op ma 16 dec 2024, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foute quote aangepast.
Reden: Foute quote aangepast.