Naar Tunesië?

Plaats reactie
Greyus Nomadicus

Naar Tunesië?

Bericht door Greyus Nomadicus »

Goedemiddag,

Heeft iemand op het forum toevallig recente informatie over (met de camper) naar Tunesië?

Als ik google op dit onderwerp kom ik alleen wat oude info (2010-2012) tegen.
'T is een mooi land, ben er in een grijs verleden wel geweest en het lijkt me weer eens wat anders dan met hele kuddes campers door Marokko te trekken.

Bij voorbaat dank.
To me, old age is always fifteen years older than I am.
Coralfan

Re: Tunesië

Bericht door Coralfan »

Goede morgen,

Wij proberen ons een beeld te vormen of een reis naar Tunesie de moeite waard is. Er is nog steeds niet heel veel informatie te vinden op het internet. Het weinige wat er is (TMC en Seabridge) en ook de bijbehorende foto's geven ons de indruk dat er niet veel te zien is, zeker voor camperaars die al een aantal keren naar Marokko en/of Turkeye zijn geweest, zoals wij.

Zijn er mensen op het forum die er recent met de camper zijn geweest en informatie met ons zouden willen delen.

Bij voorbaat dank.
roma

Re: Naar Tunesië?

Bericht door roma »

Google geeft met “camper” en “Tunesie” toch heel wat info.
jaap van duijn

Bericht door jaap van duijn »

@TS,

Kreeg gisteren aanbieding van Grimaldi Lines om retour ticket Italie - Tunesie met 50% korting te kopen.
Misschien een begin van t zoeken waard?
Zelf nog nooit gedaan, mijn zwager wel in 1979 toen hij daar werkte en woonde zijn personen auto van Genua over gezet, kan t hem niet meer vragen, maar was vlotte reis dat weet ik nog.

Succes en groeten Jaap van Duijn
Een Weinsberg Carasuite 650MF nieuw mei 2019
Dit met E&P level systeem, Thule luifel, Truma airconditioning (onder het bed gemonteerd), Truma 6E boiler/verwarming, 2x zonnepanelen 180WP, 100AH Li4pod HH accu en nog veel meer gadgets.
Coralfan

Bericht door Coralfan »

Dank voor de reacties, we zijn er nog niet uit, want het lijkt er op dat je in 30 dagen ongeveer het meeste hebt gezien. Ga je georganiseerd (bv TME) dan kost dat ongeveer 6000 euro, vinden wij veel geld voor 30 dagen, blijft over zelf doen en dat onderzoeken we op dit moment.
Plaats reactie