Cookies derden worden hier niet toegestaan, alle overige cookies worden hier (op die van een paar geselecteerde websites na) automatisch gewist bij het afsluiten, en dankzij adblock blijf ik op het beeldscherm ook verschoond van alle ongewenste adverteerdersrommel.
Met klantenpasjes idem, de meesten weiger ik en de paar pasjes die ik wel heb zijn allen gekoppeld aan mijn hiervoor speciale mailadres noreplay@***** zodat m'n mailbox niet volgestouwd wordt met reclame.
Cookies: van wat voor leveranciers?
-
Re: Cookies: van wat voor leveranciers?
klanten kaart en google pay, en jij krijgt wat kralen en spiegeltjes.
Theo
Theo
Betalen met m'n mobiel komt er hier niet in, ik ben nog zo'n ouderwetse l#l die meestal contant en soms met een bankpasje betaalt.
rustig aan, ben ik ook de hele dag druk mee...
Je login en paswoord op de site camperforum, welke onderwerpen die je al hebt gelezen ... wordt ook allemaal bijgehouden in cookies. Sommige heb je nodig, andere kan je gerust weigeren.PaulBng schreef: ↑do 31 okt 2024, 19:24De EU zou ook verplicht moeten stellen dat een website de knop "Reject all" zou moeten hebben.Will schreef:Web leveranciers zijn verplicht om deze vragen (cookies) te stellen van de overheden overal in Europa maar je kan ook nee zeggen en meestal kan je de site gewoon blijven bezoeken.
Mvrgr.Wil
Soms moet je wel 30 schuifjes verzetten
BTW, zonder de EU werden de cookies gewoon op je toestel geplaatst. Nu moet de website jouw toestemming vragen. je kan nu weigeren of aanpassen (bijv enkel essentiele cookies).
https://www.cookieyes.com/blog/cookie-l ... %20network.
H20
Loginnaam en password staan echt niet in een cookie. De browser slaat die gelukkig beveiligd op. Wanneer je de browser opschoont gaat dit wel vaak mee maar dat kun je uitzetten bij instellingen. Ook kun je instellen dat voor camperforum.nl de cookies NIET worden gewist.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
-
Als je de cookies van het forum bekijkt, zitten daar veel van de adverteerders bij
De banner met poppetje welke in het beeld komt, heb ik dmv het bewerken van deze cookie op uit gezet.
Daar dus geen hinder meer van.
Een PHP BB forum kan prima werken zonder cookies, je mist niets en je gaat verder waar je gebleven bent.
Theo
De banner met poppetje welke in het beeld komt, heb ik dmv het bewerken van deze cookie op uit gezet.
Daar dus geen hinder meer van.
Een PHP BB forum kan prima werken zonder cookies, je mist niets en je gaat verder waar je gebleven bent.
Theo