Een iPhone 11 als hotspot
Re: Een iPhone 11 als hotspot
https://community.vodafone.nl/t5/Dienst ... /td-p/2640
https://community.vodafone.nl/t5/Archie ... td-p/12825
Zo maar wat suggesties.
https://community.vodafone.nl/t5/Archie ... td-p/12825
Zo maar wat suggesties.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gisteren weer kpn gebeld, na ruim een uur , allerlei testen, en nog niets.
Heb het nu zelf opgegeven, 5 jaar met iPhone 11 gewerkt , elke winter in Portugal en Spanje geen probleem gehad, altijd hetzelfde abb van kpn gehad. Maar ja
Nu ben ik hier in Roguetas naar Vodafone gegaan, en een 100 gb kaartje gekocht, en die werkt.
Alleen jammer dat ik niet kan zien hoeveel ik verbruikt heb. Vodafone es app niet beschikbaar voor deze telefoon.
Maar ik kan weer Netflix kijken op mijn smart tv

Heb het nu zelf opgegeven, 5 jaar met iPhone 11 gewerkt , elke winter in Portugal en Spanje geen probleem gehad, altijd hetzelfde abb van kpn gehad. Maar ja
Nu ben ik hier in Roguetas naar Vodafone gegaan, en een 100 gb kaartje gekocht, en die werkt.
Alleen jammer dat ik niet kan zien hoeveel ik verbruikt heb. Vodafone es app niet beschikbaar voor deze telefoon.
Maar ik kan weer Netflix kijken op mijn smart tv
- Marco Polo
Als er een nieuw kaartje in de telefoon zit gaat de teller voor mobiele data verbruik - bij instellingen/ mobiel netwerk - naar nul of kan je die resetten.
Zo kan je ook in de gaten houden wat je verbruik is.
Zo kan je ook in de gaten houden wat je verbruik is.
Idd klopt. Maar ik was vergeten te melden dat ik ook een Samsung 15 erbij gekocht heb.
En daar kan ik dat niet vinden .
En daar kan ik dat niet vinden .
-
CaradoT135
-
Zadowolony
@sjef, weet je inmiddels de oorzaak?
Hier werkt namelijk ook ineens de hotspot niet meer op de iPhone. Ook kpn.
Hier werkt namelijk ook ineens de hotspot niet meer op de iPhone. Ook kpn.
-
Zadowolony
@sjef.
Opgelost, kpn gebeld: op de iPhone toets in: instellingen, algemeen, zet over of stel iPhone opnieuw in, keuze stel netwerkinstellingen opnieuw in.
En alles werkt weer als vanouds.
Misschien heb je er iets aan.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Opgelost, kpn gebeld: op de iPhone toets in: instellingen, algemeen, zet over of stel iPhone opnieuw in, keuze stel netwerkinstellingen opnieuw in.
En alles werkt weer als vanouds.
Misschien heb je er iets aan.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dankjewel voor deze tip!
Ik had ook problemen, hier thuis, met mijn iPhone 11Pro, nu opgelost. Wel heel vreemd, eega zelfde mobiel en zelfde sim provider (Simpel) en geen problemen.
Ik had ook problemen, hier thuis, met mijn iPhone 11Pro, nu opgelost. Wel heel vreemd, eega zelfde mobiel en zelfde sim provider (Simpel) en geen problemen.
Met vriendelijke campergroet, VincentPössl Roadcamp R 540 | Citroën Jumper 96 kW (130 pk) 2.0 2019 Euro6 HDi Adblue | "Free Wielie".
Camperforum: Aanpassingen/Upgrades topic
Voorheen: Carado T345 (Fiat Ducato), Land Rover 110 + M416A1 met Columbus Daktent
Onze camperreizen: www.titunet.nl
Bij ons 2 iPhone 11 niks opgelost , en toevallig hier mijn buurman ook iPhone 11 kon hem ook niet Portugal en Spanje krijgen . Zijn vrouw heeft een iPhone 13 , en is geen probleem
-
Anton en Reina
- Contacteer:
Hier helaas hetzelfde probleem, iPhone SE werkt niet meer als hotspot, altijd goed gegaan, nu in Frankrijk, en niet meer aan de gang te krijgen. Mijn internet kaartje in de iPad gedaan, nu werkt mijn iPhone wel met de iPad als hotspot. Snap er niets weer van, alle handelingen geprobeerd,
Anton en Reina