daarom hebben wij een reserve set in de camper, ik breek liever in in de camper dan dat je ergens weer een hotel moet gaan lopen zoeken.
Reservesleutels: thuis of mee?
- vanWaveren
Re: Reservesleutels: thuis of mee?
groetjes laura
Wel oppassen dat je niet gesnapt wordt anders kan het weleen een nachtje houtenpollepel hotel worden
Gr Aad
Gr Aad
- vanWaveren
Maar eentje, de sleutel voor de deur, rest van de sleutels liggen binnen op een veilige plek.
Mijn vrouw heeft dus een sleutel van de deur bij zich en ik, lijkt me sterk dat we beide een sleutel verliezen.
Vrienden zijn er altijd als ze je nodig hebben.
- Bas vd laar
Je reservesleutels thuis laten is waanzin.
Met het argument dat “ de familie ze wel opstuurt”
Daar sta je dan, na een dagje strand in Portugal.
Kun je een taxi nemen naar een hotel en daar een week wachten tot de sleutels er zijn
En ondertussen staat die camper daar dag en nacht, onbeheerd, met al je spullen erin.
Ondertussen moet je ook nog extra kleding en toiletartikelen gaan kopen in die week.
Met het argument dat “ de familie ze wel opstuurt”
Daar sta je dan, na een dagje strand in Portugal.
Kun je een taxi nemen naar een hotel en daar een week wachten tot de sleutels er zijn
En ondertussen staat die camper daar dag en nacht, onbeheerd, met al je spullen erin.
Ondertussen moet je ook nog extra kleding en toiletartikelen gaan kopen in die week.
- jaap van duijn
@Bas van Laar,
Wat voor de een waanzin is, is voor de ander een goed overdachte manier van handelen.
Met vriendelijke groet Jaap van Duijn.
Wat voor de een waanzin is, is voor de ander een goed overdachte manier van handelen.
Met vriendelijke groet Jaap van Duijn.
Een Weinsberg Carasuite 650MF nieuw mei 2019
Dit met E&P level systeem, Thule luifel, Truma airconditioning (onder het bed gemonteerd), Truma 6E boiler/verwarming, 2x zonnepanelen 180WP, 100AH Li4pod HH accu en nog veel meer gadgets.
Dit met E&P level systeem, Thule luifel, Truma airconditioning (onder het bed gemonteerd), Truma 6E boiler/verwarming, 2x zonnepanelen 180WP, 100AH Li4pod HH accu en nog veel meer gadgets.
Ik heb mijn sleutels netjes in een kabeldoosje onder de camper zitten , kan me niet voorstellen dat er iemand onder een
camper door kruip die daar de sleutels gaat zoeken heb in 24 j en 4 campers nog nooit geen probleem gehad en heb ze altijd bij als
het nodig is
camper door kruip die daar de sleutels gaat zoeken heb in 24 j en 4 campers nog nooit geen probleem gehad en heb ze altijd bij als
het nodig is
Oh weer een stukje beledigende text aangepast tis niet gemakkelijk.....
- Bas vd laar
Ik heb er over nagedacht, maar kan werkelijk niks bedenken waarbij het een voordeel zou zijn, om ze niet mee te nemen.Wat voor de een waanzin is, is voor de ander een goed overdachte manier van handelen.
In het voorbeeld wat ik schetste is het zelfs nog goedkoper EN sneller, om hem af te laten slepen en er een nieuw contactslot in te laten zetten.
Dat scheelt je de namelijk dagen hotelovernachtingen, taxi's en spullen als kleding aanschaffen, en je camper staat ook niet meer ergens onbeheerd.
Wat zijn volgens jou de voordelen om ze thuis te laten?
-
- Moderator
- Contacteer:
De vorige eigenaar van onze caravan (ja die hebben we nog) had op verschillende plekken sleutel setjes verstopt.
Vanbuiten af bereikbaar: aan de binnen zijde van het dakluik geplakt, de voordeur sleutel van de caravan.
Dakluikje pop je van buiten af zo open, dus indien nodig altijd bereikbaar.
Ergens op een bijna onbereikbare plek in de caravan hing een bosje met de rest van de sleutels.
en op weer een ander plekje nog een setje, oh en in de disselbak vond ik ook nog wat sleutels..
Denk dat de goede man een beetje bang was om zijn sleutels kwijt te raken.
Met de camper heb ik in al die jaren niet een keer de reserve sleutels nodig gehad.
Soms heb ik ze bij me, soms denk ik er niet aan en zijn ze dus nog thuis.
Als ze mee gaan, dan meestal in de handtas van mijn vrouw.
De normale set in mijn broekzak.
Vanbuiten af bereikbaar: aan de binnen zijde van het dakluik geplakt, de voordeur sleutel van de caravan.
Dakluikje pop je van buiten af zo open, dus indien nodig altijd bereikbaar.
Ergens op een bijna onbereikbare plek in de caravan hing een bosje met de rest van de sleutels.
en op weer een ander plekje nog een setje, oh en in de disselbak vond ik ook nog wat sleutels..
Denk dat de goede man een beetje bang was om zijn sleutels kwijt te raken.
Met de camper heb ik in al die jaren niet een keer de reserve sleutels nodig gehad.
Soms heb ik ze bij me, soms denk ik er niet aan en zijn ze dus nog thuis.
Als ze mee gaan, dan meestal in de handtas van mijn vrouw.
De normale set in mijn broekzak.
De verzekering eist bij diefstal toch twee sets sleutels, als je dan de reservesleutel onder de camper verstopt kun je volgens mij fluiten naar je centen, ik heb ze in ieder geval altijd bij mij, ik wil dat risico, hoe piepklein dan ook, niet lopen.
Buiten het feit, wat bas ook zegt, je zult de ene bos maar verliezen, maar goed ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt.
Gr Willem
Buiten het feit, wat bas ook zegt, je zult de ene bos maar verliezen, maar goed ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt.
Gr Willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
- Marco Polo
Is dat niet meer voor fietsen?
Die 2 sets sleutels tonen bij diefstal?
De handtas van de echtgenote is overigens een prima verstopplek.
Hoe vaak ze de sleutels niet kwijt is
Dit is wat een grote camperclub daarover in zijn voorwaarden heeft staan.
Dus als je sleutels in het geheime verstopplekje - niet zijnde een kluis - binnen of buiten de camper worden gevonden heb je pech.
Geen braakschade zegt een verzekeraar waarschijnlijk heel wat meer dan 2 sleutels kunnen tonen.
Vervangende sleutels zijn ongelimiteerd na te maken.
Die 2 sets sleutels tonen bij diefstal?
De handtas van de echtgenote is overigens een prima verstopplek.
Hoe vaak ze de sleutels niet kwijt is
Dit is wat een grote camperclub daarover in zijn voorwaarden heeft staan.
Dus als je sleutels in het geheime verstopplekje - niet zijnde een kluis - binnen of buiten de camper worden gevonden heb je pech.
Geen braakschade zegt een verzekeraar waarschijnlijk heel wat meer dan 2 sleutels kunnen tonen.
Vervangende sleutels zijn ongelimiteerd na te maken.
Om de sleutels niet kwijt te raken hangen ze met een karabijn haak aan mijn riem/broek en stop ze daarna in mijn broekzak. Ik heb zo'n trekkoord met metaaldraad aan de karabijn hangen en daaraan de sleutels. Moet de camper op/van slot dan kan de karabijnhaak vast blijven.
Partner heeft eigen set die in rugzak(je) gaan.
Partner heeft eigen set die in rugzak(je) gaan.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
- Bas vd laar
Gelukkig kun je voor niet teveel geld elke sleutel laten bijmaken.De verzekering eist bij diefstal toch twee sets sleutels
Bij mijn Landcruiser zitten er 4 bij, geen idee waarom de vorige eigenaar dit gedaan heeft, maar ik heb ze wel.