Wat is je nieuwste aanwinst?
Re: Wat is je nieuwste aanwinst?
Bijna....ja bijna....had ik 4 nieuwe aanwinsten....hier via het forum....4 wieldoppen van Fiat.....voor het zachte prijsje van €7,50 per stuk....snel een deal gesloten met J....s en afspraken gemaakt over verzending en betalen....
Helaas gaf hij mij een verkeerd rekeningnummer door waardoor er niet meteen geld op zijn rekening stond....inmiddels had hij ze binnen 1,5 uur al vergeven aan iemand anders....
Dus mijn nieuwe aanwinst = weer wat minder vertrouwen in personen waar je afspraken mee maakt....jammer maar waar....
trevE....Evert
Helaas gaf hij mij een verkeerd rekeningnummer door waardoor er niet meteen geld op zijn rekening stond....inmiddels had hij ze binnen 1,5 uur al vergeven aan iemand anders....
Dus mijn nieuwe aanwinst = weer wat minder vertrouwen in personen waar je afspraken mee maakt....jammer maar waar....
trevE....Evert
- Peter LMC
- Contacteer:
Nieuwe BIZZ voor de tol in Scandinavië.
Mijn kastje was van de vorige generatie nu een (gratis) nieuwe
waarmee alle tolwegen en bruggen en boten in DK en N en S betaald kunnen worden.
https://oresundpay.com/en/places?_gl=1* ... i41MS4wLjA.
Mijn kastje was van de vorige generatie nu een (gratis) nieuwe
waarmee alle tolwegen en bruggen en boten in DK en N en S betaald kunnen worden.
https://oresundpay.com/en/places?_gl=1* ... i41MS4wLjA.
- Aloys
- Site Admin
- Contacteer:
Is dacht hier in een belasting-topic te zijn terechtgekomen, bleek een gecombineerd boete/belasting-topic, overladen met off-topic humor...
Even de bezem erdoor...
Wat is je nieuwste aanwinst graag?
Even de bezem erdoor...
Wat is je nieuwste aanwinst graag?
-
De startaccu vervangen, de oude, van onbekende leeftijd vervangen voor een Bosch S5 013 100Ah 830 CCA.
Twee nieuwe fietstassen, ook bruikbaar als rugzak en waterdicht. Deze "verbuigen niet naar binnen" onder belasting; daardoor worden band en spaken niet geraakt. En een nieuwe fietshelm: de andere ligt nog thuis.
Buscamper fan
- Karelkaywa
Invoxia tracker vervangen door Onntrack Portable Pro+.
Was de laatste tijd al niet meer tevreden over de Invoxia. Weigerde over langere afstanden te tracken. Kocht hem 3 jaar geleden incl. 3 jarig abonnement. Kreeg nu verzoek om te verlengen met de boodschap dat het abo aanzienlijk duurder was geworden. 1 Jaar € 29,95 I.p.v. toentertijd ca. € 10.
Was de laatste tijd al niet meer tevreden over de Invoxia. Weigerde over langere afstanden te tracken. Kocht hem 3 jaar geleden incl. 3 jarig abonnement. Kreeg nu verzoek om te verlengen met de boodschap dat het abo aanzienlijk duurder was geworden. 1 Jaar € 29,95 I.p.v. toentertijd ca. € 10.
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
En bedankt he Karelkaywa...
Na het lezen van jou bericht direct dit ding ook besteld.
Ik kan beter niet meer op dit forum kijken wat het kost me altijd geld.
Na het lezen van jou bericht direct dit ding ook besteld.
Ik kan beter niet meer op dit forum kijken wat het kost me altijd geld.
Die heb ik ook, maar ben er niet onverdeeld enthousiast over. In het begin er wat problemen mee gehad en goede feedback via e-mail gehad. Toen het probleem echter niet definitief opgelost kon worden is me verteld dat het doorgestuurd werd, maar daarna nooit meer iets gehoord en ook geen reactie meer op mail
De tracker werkt sindsdien meestal goed, maar niet probleemloos. In de meivakantie ging de tracker onderweg in Frankrijk spontaan off line waar ik uiteraard pas later achter kwam en dat is ook al een paar keer gebeurd met tracker in de camper tijdens stalling
Ik nu een andere tracker erbij gemonteerd om te testen en die bevalt erg goed. Kleine tracker met uiterlijk van een relais en pre-paid sim van Lebara er in. Gezien het zeer beperkte dataverbruik doe je erg lang met €10 tegoed.
De tracker werkt sindsdien meestal goed, maar niet probleemloos. In de meivakantie ging de tracker onderweg in Frankrijk spontaan off line waar ik uiteraard pas later achter kwam en dat is ook al een paar keer gebeurd met tracker in de camper tijdens stalling
Ik nu een andere tracker erbij gemonteerd om te testen en die bevalt erg goed. Kleine tracker met uiterlijk van een relais en pre-paid sim van Lebara er in. Gezien het zeer beperkte dataverbruik doe je erg lang met €10 tegoed.
Eric
Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
-
Welke is die ‘andere tracker’ ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
- Hoofdnoorman
Even een vreemde link.
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/nabr ... derIndex=0
Goed, ik struikelde vorige week bij de Lidl in Duitsland op een dergelijk doppensetje voor 14,99.
Daarnet even mee gewerkt en er zit een hele nieuwe gadget op die ik nog niet kende.
De doppen en bitjes kunnen een aantal graden kantelen op de verlengstukjes. Deze zijn ietwat bol geslepen. Werkelijk erg prettig om mee te werken. Nu heb ik al wel 5 setjes her en der liggen, maar hier gaat een tweede van komen als ik die nog ergens zie liggen.
Het IAN nr is 449750.2310 uitvoering cq Version 03/2024
Aha,
Hier een Nederlandse link maar dus een tientje duurder en in het rood. Wel dezelfde inhoud en die gadget, maar misschien heb ik dit gewoon gemist, schijnt "werkhoek" te heten.
https://www.lidl.nl/p/parkside-dopsleutelset/p100364115
Driemaal is scheepsrecht:
Dit is hem!: https://www.lidl.nl/p/parkside-dopsleutelset/p100376393
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/nabr ... derIndex=0
Goed, ik struikelde vorige week bij de Lidl in Duitsland op een dergelijk doppensetje voor 14,99.
Daarnet even mee gewerkt en er zit een hele nieuwe gadget op die ik nog niet kende.
De doppen en bitjes kunnen een aantal graden kantelen op de verlengstukjes. Deze zijn ietwat bol geslepen. Werkelijk erg prettig om mee te werken. Nu heb ik al wel 5 setjes her en der liggen, maar hier gaat een tweede van komen als ik die nog ergens zie liggen.
Het IAN nr is 449750.2310 uitvoering cq Version 03/2024
Aha,
Hier een Nederlandse link maar dus een tientje duurder en in het rood. Wel dezelfde inhoud en die gadget, maar misschien heb ik dit gewoon gemist, schijnt "werkhoek" te heten.
https://www.lidl.nl/p/parkside-dopsleutelset/p100364115
Driemaal is scheepsrecht:
Dit is hem!: https://www.lidl.nl/p/parkside-dopsleutelset/p100376393
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Rudy en Hockey.
- Travelmaster
en dat noemen ze de wiebelfunctieDe doppen en bitjes kunnen een aantal graden kantelen op de verlengstukjes
@Hoofdnoorman ,
De rode is de "oude" set, al nieuwer dan degene die ik ooit heb gekocht, want het doosje heeft nu een metalen sluiting, ik heb de kunststof sluiting, de groene is het laatste model, lijkt mij dat het handvat van de ratel een beetje hoekig is en minder lekker in de hand ligt dan de "oudere".
Ze doen het prima, ik gebruik het setje vaak en soms ook voor zwaardere klussen en het houd zich verrasend goed, ben alleen 1 boutje kwijt uit de ratel, maar hij blijft het doen.
De rode is de "oude" set, al nieuwer dan degene die ik ooit heb gekocht, want het doosje heeft nu een metalen sluiting, ik heb de kunststof sluiting, de groene is het laatste model, lijkt mij dat het handvat van de ratel een beetje hoekig is en minder lekker in de hand ligt dan de "oudere".
Ze doen het prima, ik gebruik het setje vaak en soms ook voor zwaardere klussen en het houd zich verrasend goed, ben alleen 1 boutje kwijt uit de ratel, maar hij blijft het doen.
Dat is absoluut geen nieuwe gadget, blijkbaar heb je het jezelf al een jaartje of 35 iets moeilijker gemaakt als nodig is.Hoofdnoorman schreef: ↑vr 16 aug 2024, 0:07...Daarnet even mee gewerkt en er zit een hele nieuwe gadget op die ik nog niet kende.
De doppen en bitjes kunnen een aantal graden kantelen op de verlengstukjes...
rustig aan, ben ik ook de hele dag druk mee...